• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מודים על מאות פיגועים שנמנעו

בזכות המבצע נמנעו 500 פיגועים! אנו חיים בארץ עליה נאמר בתורה "ארץ אשר . . תמיד עיני ה' אלוקיך בה", וכפי שמדגיש זאת, פעמים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח, המורה לפרסם זאת. סיכום חלקי של מבצע שובר גלים
מודים על מאות פיגועים שנמנעו
צילום: דובר צה"ל
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אחד הנושאים הבולטים באירועי חודש כסלו, בו אנו נמצאים וחג החנוכה בימים האחרונים של חודש זה, הוא מושג "פרסומי ניסא", פרסום הנס. אחד מהסיבות להדלקת החנוכיה בבתי המשפחות, במעמד כל בני הבית, הוא לצורך פרסום הנס, שהינו חלק בלתי נפרד מקיום המצווה.
לאורך כל הדורות ידעו בני ישראל להודות ולשבח את הקדוש ברוך הוא, על ניסיו הגדולים שעשה עמנו. מושג הכרת הטוב ונתינת השבח לבורא, הינו חלק בלתי נפרד מאורח החיים היהודי, אם בתפילה הנאמרת שלש פעמים ביום, ואם בברכת המזון שבסיום הסעודה, ועוד.
הגאולה קשורה בפרסום הניסים
בדורנו, דור הגאולה, ישנה חשיבות מיוחדת לנתינת השבח וההודאה להקב"ה על הנסים. וכך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח ב'דבר מלכות' של שבת פרשת וישב תשנ"ב:
"ההכרה וההודאה ונתינת השבח לה' על הניסים שהוא עושה, הרי בנוסף על ענין של הכרת טובה – הרי-זה גם נוגע לביאת משיח צדקנו בגאולה האמיתית והשלימה, כפי שהגמרא אומרת: "ביקש הקב"ה לעשות חזקיה משיח . . אמרה מדת הדין לפני הקב"ה . . חזקיה שעשית לו כל הנסים הללו (שניצל מסנחריב ונתרפא מחליו) ולא אמר שירה לפניך תעשהו משיח".
על-פי-זה מובן בעניננו, שפרסומי ניסא של הניסים שעושה הקב"ה בזמננו – הרי זה נוגע להבאת הגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש!
ומזה מתקבלת הוראה עיקרית:
מאחר שכבר עומדים לאחרי כל הענינים, והגאולה עדיין לא באה – דבר נכון ביותר הוא לעסוק בענין של "פרסומי ניסא", לפרסם אצל עצמו ואצל הזולת, ובכל מקום ומקום – את הניסים שהקב"ה עושה עמנו, מתוך ידיעה שבזה קשורה הגאולה האמיתית והשלימה!"
המקום הבטוח בעולם
התקופה האחרונה, העלתה לכותרות לא מעט ניסים שכאלה, וחשוב לתת להם ביטוי פומבי. ראשית, מזה מספר חודשים, שצה"ל מנהל את מבצע 'שובר גלים', לעצירת פיגועים וגדיעת ארגוני המחבלים. בסיכום ביניים שפורסם השבוע עולה כי ב"ה במהלך המבצע, כוחות הביטחון עצרו וחיסלו מחבלים שביצעו או תכננו להוציא לפועל פיגועים בשטחי ישראל. על פי הנתונים של אתר צה"ל, מאז תחילת המבצע בוצעו 3,000 מעצרים, 250 כלי נשק בלתי חוקיים נתפסו ומעל ל-2,700,000 ש"ח של כספי טרור הוחרמו.
מספר הפיגועים שנמנעו בזכות המבצע עומד על 500! מספר בלתי נתפס, שממחיש את העובדה כי אנו חיים בארץ עליה נאמר בתורה "ארץ אשר . . תמיד עיני ה' אלוקיך בה", וכפי שמדגיש זאת, פעמים רבות הרבי שליט"א מלך המשיח, המורה לפרסם זאת.
זה מה שעוזר
בביקור שנערך בערב שבת בבית הרפואה שערי צדק - לאחד הפצועים קשה מהפיגוע הכפול בירושלים - שלף הפצוע ספר תהלים, שהיה עליו בעת הפיגוע, והראה למבקרים את הנס הגדול: רסיס חדר לספר התהלים, יצר חור בכריכה החיצונה שלו, חדר את חלקו, ונעצר צמוד למילים הבאות: "נפשנו כציפור נמלטה מפח יוקשים, הפח נשבר ואנחנו נמלטנו".
הפצוע אמר למבקרים על ספר התהלים: "זה מה שעוזר". כך דיווח הרב אבישי איפרגון.
מדהים גם לציין שהכותרת מעל מזמור התהלים היא: "מקונן על הישמעאלים, אשר מרוב תאווה רוצים לבולענו חיים, ונותן הודאה להקב"ה, שלא נתננו בידיהם". ובתחתית העמוד, הכותרת מעל מזמור התהלים הבא, היא: "מבטיח לישראל, שלא יהיה עוד שום כח לישמעאלים, ליקח ירושלים מישראל".
ניסים אלו, הינם רק חלק קטן מכל מה שהתגלה לאחרונה, כחלק מהגילויים הגדולים של הגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

גולשים לגאולה בחופי ווליגמה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...