• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חב"ד באירוויזיון

השליח הרב מיכאל קדלבורג, המנהל את פעילות "חב"ד בפסטיבלים", יצא בשבוע שעבר לתל אביב, ובהשגחה פרטית נתקל בהכנות לאירווויזיון. בו במקום קיבל החלטה - חב"ד תהיה שם. דרך תשובה מדהימה באגרות קודש, הגיע עם הצוות שנפרש במקום, למרות כל החסימות ואנשי הביטחון. דיווח מלא ותמונות בכתבה המלאה
חב"ד באירוויזיון
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

חב"ד באירווויזיון

השליח הרב מיכאל קדלבורג, המנהל את פעילות "חב"ד בפסטיבלים" יצא בשבוע שעבר לתל אביב, ובהשגחה פרטית נתקל בהכנות לאירוויזיון. בו במקום קיבל החלטה - חב"ד תהיה שם. דרך תשובה מדהימה באגרות קודש, הגיע עם הצוות שנפרש במקום, למרות כל החסימות ואנשי הביטחון. דיווח ותמונות.

השליח הרב מיכאל קדלבורג, מנהל את פעילות "חב"ד בפסטיבלים", מידי כמה שבועות, הוא יוצא עם צוות פעילים לאחד מהאירועים ההמוניים הנערכים במתכונת דומה, לשם מגיעים אלפי צעירים הזוכים לטעום שבת יהודית, לצד שיעורים במגוון נושאים ובגאולה ומשיח וכמובן שגולת הכותרת היא הכתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח.
ללא תכנון מוקדם, יצא בשבוע שעבר לתל אביב, ובהשגחה פרטית נתקל במחזה אותו לא ציפה לפגוש, במות ענק, אלפי טונות של ציוד נלווה, מסכי ענק ואין סוף מתחמים ודוכני מזון ועוד ועוד... "שאלתי את הפועלים, הוא מספר, מה קורה כאן, והם סיפרו על תחרות זמר בין לאומית המתקיימת בישראל. לצורך כך הקימה עיריית ת"א את המתחם הענק המיועד לקליטת עשרות אלפים.
חסימות מכל כיוון
עוד באותו יום, יצרתי קשר עם הפעילים, אך מאחר ולא התכוננו לכך מראש, ובמיוחד שרק יום קודם לכן חזרנו מפעילות בפסטיבל אחר, הרי שאף אחד לא התנדב להגיע לתל אביב.
התארגנתי לצאת למקום בכל זאת, עם הציוד, תוך שאני מנסה ליצור קשר עם שלוחים ופעילים שיגיעו לסייע. במקביל שמעתי כי המשטרה חסמה את כל הכבישים באזור המתחם והודיעה שרבבות משתתפים כבר הגיעו למקום.
כתבתי לרבי שליט"א מלך המשיח על המצב, וקיבלתי תשובה בכרך י"ט עמוד רל"א שמיועד לרה"ח... מיכאל... ובו ברכה מדהימה להוסיף באיכות ובכמות בעבודת החינוך על טהרת הקודש... "ואשרי זכותו של כל אחד ואחת מהמשתתפים... ובודאי יוסיפו אומץ בזה... וכל המוסיף מוסיפין לי'...". לא התמהמהתי ויצאתי לנסיעה בבטחון מלא שדוכן ההפצה יוקם ויופץ אור הגאולה גם במקום זה.
משיח, משיח, משיח
"הכבישים היו חסומים מכל הכיוונים אבל לפתע מצאתי את עצמי בכביש הטיילת. הרכב היחידי שנסע בכביש הזה כשלפני נסעה ניידת משטרה כאילו שהיא מלווה אותי וסוללת לי את הדרך. הגעתי בנס עד לכניסת חניית מלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" שמול המתחם. השומר שראה אותי עם הרבה ציוד שאל לאן פני מועדות. אמרתי לו שבאתי לפעילות במתחם ואז במפתיע הוא נתן לי כרטיס חנייה של ספקים וכך נכנסתי לחניון המלון.
בנתיים נוכחתי לראות את כמויות העתק של עשרות אלפים שהגיעו למקום, והבנתי שאני חייב להשיג פעילים נוספים יחד איתי. אך כל מי שפניתי אליו לא יכל להגיע. רגע לפני שהתייאשתי אני מקבל שיחת טלפון ממפר תמימים שהודיעו לי ששמעו על ההתארגנות והם כבר בדרך!
בקושי רב פילסתי את דרכי ומצאתי מיקום טוב ומרכזי עבור הקמת דוכן ההפצה. הבחורים הגיעו עם דגלי משיח מתנופפים באוויר ועוד טרם הספקנו להקים את הדוכן כבר בדרך לטיילת עשרות צעירים התחילו לרקוד סביבנו ולשיר "משיח, משיח, משיח"...
הצלחה מסחררת
לאחר שהוקם הדוכן מאות אנשים כתבו לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, קיבלו תשובות מדויקות ולקחו על עצמם החלטות טובות בהתחזקות בענייני תורה ומצוות. רבים ישבו והתוועדו איתנו כמעט עד עלות השחר. חולקו כ-1000 חוברות הסברה וכרטיסי משיח לצד שיחות אישיות.
לאור ההצלחה המסחררת חזרנו לשטח גם במוצאי שבת בזמן האירוע המרכזי, וההצלחה והניסים חזרו על עצמם ביתר שאת וביתר עוז...
שוב ראינו במוחש את הסיוע מלמעלה שניתן לכל שליח בשעה שיוצא לקריים את הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח, להאיר בפועל ממש את העולם ולהכין את העם לגאולה האמיתית והשלימה בפועל ממש!

