• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שליחות גם במשרד הכלכלן

ככל שמתקרבים לגילוי הגדול של הגאולה האמיתית והשלימה, ניתן לראות את ההארה בחייו של כל יהודי ואת הקשר שלו לרבי שליט"א מלך המשיח. כשהוזמן מר אמיר ציפין מראשון לציון, לשאת דברים בכינוס י' שבט, במעמד האלפים, היה בזה ביטוי מיוחד למגמה זו ההולכת ומתפשטת. מתוך שיחת הגאולה 1231
שליחות גם במשרד הכלכלן
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

שליחות גם במשרד הכלכלן

ככל שמתקרבים לגילוי הגדול של הגאולה האמיתית והשלימה, ניתן לראות את ההארה בחייו של כל יהודי ואת הקשר שלו לרבי שליט"א מלך המשיח. כשהוזמן מר אמיר ציפין מראשון לציון, לשאת דברים בכינוס י' שבט, במעמד האלפים, היה בזה ביטוי מיוחד למגמה זו ההולכת ומתפשטת.
ללא תואר רשמי וללא שילוט, משמש 'משרד הכלכלן' כבית חב"ד פעיל בחברת הנדל"ן המניב הגדולה בארץ הקודש. ה"שליח" אינו אלא הכלכלן הבכיר עצמו, שבמבט חיצוני לא ניתן לראות עליו את הסממנים החיצוניים המצופים מ"שליח", אך הוא מהווה כתובת לכל ענין יהודי. זהו אמיר ציפין, כלכלן בכיר, נשוי ואב לשישה, שזכה להתקרב ולהתקשר בשנים האחרונות לרבי שליט"א מלך המשיח ושינה את ארחות חייו.


גם בבית
"ציפין, אפשר להניח תפילין?", "ציפין, תבדוק לי את המזוזות", "ציפין, מה עושים במקרה ש...". ברצונו או שלא ברצונו הפך אמיר לנציגות החב"דית-יהודית במקום ומשרדו משמש כמוקד לדוכן תפילין, כתיבה לרבי שליט"א מלך המשיח, ותחנת יהדות בלב בנין המשרדים הגדול. וציפין לא מאכזב. נותן מענה לכל אותם יהודים כשהוא עומד בקשר רציף עם שליח הרבי שליט"א מלך המשיח באזור מגוריו, הרב יוסף יצחק לבקיבקר.
כבר 13 שנים מתנהל שיעור תניא קבוע לנשים בבית משפחת ציפין, בניצוחה של בעלת הבית ועם הרב לבקיבקר שמרתק את המשתתפים, והמשפחה כולה מתקדמת בעניני יהדות בקצב מהיר, צעד קדימה עשה אמיר עצמו כשהפך לחסיד 'יוצר סביבה' ושליח בעצמו. על שולחנו תמיד ניתן למצוא זוג תפילין, כשעל הקיר ניצבת תמונה גדולה של הרבי שליט"א מלך המשיח. אצלו גם ניתן לכתוב בכל עת, ולבקש את ברכותיו באמצעות כרכי אגרות קודש המוכנים אצלו תמיד.


ניסים במשרד
למשל, לפני כעשור, התמודד אחד מבכירי ענף הנדל"ן בארץ הקודש, סמנכ"ל כספים חובש כיפה סרוגה, על תפקיד מנכ"ל באחת מהחברות הגדולות בתחום. כשאמיר, שהיה איתו בקשרי עבודה, שמע על זה, הוא הציע לו מיד לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש ברכה להצלחה, הסמנכ"ל לא השתכנע בקלות, אך לבסוף כתב וקיבל תשובה מדהימה וזכה לתוצאות ברוכות.
לפני כחודש הוא חזר אל אמיר, ובפיו בקשה, לכתוב שוב לרבי שליט"א מלך המשיח, הוא מתמודד על תפקיד גדול ומשמעותי אף יותר. גם הפעם קיבל תשובה מדויקת ובהירה מהרבי שליט"א מלך המשיח וזכה לראות את הברכה בעיניו. "ראה מה פועלת פעולה קטנה, זרע שנשתל", מציין אמיר.


כל יהודי שליח
בשליחותו בענף הנדל"ן, עוזר אמיר לפעילותם של בתי חב"ד בארץ הקודש. "חב"ד ראשי תיבות, חובות בלי דאגות" חוזר אמיר בבדיחות דעת, "לא פעם ולא פעמיים, נקלעים בתי חב"ד מלקוחותינו לקשיים תזרימיים". אמיר עושה כל שביכלתו לסייע לאותם שלוחים ומוסדות בדמי שכירות מופחתים, פריסת תשלומים נוחה, ויציאה ממשבר בעת הצורך.
מנהג להם לאנשי הנדל"ן שבחברה, לסיים את שבוע העבודה בהרמת כוסית קטנה במשרד הסמנכ"ל. בסיטואציה הזו, אולי מחמת הקונוטציה ההתוועדותית, מתעורר ה'חסיד' של אמיר והוא משתפך בברכות חסידיות, "לחיים, לחיים ולברכה, שפע ברכה והצלחה בגשמיות וברוחניות!" ברכה שאט אט נשגרת על לשונם של עמיתיו והופכת לחלק מהלקסיקון. ברכה שגם הצליחה לעורר בסיטואציה מסוימת, חסיד חב"ד - רואה חשבון חיצוני, שביקר באותו סוף שבוע בחברה, שהשתתף במעמד הרמת הכוסית והבין שהוא בעמדה פאסיבית ליד ה'מקורב' שמאפיל עליו בפעילות מאסיבית. מתברר שאכן, כל יהודי הינו שליח, רק שעליו לגלות זאת ולהצטרף לשלוחים המזרזים את הגאולה.

מתוך שיחת הגאולה 1231

בשורת הגאולה אצל בבא סאלי בנתיבות

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...