• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

אלפי בני נח חיים משיח.

אלפי בני נח לומדים ושומרים 7 מצוות שלהם בהדרכת הרב יעקב גרנשטט, פאולו, ברזיל. חלקם כמרים לשעבר. הם מצטרפים לשיעור שבועי מסודר ברשת, (שמחולק למגזרים וקהל יעד), עוזרים לבית חב"ד, שרים יחי אדוננו, ומגיעים לרבי שליט"א מלך המשיח ל770
אלפי בני נח חיים משיח.
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אלפי בני נח חיים משיח.

אלפי בני נח לומדים ושומרים 7 מצוות שלהם בהדרכת הרב יעקב גרנשטט, פאולו, ברזיל. חלקם כמרים לשעבר. הם מצטרפים לשיעור שבועי מסודר ברשת, (שמחולק למגזרים וקהל יעד), עוזרים לבית חב"ד, שרים יחי אדוננו, ומגיעים לרבי שליט"א מלך המשיח ל770.

מאז שהחלה להתפרסם בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח, ניכרים בעולם שינויים של ממש, המצביעים על התהליך העמוק שעובר העולם כהכנה לגאולה. רבים יוכלו להצביע על מגמות חיוביות בעם ישראל בקשר לכך, אך בהתחשב בעובדה שרוב אוכלוסיית העולם הם גויים, בוודאי שגם בקרב עמים אחרים ניתן למצוא תהליכי גאולה המצביעים על כך שאנו נמצאים בימות המשיח.

אחד המקומות בה ניכרת תופעה שכזו בהיקף נרחב היא מדינת ברזיל. בשטחה הענק קיימות קהילות רבות של גויים – רבים מהם נוצרים לשעבר – המאגדות אלפים רבים שקיבלו על עצמם לשמור את שבע המצוות שניתנו לבני נח.

הרב יעקב גרנשטט מהעיר פאולו שותף כבר במשך כעשר שנים למהפכה הגדולה המתרחשת בתחום זה.

מקבלים את מלכות המשיח

"במשך 25 שנים אנחנו נמצאים כאן בשליחות הרבי שליט"א מלך המשיח", אומר הרב גרנשטט. "נכון להיום מתחנכים במוסדות הלימוד שלנו כ 100 תלמידים, כן ירבו. יחד עם זאת, בשנת תשע"ב ) 2012 ( כאשר הבחנו בנכונות הגדולה שיש בקרב האוכלוסיה המקומית לאמץ את שבע מצוות בני נח ולחיות לפיהן, החלנו לפעול גם בתחום זה ובהצלחה רבה".

אחת הפעולות הראשונות שנעשו היא ניסוח 'הצהרה', עליה חותמים גויים המעוניינים להיקרא בני נח ולקיים את שבע המצוות מפני רצון ה'.

נכון להיום ישנם אלפים  שחתמו על הצהרת קבלת שבע המצוות, והצטרפו לקהילת בני נח.

בדומה לכך, לקראת יום התחלת הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח י' שבט, יצא הרב גרנשטט במבצע החתמה של בני נח על קבלת מלכות המשיח. גם לכך היתה היענות רבה כאשר כ 700-  איש חתמו על טופס זה בבית חב"ד, ובטופס החתמה ייעודי ברשת.

למעלה: הרב גרנשטט עם בני נח מברזיל, בחלוקת דולרים בחנוכה תש"פ

מבינים את ייעודם

הפעילות עם בני נח כוללת מפגשים שבועיים בבית חב"ד בנוכחות עשרות משתתפים, וכן שיעורים שבועיים הנמסרים דרך האינטרנט.

בנוסף לכך קיימות  קבוצות וואטסאפ המחולקות לפי אזורי מגורים, בהן נשלחים מידי יום קטעי לימוד רלוונטיים, מתוך חלקי התורה אותם מותר לגויים ללמוד.

"מדהים לראות כיצד באופן קבוע בכל שבוע מגיעים משתתפים חדשים המבקשים להצטרף לקהילת בני נח", אומר הרב גרנשטט.

"כמובן שבמהלך המפגשים והשיעורים אנו מלמדים אותם אודות הרבי שליט"א מלך המשיח, והם פונים אליו באמצעות ה'אגרות קודש' כדי להתייעץ בעניינים חשובים ולבקש את ברכתו. הם  מבינים כי ייעודם הוא לסייע לבני ישראל בעבודת הבאת הגאולה, ולכן שמחים לסייע בכל דבר שניתן.

כאשר העברנו לאחרונה את בית הספר שלנו למבנה חדש, באו רבים לסייע בעבודות השיפוץ ובהעברת הרהיטים והציוד, והרגישו בכך זכות גדולה עבורם".

סמינרים ובאנקעט

פעם בשנה נערך כינוס סגור לכ 50- ראשי הסניפים של קהילת בני נח, רבים מהם כמרים לשעבר שהבינו את טעותם והחלו לשמור את שבע המצוות. כל אחד מהם אחראי על הפעילות באזור מגוריו, ומבקר בעיירות ויישובים סמוכים כדי לייסד סניפים חדשים.

האירוע המרכזי מידי שנה הוא סמינר המתקיים במשך יומיים וחצי בבית מלון שנשכר לשם כך במיוחד ‘ בהשתתפות מרצה אורח שמגיע במיוחד. בין המרצים שהשתתפו עד כה ניתן למצוא את הרב בועז קלי וכן הרב  נדב כהן. כ 250- איש נרשמים מראש, ומגיעים להשתתף בהרצאות ושיעורים העוסקים בשמירת מצוות בני נח ובהתגשמות ייעודי הגאולה בעולם.

הסמינר מסתיים בערב חגיגי במהלכו גם מופיעה 'להקת בני נח' עם שירה בפורטוגזית, כגון "שקר נחלו אבותינו,  עכשיו לומדים עם המשיח", או "אני אחד מעשרה שכבר מחזיק בכנף בגדו של יהודי", ו"יחי אדוננו" כמובן.

תרופה מונעת לקורונה: 500 מ"ג קוורצטין + 25 מ"ג אבץ

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...