• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

בשורת הגאולה לכל האומות

על ההשפעה הברוכה האישית של מי שנחשפים לבשורת שבע מצוות, הוא מספר כי לא מזמן, בעודו מבקר ביפו, נתקל בארבעה ערבים שמראה פניהם העיד כי הם אינם ששים לראות אותו. "מאחר ושירתתי במג"ב, אני רגיל להיתקל במבטים לא נעימים שכאלו. חבר שהיה איתי ניסה להניא אותי מלצאת אליהם מהרכב • מתוך מדור אור החיים בגיליון שיחת הגאולה 1268 • לקריאה
בשורת הגאולה לכל האומות
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כוחו של היחיד בא לידי ביטוי בדורנו ביתר שאת. מתברר כי גם אדם אחד, תושב דרום הארץ, מצליח להשפיע על מעגל רחב של גויים לשמור שבע מצוות בני נח, זאת באמצעות הפצת המסר ברשתות החברתיות, באופן שיטתי ועקבי.

ר' איתמר כהן, שנטל על עצמו את המשימה, מורה במקצועו, בשנות השלושים לחייו, מוצא זמן בין עיסוקיו לבין משפחתו, להקדיש לנושא החשוב זמן קצר. "למבצע החשוב נחשפתי, כאשר התחלתי להתקרב לחיי תורה ומצוות לפני כשמונה שנים, וכששאלתי את הרב שהכרתי אז, מדוע אנו לא מודיעים לגויים את תפקידם, פטרני באמירה קצרה... מכאן הדרך היתה קצרה, כדי לגלות שיש מי שפועל על מנת שכל האומות ימלאו את ייעודם, ומהר מאוד הפכתי לחסיד של הרבי שליט"א מלך המשיח, תוך שאני מזמין ממרכז ההפצה ממש, את הדפים היוצאים לאור בנושא זה, ע"י מטה שבע מצוות של הרב בועז קלי ע"ה.

השפעה מיידית

על ההשפעה הברוכה האישית של מי שנחשפים לבשורת שבע מצוות, הוא מספר כי לא מזמן, בעודו מבקר ביפו, נתקל בארבעה ערבים שמראה פניהם העיד כי הם אינם ששים לראות אותו. "מאחר ושירתתי במג"ב, אני רגיל להיתקל במבטים לא נעימים שכאלו. חבר שהיה איתי ניסה להניא אותי מלצאת אליהם מהרכב.

החלטתי לצאת ותוך כדי שאני מתקרב אליהם עולה בדעתי שכדאי לשוחח איתם על ענין בית המקדש השלישי שירד מהשמים בקרוב על הר הבית. אני ניגש אליהם והם נוטלים בחשדנות את כרטיסי שבע מצוות שאני מגיש להם, לאחר קריאה קצרה מעיר לי אחד מהם "תסכים איתי שעדיף שאתם תהיו איפה שאתם ואנחנו נתפלל היכן שאנחנו..." לא הייתי זקוק ליותר מזה ומיהרתי להסביר להם על רגל אחת. את תפקידו של בית המקדש, "בית תפילה לכל העמים" מקום המאחד את כל האומות סביב האמונה בא-ל אחד וכפי שהיה בעבר. מבע פניהם המתרכך הבהיר כי הנקודה הובנה "אם כך, גם אני ישמור את שבע המצוות" סיימו את השיחה הקצרה.

שינויים עולמיים

כאמור, גולת הכותרת בפעילותו, הינה באמצעות רשת ה'פייסבוק' באינטרנט, דרכה הוא מאתר דוברי ערבית, חלקם ממדינות שלא בקשר רשמי עם ישראל, ושולח להם בהודעה קצרה, בשפתם את שבע מצוות בני נח.

בעבר כבר שמעתי מהרב בועז קלי כי יש לענין זה של הפצת המצוות השפעה רוחנית כבירה. זה פשוט לא יאומן עד כמה הדברים פועלים באופן מיידי. אם בשעתו הדפסת התניא בערבית, הייתה זמן קצר לפני שפרצו מהומות 'האביב הערבי', הרי שגם כיום, בשבועות האחרונים בכל פעם ששלחתי במרוכז הודעות אלו, ראיתי באופן מיידי כי באותו איזור מתחולל שינוי מיידי.

כך היה גם בעת ששלחתי לאנשים בלבנון, שם פרצו לאחרונה המהומות, וגם בעת ששלחתי לחיילים טורקים, ובאותו יום הודיע מנהיג טורקיה על סיכומו עם ארה"ב לגבי פעילות צבאית שלהם בסוריה כנגד המחבלים שם.

דרושים פעילים

את חוברות ספר התניא שהוציא לאור הרב קלי, ביקשתי מבנו הרב אבי קלי, להדפיס עם הכותרת "השריעה של משה", תוך שאני משדרם באופן זה לתושבי מדינות שונות.

באחד המקרים כשנתקלתי באדם העוין את היהודים וכותב כנגד ישראל שלחתי לו את החוברת, תוך שאני מתייעץ עם ד"ר כהן, הפועל בתחום זה רבות, ובתוך זמן קצר ראיתי שאותו ערבי משנה את סגנון כתיבתו ואף מצהיר כי על העולם לדעת כי היהודים הם מפיצי ה"שריעה" (=הלכה) של משה כיום".
בימים אלו אני מחפש עוד מתנדבים שיצטרפו למהפיכת הפצת בשורתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לכל העולם באמצעים האלקטרונים. לפרטים: 052-358-2409.

מתוך מדור אור החיים בגיליון שיחת הגאולה 1268.

יום העיון בגאולה ומשיח

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

  • ינון ניסים כהן , י"ז שבט התש"פ, 23:43

    איתמר הכהן מה שלומך
    אמש בדרכי לאירוע בירושלים חיפשתי מונית מהתחנה המרכזית נהגים יהודים לא מצאתי הנהג שביקש להסיע אותי היה ערבי, בהתחלה קצת חששתי לנסוע אתו לבד אך עד מהרה החשש התפוגג הוא הפעיל מונה ואמר שזה לא יעבור את השלושים שח עד היעד הפעלתי את הניווט ב"מוביט" בפלאפון לוודא שאנחנו בדרך הנכונה ותוך כדי הנסיעה נזכרתי בבועז ע"ה במבצע 7 מצו"בנח ומיד התחילה שיחה בעניין בהתחלה היה חשדן ותוקפני במבטיו אך עד מהרה הבין שעניין שלום עולמי וגאולה זה טוב לכולם הוא שמח שפניתי אליו והבטיח שהוא יחפש עוד מידע ברשת הם יושבים ממש בכניסת האוטובוסים המערבית למתחם התחנה המרכזית.
    אשמח לקחת חלק בפעילות המבורכת הזו.
    יחי המלך המשיח לעולם ועד

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...