• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

הארגון שמפיץ את ה'דבר מלכות'

פועלים להנחלת לימוד ה'דבר מלכות', המטה המיוחד הפועל בשנים האחרונות לעידוד לימוד השיחות המיוחדות, פעל באופן נמרץ ביותר בחודש החגים האחרון והכפיל את פעילותו, שהתפשטה על פני כל רחבי העיר ניו יורק. כתבת סיכום מפעולה נמשכת
הארגון שמפיץ את ה'דבר מלכות'
שלט בכניסה ל-770, ביוזמת המטה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

כבר לפני למעלה משלושים שנה הבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח, מהי הדרך הקלה והמהירה ביותר להביא את הגאולה – ללמוד תורה, ולהתמקד במיוחד בקטעים העוסקים בתקופת הגאולה ובדמותו של מלך המשיח. זמן לא רב לאחר מכן ציין הרבי שליט"א מלך המשיח כי הלימוד לא רק טומן בחובו סגולה לזירוז הגאולה, אלא הוא גם פועל כחומר משנה תודעה, וגורם לכל אחד העוסק בלימוד זה להבין ולהרגיש כי אנחנו כבר בימות המשיח.

התורה היא הרי אינסופית, וגם בלימוד נושאי הגאולה שבה אפשר להאריך, אולם מקום של כבוד ניתן דווקא לשיחות 'דבר מלכות' מהשנים ה'תנש"א-ה'תשנ"ב (1991-1992). מעבר לכך שנושאי הגאולה ומלך המשיח נידונים בהן רבות, הרי אלו שיחות שנאמרו כבר בתקופה החדשה, לאחר הכרזת הרבי שליט"א מלך המשיח על התגלות מלך המשיח. לפיכך יש בהן משמעות אקטואלית ועכשווית נדירה שאינה קיימת בדברי תורה רבים אחרים.

בתשרי ובכל השנה

החשיבות המיוחדת של השיחות הללו כבר גרמה לרבים להקדיש תשומת לב מיוחדת ללימוד שלהן, אולם יש מי שמעוניין להנחיל זאת לקהלים רחבים יותר. עבור כך קם 'מטה לימוד הדבר מלכות', שמטרתו היא לעורר בציבור את המודעות לחשיבות לימוד השיחות, ולהעניק את הכלים לעשות זאת.

המטה פועל סביב מעגל השנה, אולם דגש מיוחד ניתן על הפעילות במהלך תקופת חודש תשרי. הסיבה לכך כי אז פוקדים אלפי אורחים את 770 – בית הכנסת ובית המדרש של הרבי שליט"א מלך המשיח בניו יורק, וזו הזדמנות טובה ביותר לכל הדעות לנצל זאת למען המטרה החשובה.

זוכה בכרטיס טיסה

אחת משיטות הפעולה של המטה היא – הכרזת מבצע לימוד נושא פרסים. לקראת ראש השנה התפרסמו מודעות הקוראות לקהל ללמוד בהמוניו את השיחה על פרשיות 'נצבים-וילך', השיחה האחרונה במעגל השנה. באותו אופן נערכה תעמולה מיוחדת לקראת סיומו של החודש סביב לימוד השיחה על פרשת בראשית – התחלת מחזור חדש של לימוד, לפי סדר פרשיות התורה.

במטה מציינים בסיפוק היענות רבה למבצעים אלו. בדרך כלל הפרסים הינם ספרי קודש, אולם במסגרת אחד המבצעים שנערך קודם חודש החגים (על לימוד השיחה לפרשת שופטים) התקיימה הגרלה על כרטיס טיסה לרבי שליט"א מלך המשיח. מי שזכה בכרטיס הוא תלמיד ישיבת חב"ד בנתניה, מנחם מענדל אפרגון, שאכן נסע לחודש תשרי ל-770.

להעניק אפשרות אישית

במהלך החודש דאג צוות המטה להפיץ מהדורה מודפסת מהשיחות הרלוונטיות בהתאמה לימי החגים והמועדים, כדי להעניק לקהל הרב את ההזדמנות ללמוד את השיחות החשובות. בערב חג שמחת תורה, בו צועדים לבתי כנסת רבים בשכונות מרוחקות כדי להביא גם אליהם את שמחת החג, אף הוקם דוכן מיוחד שמטרתו לאפשר לצועדים להצטייד בחוברות של השיחות, במטרה לחלקן בבתי הכנסת הרבים.

פעולה דומה יזם המטה גם עם סיומו של החודש, כאשר הדפיס בכמות גבוהה את השיחה לפרשת נח, וקרא לאלפי האורחים ליטול עימם את השיחות הללו טרם נסיעתם חזרה, בבחינת 'צידה לדרך' רוחנית חסידית, ובמטרה להביא את ה'דבר מלכות' לכל עיר ולכל שכונה. "לא ניתן לסכם הצלחה ללא ההתגלות המלאה והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח", אומרים צוות המטה, "אולם בהחלט זכינו לפעולות בהיקף נרחב, והכל למען המטרה החשובה – הגברת הלימוד בשיחות המיוחדות, המביאות את בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח בכלי ראשון אל הלומדים, ומאפשרת לכל אחד ואחת לזרז באופן אישי את הגאולה, ולהתחיל לחיות באופן המתאים לימות המשיח".

להניח תפילין אצל הילאל ומוחמד

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...