• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שבע מצוות בני נח - גם בעזה

הרב שי גנני, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת גילה א' בירושלים, פועל בשבועות האחרונים להביא לידיעת תושבי עזה את החיוב המוטל גם עליהם לשמור על שבע מצוות בני נח, אותם מצוות המיועדות אליהם, ושעלינו - עם ישראל, מוטלת החובה לפרסמם בקרבם
שבע מצוות בני נח - גם בעזה
חיילים מצטלמים עם אחד השלטים
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ללמד את תושבי עזה שאסור להם לגנוב ולרצוח? נשמע כמו משימה (כמעט) בלתי אפשרית. אך מתברר כי זהו פתרון שיכול להשפיע אפילו עליהם (לפחות אם מדובר על כאלו שלא עוסקים בטרור בפועל). כך קובע הרבי שליט"א מלך המשיח בדבר חובתינו כיום ללמד את כל האומות על שמירת מצוות אלו המיועדות לגויים:

"אמנם אסור ללמוד עם הגוי תורה שבעל-פה - אך אף-על-פי-כן, את שבע מצוות בני-נח - וודאי שצריכים ללמד אותו. וכמבואר ברמב"ם שבזמן ש"יד ישראל תקיפה" - צריכים לכפות את הגוי שיקיים את שבע מצוות בני-נח. אמנם כעת, ש"אין יד ישראל תקיפה" - אזי לכל-הפחות צריכים ללמדו את שבע המצוות ככל האפשר. והנה, אחד משבע מצוות בני-נח - הוא גזילה. אשר לכן, יש להסביר לגוי שכשארץ ישראל בידו - זוהי גזילה".

לכוף כל באי עולם

הרב שי גנני, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח בשכונת גילה א' בירושלים, פועל מאז תחילת ימי המלחמה בגיחות לעידוד וחיזוק החיילים היוצאים לרצועת עזה. לא פעם הוא מוצא את עצמו, מעמיס את רכבו בציוד מגוון כולל כמובן ציוד הגנה רוחני כספרי חת"ת, ויוצא עם פעילים נוספים לשטחי הכינוס בדרום הארץ.

ממש לאחרונה, תוך כדי הפעילות, עלה בדעתו שיש צורך להביא לידיעת תושבי עזה את החיוב המוטל גם עליהם לשמור על שבע מצוות בני נח, אותם מצוות המיועדות אליהם, ושעלינו - עם ישראל, מוטלת החובה לפרסמם בקרבם.

על הרעיון הוא מספר: "ישנו פסק הלכה המופיע ברמב"ם "לכוף כל באי עולם" שיקיימו 7 מצוות בני נח. זוהי אחת מפעולותיו של מלך המשיח ואנו כשלוחיו מחוייבים גם בזה.

העולם אינו ג'ונגל

בעיצומה של המלחמה, בזמן שכל אחד רוצה להיות שותף ולעשות משהו למען ההכרעה והניצחון, אם בלחימה פיזית מול האוייב, ואם בחיזוק רוח הלחימה בקרב החיילים, לאחר שלמדתי את השיחה של הרבי שליט"א מלך המשיח (מלקוטי שיחות חלק ל') הבחנתי שהרבי שליט"א מלך המשיח דורש מכל אנשי הדור להתעסק עם פרסום שבע המצוות, כלשונו הקדוש: "אדרבא- שפועלים ומשפיעים בכל ארץ מצרים לכוף כל באי עולם לקבל מצוות שנצטוו בני נח…".

החלטתי שצריך לפרסם את דברי התורה ולהביא את המסר של שבע מצוות באופן מונגש לערבים, במיוחד לאוכלוסיה הקשה בעם הערבי שמוסתים למעשי חבלנות כלפי ישראל. התייעצתי עם מבינים בתחום ואף עם ערבים כיצד ניתן להעביר את המסר החד שיש חוקי תורה בעולם, ואת האימרה כי "העולם אינו ג'ונגל" ושהגיע הזמן לפרוק את הנשק ולעבור לעולם של טוב וגאולה.

יצרתי קשר עם בחור יקר שלמד ערבית בצורה מקצועית בשם עמרי בכר והוא ערך את התרגום המותאם לערבית המדוברת. תוך זמן קצר הדפסתי עשרות שלטים שנתלו ברצועת עזה, בחאן יונס, בעיר עזה ועוד.

גם בישראל

חשוב לציין את שיתוף הפעולה של החיילים ששמחים להיות השליחים לתלות את השלטים וכן את התגובות החמות כשאני מציג את השלטים לציבור הערבי בתוך תחומי ישראל, המקבלים זאת בהתעניינות. הבחירה בידם האם לזכות ולקבל על עצמם את שבע המצוות או לא ולאבד את זכות קיומם".

את דבריו הוא מסיים: "בטוחני שככל שנפרסם את המסר הזה, יחדלו כל מעשי החבלה והעולם יעבור למצב של גאולה כפי שמובטח על-ידי הנביאים".

להצלחת המבצע זקוקים לעזרת הציבור לקחת חלק בעלויות הרבות. ניתן להעביר לחשבון לאומי סניף 601 מס' 37908560 ע"ש שי גנני. 

לא רק בעזה ובלבנון: חיזוק והגנה בזירות נוספות

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...