• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

צאו לפעול בישובים והמושבים

כשמדברים עם השליח במושב גבעת כח, הרב מאיר חי עזיזה, עולה מייד קריאתו לציבור האברכים לצאת ולפעול במושבים השונים. פרופיל של פעילות בית חב"ד במושב מתוך שיחת הגאולה 1283
צאו לפעול בישובים והמושבים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

"צאו לפעול בישובים והמושבים"

כשמדברים עם השליח במושב גבעת כח, הרב מאיר חי עזיזה, עולה מייד קריאתו לציבור האברכים לצאת ולפעול במושבים השונים.
"עוד כשהייתי בישיבה גדולה, לפני כעשור, כבר ידעתי שאני רוצה לצאת לשליחות, ולהיות בין חיילי הרבי שליט"א מלך המשיח. אלא שבעוד רבים מבני גילי שחיפשו לצאת ולפעול דווקא בתוך הערים השונות ברחבי הארץ והעולם, הרי שאצלי גמלה ההחלטה לפעול בתוך ישוב קטן.
יש בפעילות זו כמה מעלות שאין בתוככי הערים. ראשית בגלל שבמקומות אלו אין כמעט שלוחים הפועלים בתוך הישוב פנימה. מתברר שזה בכלל לא קשה.

1238-org


נתינת כח
פנינו לרב תעיזי, השליח באיזור שפועל באופן כללי בכל האיזור. ביקשנו ממנו שייתן לנו את אחד הישובים על מנת לפעול בתוכו מקרוב. לאחר הסכמתו, יצאנו לחפש בית פנוי. בהשגחה פרטית פנינו לאדם המקורב לחב"ד, שברשותו היה קראוון המתאים למגורים בעבורינו, וכך הגענו לגבעת כח, יחד עם רעייתי חיה מושקא יעל והילדים.
כמובן שביקשנו גם את ברכת הרבי שליט"א מלך המשיח, וקיבלנו תשובה שגם עסקה בחשיבות ההשפעה, יחד עם הביטוי "נתינת כח" מה שהיה בעבורנו יותר מרמז על מקום השליחות. בישוב גרים כשלש מאות משפחות, מתוכם כשליש מסורתיים והשאר לא. כפי שציינתי קודם, מהר מאוד השתלבנו באוירה המשפחתית המצוייה בישובים כמו שלנו, והתחלנו לפעול בקרב התושבים שמצידם מאוד שמחו על הצטרפותנו לישוב.
בתוך הישוב קיימים ארבעה בתי כנסת, הפעילים בשבת, וכך מידי שבוע אני עושה את אחת התפילות בבית כנסת אחר, כשאני מגיע בכל שבת לכל בתי הכנסת, לפי הסדר, שם מכבדים אותי במסירת שיעורי תורה וכדומה.


פעולה נמשכת
חלק חשוב בפעילות שלנו בא לידי ביטוי, בקשר אותו מוצאים בדרך כלל רק בישובים קטנים, הכוללים ביקורי בית ויצירת קשר איתי, כשבאופן כללי באופיו של הישוב, רגילים כולם להכיר את כולם, כך שהשתלבות הפעילות שהבאנו למושב, מצאה לה מקום נוח.
במשך הזמן שיכללנו את הפעילות והתאמנו אותה למקום. בשנה האחרונה אף פתחנו שיעור דבר מלכות שבועי עם הרב דוד בן שושן שמגיע למקום. כך לדוגמא קיבלנו החלטה שבכל חודש אנחנו נתמקד באחד ממבצעי הקודש של הרבי שליט"א מלך המשיח. כמובן שהפעילות של אותו חודש נמשכת בדרך כלל גם לאחר מכן.
כך לדוגמא מי שקיבל על עצמו להניח תפילין במסגרת התעמולה שעשינו ב'חודש התפילין' כמובן ממשיך עם זה, או נשות ובנות ישראל המדליקות נרות שבת, גם בזכות שלט התזכורת שהצבנו בכניסה לישוב. ב'חודש טהרת המשפחה' יזמנו שיעור בהלכות אלו עם רבנים מרצים, שיעור שמנשך ב"ה תקופה ארוכה ביותר עם עשרות משתתפות.
מדהים לראות שוב ושוב את הצימאון האדיר שיש בעם ישראל לקבל עוד מידע ואפשרות לתורה ומצוות. כמובן שכל הפעילו חדורה בשליחות היחידה שנותרה לנו: קבלת פני משיח צדקנו, כשכולם כאן כבר מכירים את תמונותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח.


מקוה נגיש
בתקופה האחרונה, בעקבות מענות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש, התחלנו במצע ענק לשיפוץ ובניית מקווה טהרה מהודר ומפואר בתוך הישוב.
לאורך כל התוכניות אנו מתייעצים עם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כמלכחילה קבענו שלצד ההידורים ההלכתיים כשיטת חב"ד, הרי שהמקווה יהיה בעל תו הנגישות למי שצריך בכך. זה המקום לקרוא לכל אחד להיות שותף בפעילות הברוכה ולהרבות טהרה בעם ישראל, לזירוז הגאולה האמיתית והשלימה. לתרומות: 052-5288-498.

 

מתוך שיחת הגאולה 1238

שליחות גם במשרד הכלכלן

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...