• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עלה נעלה להביא את הגאולה

חיים של ניסים עם הרב יוסי קליימן, ש"עשה עליה" לישוב "נעלה" על פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח אחרי שנים של פעילות משיח בשיקגו, ולאחרונה ראה מופת גלוי בזמן שהוא וילדיו מפרסמים משיח בערבית, כאשר ערבי רעול פנים מתיישב מאחורי ההגה של מכוניתו המונעת... מתוך שיחת הגאולה 1275
עלה נעלה להביא את הגאולה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

עלה נעלה להביא את הגאולה

חיים של ניסים עם הרב יוסי קליימן, ש"עשה עליה" לישוב "נעלה" על פי הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח אחרי שנים של פעילות משיח בשיקגו, ולאחרונה ראה מופת גלוי בזמן שהוא וילדיו מפרסמים משיח בערבית, כאשר ערבי רעול פנים מתיישב מאחורי ההגה של מכוניתו המונעת... מתוך שיחת הגאולה 1248

"לאחר יותר מעשור של פעילות בבתי חב"ד בחו"ל, מספר הרב יוסי קליימן, היה נראה שהכל הולך ומתקדם, אלא שאז קיבלנו תשובות מהרבי שליט"א מלך המשיח, שמשמעותם לעלות ארצה ולפתוח בשליחות דווקא כאן. אין צורך לתאר מה משמעות הדבר, לארוז משפחה על כל מטלטליה ולהגיע להשתכן בארץ, אך היינו בטוחים שאנו עושים את המעשה הנכון ביותר. וכך, אחרי שהיינו ביפן ובשיקאגו הגיע הזמן לשלב הבא.
משהגענו, אני ורעייתי איילה, יחד עם ילדינו ארצה, חיפשנו מקום מתאים לפעילות, כשבאופן טבעי, התחברנו לאיזור בו גדלתי בצעירותי, ושם גם פעלתי בהיותי בארץ, וכך הגענו להקמת בית חב"ד בישובי מערב בנימין, כשהבסיס לפעילות מביתנו בישוב נעלה.


מחזקים את ההתיישבות
נעלה, ישוב בדרום-מערב שפלת השומרון, קרוב לעיר מודיעין. היישוב שוכן בתחומי נחלת שבט אפרים המקראית. כיום, כארבעים שנה לאחר הקמתו, מונה הישוב קרוב לאלפיים תושבים כ"י.
"מיד עם הגיענו, מספר הרב יוסי, כבר התחלנו לפעול ביישוב עם מסירת שיעורי תורה , עריכת התוועדויות ופעילות בקרב התושבים.
לצד הרכבת פעולות לילדי הישוב, כמסיבות שבת וכנסים, שיעורים המותאמים במגוון נושאים, התחלנו באירועים שמטרתם להביא את אור הגאולה לכל התושבים. כך קיימנו לפני כארבעה חודשים, ביום הילולת משה רבינו, הכנסת ספר תורה חדש לבית הכנסת בישוב.
במקביל הרחבנו משמעותית את הפעילות בקרב חיילי צה"ל במוצבים והבסיסים הרבים שבאיזור. בעזרת תמימים מישיבות נצרת עילית ומצפה יצהר הגענו בחגים האחרונים, לכל המוצבים והבסיסים בגזרת בנימין. בחג הפורים זכינו להביא את שמחת החג לצד חלוקת משלוחי מנות לכל משפחות הישוב נעלה.


עם החיילים
בל"ג בעומר האחרון, קיימנו אירועי ענק למאות חיילים שכללו 'על האש' מפנק, שיעור תורה וריקודי שמחה. כשהמפקדים והחיילים מודים בחום ומזמינים אותנו לשוב ולהגיע עוד ועוד.
בהמשך לזה, במוצאי שבת הקודמת (כ' אייר) עברנו חוויה מצמררת ונס גלוי. יצאתי עם בני לצמתים כדי להדביק מודעות עם תמונתו של הרבי שליט"א מלך המשיח עם כיתוב בערבית להוסיף במעשים טובים.
בזמן שהילדים היו בצומת, נשארתי ברכב המונע לא רחוק מהם. כאשר בני צמח צדק התעייף הוא הגיע לרכב בכדי לנוח מעט, ניצלתי את ההזדמנות על מנת לצאת מהרכב ולבדוק מה קורה עם שאר הילדים.
חצי דקה חולפת. מנחם מענדל בני מתחיל לזעוק: "אבא יש מישהו באוטו". אני מסתובב לכיוון הרכב ורואה אדם רעול פנים יושב במקום הנהג, בני צמח צדק שהיה באוטו ברח החוצה מיד כשהוא נכנס. אני מתחיל לרוץ אל הרכב וצועק לו בערבית שיעוף משם מהר... וב"ה הוא נבהל ופשוט נס מהרכב החוצה.

מדביקים מודעות משיח טוב לכולם בערבית

 הרב יוסי קליימן מספר את סיפור הנס מיד אחרי.


נס גדול
קרה כאן נס גדול, הרי הרכב היה מונע, מה עצר אותו מלנסוע? גם כשהוא ראה אותי רץ אליו, הוא היה יכול פשוט לנסוע לכיווני וח"ו פשוט לדרוס אותי... מה מנע ממנו לעשות את כל זה?! נראה שהקב"ה החליט לסדר כך את הדברים".
לאחר שהגענו לבית, צמח צדק כתב לרבי שליט"א מלך המשיח והכניס את המכתב לאגרות קודש כרך ד' שם בעמוד רנ"ה היה כתוב (תרגום): "הדבר הראשון באמונה הוא, שהקב"ה מנהיג את העולם. ואם יש בכוחו להנהיג מיליארד וחצי בני אדם, דבר ודאי הוא שגם בנוגע לעניניו יקויים הכתוב בפסוק: "אני עשיתי ואני אשא ואני אסבול ואמלט" (ההדגשה במקור).
פירסמנו את הנס, כהוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח, גם בין התושבים, כשאנו רואים בכך עוד סימן ועידוד להמשך הפעילות להבאת הגאולה האמיתית והשלימה".

 

 

חב"ד באירוויזיון

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...