• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

שותפים בהדפסת ה'דבר מלכות'

מידי שבוע רואים אור חוברות 'דבר מלכות' היוצאות לציבור הרחב, באלפי עותקים, את שיחות הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח משנים תנש"א-נ"ב. הרב אריאל לוזון, חבר המערכת להדפסת ה'דבר מלכות' מספר על הפרויקט: "מי שבעצם הגה, יזם ודחף את הרעיון בראשיתו היה המשפיע הבלתי נשכח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג" • כנסו להצצה לפרויקט מתוך מדור אור החיים בגיליון שיחת הגאולה 1259 • לקריאה
שותפים בהדפסת ה'דבר מלכות'
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מידי שבוע רואים אור חוברות 'דבר מלכות' היוצאות לציבור הרחב, באלפי עותקים, את שיחות הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח משנים תנש"א-נ"ב. הרב אריאל לוזון, חבר המערכת להדפסת ה'דבר מלכות' מספר על הפרויקט:
"מי שבעצם הגה, יזם ודחף את הרעיון בראשיתו היה המשפיע הבלתי נשכח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג. לפני שנים הוא לקח את זה על עצמו והחל להדפיס ולהפיץ את השיחות מידי שבוע יחד עם הרב יצחק פיין מבני ברק (שה' ישלח לו רפואה שלמה תיכף ומיד ממש), שמאוחר יותר לקח על עצמו את כל עלות והטיפול בהדפסה והמשלוח. לאחר שחלה, נטל זאת על עצמו הרב אליעזר ברוק מראשון לציון, הוא המשיך ופיתח ושיכלל את ההדפסה דרך דפוס חיש ואת מערך ההפצה.
ברכה לפרוייקט
עם פטירתו לפני כשנתיים, משפחתו שתחיה לקחה על עצמה את המשך מימון ההדפסה וההפצה במשך השנה, הם פנו לשליח הרב זמרוני ציק לנהל את ההוצאה והפצה בפועל. בגלל ריבוי העיסוקים בעניני האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה הוא חיפש מישהו שיתעסק בעניין בפועל בענין, ופנה אלי אם אהיה מוכן לעסוק בזה, לאחר שנתקבלה ברכה מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, הצטרפתי למפעל החשוב.
באיזור חודש אייר בשנה שעברה, התקיימה התייעצות עם בנו הרב חיים ציק ומשפחת ברוק, והוחלט שאמשיך במלאכה הקדושה, ביחד עם עוד מספר חסידים, ובעידודו הנלהב של הרב חלוי"צ גינזבורג, שהיה חבר הועד הרוחני של המערכת ועימו התייעצנו רבות בנוגע להוצאה בפועל.
תגובות חמות
כיום ב"ה חוברות הדבר מלכות מודפסות מידי שבוע ב-5000 עותקים והם מחולקות חינם בבתי כנסת, ריכוזי אנ"ש, ישיבות, מרכזים תורניים ובדיוור ישיר לבתים רבים.
עלויות ההדפסה וההפצה כרוכות בסכומים לא מבוטלים. בעבר היו החסידים שנטלו זאת על עצמם מכתתים רגליהם לגיוס תרומות מנדיבים או שילמו מכיסם הפרטי. התייעצנו עם משפיעים והם אמרו שהתעסקות עם דבר כל כך נעלה כמו האבן שבכתר המלך צריכה להיות ענין של הציבור. לכן המעורבות הכללית בהפצת השיחות של הרבי שליט"א מלך המשיח חשובה מאוד מבחינתנו גם ברמה הרעיונית והעקרונית, וגם ברמה הפרקטית, שזו האפשרות הטובה ביותר לגייס את המשאבים שיבטיחו שנה של הדפסה והפצה ללא תקלות.
מידי שבוע זורמות אל המערכת תגובות חמות. אנחנו מקבלים כל הזמן סיפורים על שיעורים חדשים שנפתחו בזכות החוברת הלבנה, על אנשים שהתחילו ללמוד את השיחות בקביעות, ועל מקורבים שגילו את העומק האדיר של תורת הרבי שליט"א מלך המשיח ושל התקופה שלנו בזכות זה.
הקמפיין יוצא
אין עוררין על כך שהשיחות האחרונות מהוות מקור בלתי נדלה של כח ועוצמה לעבור את התקופה עד להתגלותו המלאה של הרבי שליט"א מלך המשיח ברגע הבא. אלו השיחות וההוראות העדכניות, בהן מתרכזות כל ההנהגות המתאימות לתקופתינו. זו הליבה והתמצית של כל הדור השביעי האבן שבכתר המלך, התרופה היחידה לימים אלו.
בין מסלולי התרומה בקמפיין שיתקיים השבוע, התורמים מעל סכום מסויים יוכלו לקבל הקדשה בחוברת השבועית, וגם להיכנס להגרלה על דולר מידו הק' של הרבי שליט"א מלך המשיח, כרטיס טיסה ל-770 וקונטרס 'ואתה תצווה' שהתקבל מידיו הקדושות. אבל הערך האמתי של ההשתתפות בקמפיין היא הזכות העצומה להיות חלק מנבחרת העילית שעוסקת ב'דבר האמיתי'. שותפות בדבר מלכות היא שותפות ב'פרויקט הדגל'. מי שזוכה לכך הוא הופך חלק מהיחידה המובחרת שכובשת את העולם באמצעות הנשק המתקדם ביותר ומכינה אותו לגאולה.

מילד 'כתום' למחנך בדור הגאולה

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...