= = =

תיאורו הארוע מזוית של אחד המשתתפים בארוע:

לאחרי שבת בפסטיבל מדברי בשיטים נסעו הזוג קדלבורג שלוחי הפסטיבלים לנשום קצת אוויר ים בטיילת תל אביב מוקדם בבוקר.
להפתעתם הרבה הם גילו את "כפר הארוויזיון" שהוקם לאורך הטיילת בתל אביב והיה עצום בגודלו. למעשה התגלה לזוג השלוחים מתחם פסטיבלי לכל דבר,אחד הגדולים והמושקעים שאי פעם הם נתקלו בו. המתחם כלל במות ענק עם אלפי טונות של ציוד נלווה ומסכי ענק ואין סוף מתחמים ודוכני מזון ועוד ועוד. ישר עלה להם הרעיון לפעול במתחם הנ"ל כבר בערב.
בשעות הצהריים הם שבו הביתה והחלו להתקשר לשלוחים מאיזור המרכז ולשלוח הודעות בקבוצות בחיפוש אחר פעילים שיבואו ויפעילו את דוכן ההפצה. לקראת הערב השליח לפסטיבלים הרב מיכאל קדלבורג נסע לכפר חב"ד כדי לפרוק שם את הציוד מהשבת האחרונה בשיטים ולקחת ציוד עבור הפעילות בפסטיבל הארוויזיון . 

לאחר ערבית עדיין לא נמצא אפילו פעיל אחד! שיבוא לעזור והודיעו בכל כלי התקשורת שהמשטרה חסמה את כל הכבישים באזור המתחם והודיעה שמתחם הארוויזיון מלא ברבבות משתתפים.
השליח כתב לרבי שליט"א על המצב ה"קשה" וקיבל מכתב בכרך י"ט עמוד רלא שמיועד לרה"ח...מיכאל...ובו ברכה מדהימה להוסיף באיכות ובכמות בעבודת החינוך על טהרת הקודש..."ואשרי זכותו של כל אחד ואחת מהמשתתפים...ובודאי יוסיפו אומץ בזה...וכל המוסיף מוסיפין לי'...בברכה".
כמובן שהשליח לא התמהמה ויצא לנסיעה בבטחון מלא שדוכן ההפצה יוקם ויופץ אור הגאולה באירוויזיון.
"הכבישים היו חסומים מכל הכיוונים אבל לפתע מצאתי את עצמי בכביש הטיילת" מספר השליח " הרכב היחידי שנסע בכביש הזה כשלפני נסעה ניידת משטרה כאילו שהיא מלווה אותי וסוללת לי את הדרך"...
הגעתי בנס עד לכניסת חניית מלון "דויד אינטרקוננטאל" שמול המתחם והשומר ראה אותי מלא בציוד ושאל לאן פני מועדות. אמרתי לו שבאתי לאורוויזיון ואז במפתיע הוא נתן לי כרטיס חנייה של ספקים וכך נכנסתי לחניון המלון. שם במשך כשעה ניסיתי להשיג פעילים אבל לשווא. לאחר כשעה של מאמצים כמעט והתייאשתי ורציתי לחזור על עקביי ואז הנס הבא קרה...
התקשרו אלי בחורים שלוחים מישיבת ראשון שכנראה הגיעה אליהם השמועה על הפעילות בארוויזיון ואמרו לי שהם יוצאים אלי לעזור בפעילות ושאחכה להם.
בינתיים יצאתי לטיילת למצוא מיקום טוב עבור הדוכן והתברר לי שהלילה זה "לילה לבן" בכל תל אביב והתגלה אלי מראה מדהים! כחמישים אלף איש !!! התרוצצו לכל עבר על הטיילת וברחובות הסמוכים ובמתחם הארוויזיון עצמו. בקושי רב פילסתי את דרכי ומצאתי מיקום טוב ומרכזי עבור הקמת דוכן ההפצה. נעמדתי שם ולפתע הגיח משום מקום בחור צעיר ששאל אותי אם אני שמעתי על המושג "עקבתא דמשיחא" והתחיל להסביר לי על כל הנושא ונעלם...הבנתי את הרמז...הבחורים הגיעו עם דגלי משיח מתנופפים באוויר ועוד טרם הספקנו להקים את הדוכן כבר בדרך לטיילת עשרות צעירים התחילו לרקוד סביבנו ולשיר "משיח משיח...".
לאחר שהוקם הדוכן, מאות אנשים כתבו לרבי שליט"א באגרות קודש וקיבלו תשובות מדויקות ולקחו על עצמם החלטות טובות בהתחזקות בענייני תורה ומצוות, והתוועדו איתנו כמעט עד עלות השחר. חולקו כ1000 חוברות הסברה וכרטיסי משיח והתקיימו שיחות אישיות.
לאחר ההצלחה המסחררת הוחלט להגיע גם במוצאי שבת לליל גמר הארוויזיון וההצלחה והניסים חזרו על עצמם ביתר שאת וביתר עוז...
חווינו במוחש את הציווי של הרבי "ויסעו"...לא מחאות לא תפילות לא הפגנות..."ויסעו" להאיר את חושך הגלות באור הגאולה ולהכין את העם לקבלת פני הרבי מה"מ שליט"א בפועל ממש !!!
יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד !!!

גדולי זמרי ישראל - בשירות המשיח

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...