• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

הצהרת האמת מיצהר

אחד הארגונים הבולטים בתחום שלימות הארץ במדיה, שחתום על הצלחות מוכחות בשטח חשיפת האמת, היא בומרנג אשר מגידרה את עצמה בשמה המלא "נלחמים למען ישראל". ר' טובי עזרי שהקים את הארגון הגיע לכנס הגדול על מנת להציג את פעילותו. מתוך מדור 'אור החיים' בשיחת הגאולה גליון 1255.
הצהרת האמת מיצהר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עצרת גאולה ומשיח, שהתקיימה בראש חודש תמוז בבת ים, ע"י האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, הביאה, כמידי כינוס, את זעקתו של הרבי שליט"א מלך המשיח כנגד נסיונות הפגיעה בשלימות הארץ ע"י הממשלה, וחיזוק בטחון עם ישראל בארצו.


ובנושא זה, דומה כי למרות נסיונות ההשתקה של התקשורת בגיבוי חברי הממשלה, המחפים על נסיונות הרצח ופיגועי הטרור הרבים המתרחשים ל"ע מידי יום ברחבי ארץ ישראל ובמיוחד ביהודה ושומרון, הרי שלאחרונה מספר גופי תקשורת פועלים על מנת להרים את המסכה ולחשוף את האמת המרה לעולם כולו.


מאות סרטונים


אחד הארגונים הבולטים בתחום זה, שחתום על הצלחות מוכחות בשטח חשיפת האמת, היא בומרנג אשר מגידרה את עצמה בשמה המלא "נלחמים למען ישראל". ר' טובי עזרי שהקים את הארגון הגיע לכנס הגדול על מנת להציג את פעילותו.


לפני מספר שנים הוא פתח בפרוייקט שלו, לדבריו הגיע לזה בעקבות הבחנתו במחסור העצום הקיים במתן תגובה אמיתית לתעשיית השקר.
מאז ועד היום הפיק מאות סרטוני ההסברה שכבר רכשו להם אוהדים רבים ברשתות החברתיות, מאות אלפי צפיות, שיתופים ואהדה מוגברת. בראיון איתו הוא סיפר: "התחלתי בצוק איתן. במהלך המבצע כבר לא יכולתי לשבת בשקט. רציתי לתרום גם בממד התודעתי ופשוט לקחתי מצלמה, כתבתי כמה מילים באנגלית אותה אני יודע מילדותי, העליתי לרשת. ולפתע נוכחתי לראות שקיבלתי אלפי צפיות והבנתי שיש כאן קרקע מצוינת לעשייה".


המונה עולה


כיום הוא מעלה מידי שבוע סרטון, הערוך בצורה של אולפן טלויזיה, בו הוא מסקר את אירועי הטרור שעברו השבוע, לא פעם בלויי צילומים אוטנטיים שצילמו אנשים החווים את מתקפות האבנים ובקבוקי התבערה.


לצד כל זאת, הוא גם פונה לציבור ומתרים אותם למתנות שונות בעבור אנשי כוחות הבטחון הפעילים בשמירה. כך מידי פעם מפתיע הוא את החיילים בפיצות וכדומה, מתנת צופיו ותומכיו מכל העולם.


כל סרטון מציג לצופים מונה המעלה את מספר אירועי הטרור לשנה זו. בשבוע האחרון העמד המונה על למעלה מ-1200 אירועים. נכון לשנת 2019 בלבד...


בנוסף, לא פעם לוקח טובי פרסומים תקשורתיים מסולפים המתפרסמים בכלי התקשורת העולמיים, וחושף את האמת מאחורי הכותרות. כך כאשר בחר עיתון מסויים באנגלית לטעון כי ילדים ערבים שנעצרו בחשד לזריקת אבנים, היו בדרכם לפיקניק, הראה ר' טובי בצורה משורטטת כי מדובר בהבלים, ואין שום סיבה להמצאותם של המפגעים על שפת כביש מהיר במרחק כה רב מביתם...


מקווה להיות מובטל


לקהל באמפי הוא סיפר כי המניע לפעילותו הוא שליחות לפרסם לעולם כולו כי "טובה הארץ מאוד מאוד" כפי שנאמר בתורה, וכפי שכל אחד היוצא לשטח - יכול לראות. כמוהו עצמו, שהגיע להתגורר ביצהר שבשומרון מנתניה...


והוא פונה לקהל, וקרא לכל אחד להיות שותף בהפצת הסרטונים, ברשתות החברתיות באמצעות מכשיר הפלאפון. במספר טלפון: 055-665-3738.
בראיון הוא מאחל לעצמו "שאהיה מובטל ושלא נצטרך יותר הסברה, כי הצביעות תיפסק. אבל אם לא, אז שאוכל לקבל את כל הכלים הנדרשים כדי לממש את היוזמות, הרעיונות והמוטיבציה שיש לי לעשייה הזו, שבוערת בעצמותיי".


חשיפת האמת, יש בה כדי להכין את העולם לגילוי האמיתי והגדול מכולם, בגאולה האמיתית והשלימה, כאשר כל הרוע והצביעות תעילמנה, בהתגלות הרבי שליט"א מלך המשיח תיכף ומיד ממש.

 

מתוך שיחת הגאולה גליון 1255.

מתגלגלים לגאולה עם הטנק בויליג'

סיום הרמב"ם שחל במוצאי שושן פורים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...