• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ב ניסן התשפ"ד (20.04.2024) פרשת מצורע

תרופה מונעת לקורונה: 500 מ"ג קוורצטין + 25 מ"ג אבץ

במיוחד בימים אלו, על רקע המשבר הנוכחי הפוקד את ארצנו ואת העולם כולו. דווקא לאור הבהלה האוחזת בחלקים מהציבור, יש לברר את הנתונים כדי להגיע למצוא תשובה לשאלה – האם נכונה הדאגה? ד"ר זלנקו הרופא החב"די מניו יורק, אומר שיש תרופה, אלא שהרופאים בארץ לא רוצים לתת אותה
תרופה מונעת לקורונה: 500 מ"ג קוורצטין + 25 מ"ג אבץ
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

תרופה מונעת לקורונה: 500 מ"ג קוורצטין + 25 מ"ג אבץ

במיוחד בימים אלו, על רקע המשבר הנוכחי הפוקד את ארצנו ואת העולם כולו. דווקא לאור הבהלה האוחזת בחלקים מהציבור, יש לברר את הנתונים כדי להגיע למצוא תשובה לשאלה – האם נכונה הדאגה? ד"ר זלנקו הרופא החב"די מניו יורק, אומר שיש תרופה, אלא שהרופאים בארץ לא רוצים לתת אותה.

למינון מדוייק של תוספי מזון כטיפול מונע לקורונה, חפשו "הפרוטוקול של ד"ר זלנקו" באתר 'הגאולה'.

התרחשויות רבות לאחרונה, מזכירות במשהו את תקופת טרום מלחמת המפרץ. פאניקה אחזה בציבור, רבים נמלטו מהארץ, ואחרים רוקנו את מדפי המכולות בניסיון לאגור מזון לימי המלחמה. על רקע המהומה הבהיר הרבי שליט"א מלך המשיח את שיטתו: להישמע להוראות גורמי הביטחון, אך לא להיכנס ללחץ כלל. אין לפחד ואין להפחיד, אלא יש לעודד את רוחם של בני ישראל.
דבריו של הרבי שליט"א מלך המשיח רלוונטיים תמיד, אך במיוחד בימים אלו, על רקע המשבר הנוכחי הפוקד את ארצנו ואת העולם כולו. דווקא לאור הבהלה האוחזת בחלקים מהציבור, יש לברר את הנתונים כדי להגיע למצוא תשובה לשאלה – האם נכונה הדאגה?

Capture22
בעיית החסימה
ד"ר זאב זלנקו, חסיד חב"ד שניהל למעלה מ-10 שנים את המרפאה של חסידות 'סאטמר' בשכונת מונסי בניו-יורק, סבור שאין מקום לדאגה. "נכון לעכשיו, הקורונה לא אמורה להרוג אף אחד, בוודאי אם יטפלו בה ככל מחלה אחרת, מיד עם הופעת התסמינים", הוא אומר.
כאשר הנגיף התפרץ בעוצמה בברוקלין ופגע בקהילות החרדיות הצפופות, היה חייב ד"ר זלנקו לתת מענה מיידי להתפרצות. הוא ניסה לעצור את התפשטות הנגיף באמצעות מתן אבץ לנדבקים, בידיעה כי חדירת החומר אל התאים חוסמת את מנגנון השכפול של הווירוס, אך הוא נתקל בבעיה – האבץ נחסם בידי מעטפת התאים, ונדרש חומר נוסף שיאפשר את חדירתו אל התא.
מחקרים רפואיים רבים מראים שהתרופה 'הידרוקסיכלורוקווין' נגד מלריה (קדחת), מאפשרת לאבץ לחדור לתאים. המסקנה: שימוש בתרופה במינון נמוך בתוספת אבץ מונע שיכפול וירוסים. סיכונים כלשהם לא אמורים להיות, שכן התרופה נגד מלריה מיוצרת ומשווקת מזה עשרות שנים על ידי חברות
רבות ברחבי העולם, והיא נחשבת בטוחה ומאושרת לשימוש בכל המדינות, ואילו אבץ – כתוסף מזון חשוב לבריאות.
"ניסיתי את זה על החולים שלי, וזה עבד", מספר ד"ר זלנקו ואף מספק נתונים: "2 חולים בלבד נפטרו מתוך 2200 מטופלים. הצלחנו לחסוך אשפוז בשיעור של %84 ."

יחד עם זאת הוא מבהיר: "הטיפול חייב להינתן כטיפול מונע, או לפחות בתחילת הופעת התסמינים. אם מחכים לתוצאות הבדיקות זה כבר עלול להיות מאוחר, כי אז המחלה מגיעה לריאות ועלולים להתחיל סיבוכים".

זלנקו פנה לנשיא ארה"ב דונלד טראמפ עם התוצאות. לאחר בירור מול משרד הבריאות האמריקאי, יצא טראמפ בהכרזה עם ראשי משרד הבריאות על טיפול זה כפתרון מתאים. במקביל, רכש מנהל התרופות והמזון של ארה"ב (FDA)מיליוני מנות 'הידרוקסי' לטיפול בקורונה.


מחקר מסתורי
חלפו כשבועיים, ואז התפרסם מחקר שנערך על עשרות אלפי חולי קורונה במאות בתי רפואה בעולם. תוצאות המחקר היו חד משמעיות: 'הידרוקסי' מסוכן לחולי קורונה. התקשורת בעולם פרסמה בהבלטה את המחקר, וכתוצאה מכך אסר ארגון הבריאות העולמי של האו"ם את השימוש בתרופה, והכמות האדירה שקנתה ארה"ב נותרה במחסנים.

עיתונאי בריטי שניסה להתחקות על עקבות המחקר, גילה שכלל לא היה מחקר... בעקבות החשיפה נמחק ה"מחקר" מהאינטרנט, ואז התברר
שהחברה שפרסמה אותו נעלמה בלי להשאיר עקבות.
"דעת ההלכה מאד ברורה", אומר הדיין הרב יורם אולמן מסידני, אוסטרליה. "ביררתי את המצב לגבי מאות אנשים. כל אלו שנטלו את הטיפול לא חלו ולא ניזוקו, אך אלו שהטיפול הזה לא הגיע אליהם – ביניהם מכרים שלי – חלו ונפטרו. כאשר יש מחלוקת ברפואה באיזו דרך ללכת, ההלכה מצדדת בניסיון המעשי".

ד"ר זלנקו מצידו רואה את שליחותו להביא רפואה לעולם, ודרכה להביא את הגאולה האמיתית והשלימה ע"י הרבי שליט"א מלך המשיח.

להרחבה ולמינון מדוייק של תוספי מזון כטיפול מונע לקורונה, חפשו "הפרוטוקול של ד"ר זלנקו" באתר 'הגאולה'.

שיירת ה-70 לקבלת פני משיח

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...