• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

בשורת הגאולה אצל בבא סאלי בנתיבות

למעלה מ-1250 הנחות תפילין, מעל 1800 מכתבים לרבי שליט"א מלך המשיח, 11,000 עלונים מיוחדים, אלפי כרטיסי משיח ואינספור החלטות טובות - ע"י בית חב"ד הילולות שפעל מסביב לשעון בהילולת הבאבא סאלי בנתיבות - ההילולא השניה בארץ מבחינת מספר המבקרים, מול כרבע מליון יהודים שפקדו את המקום ביום - ד' שבט על קברו של הצדיק, והמופתים מתגלגלים
בשורת הגאולה אצל בבא סאלי בנתיבות
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

בשורת הגאולה אצל בבא סאלי בנתיבות

לפי אומדנים רשמיים, הילולת הבאבא סאלי בנתיבות היא ההילולא השניה בארץ מבחינת מספר המבקרים, כרבע מליון יהודים פוקדים את המקום בתוך היום - ד' בשבט ומתפללים על קברו של הצדיק. בית חב"ד הילולות פועל במקום מסביב לשעון, והמופתים מתגלגלים

למעלה מ-1250 הנחות תפילין, מעל 1800 מכתבים לרבי שליט"א מלך המשיח, 11,000 עלונים מיוחדים, אלפי כרטיסי משיח ואינספור החלטות טובות - ביממה אחת. על כל המערך חולשים כעשרים פעילים שהגיעו במסירות לדוכן הפעילות שמתפרש בסך הכל על פני עשרה מטרים מרובעים. זהו סיפורו של דוכן חב"ד בהילולת הבבא סאלי בנתיבות.
כשמתקרבים למתחם קברו של הבבא סאלי בליל ד' בשבט, שומעים ממרחק בליל עצום של קולות שמחה רועשים. אחד מהם, מהבולטים, בוקע מ'טנק מבצעים' שעומד בתווך, מנגן 'יחי אדוננו' ברמה ומזמין את הקהל העצום לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולקבל את ברכתו הקדושה באמצעות ה'אגרות קודש'. מתברר כי רבים מהעולים להתברך על ידי הצדיק ביום הילולתו, כבר עשו לעצמם מנהג קבוע, לעצור בדוכן ה'אגרות קודש' ולקבל את ברכתו של נשיא הדור - הרבי שליט"א מלך המשיח.
הקהל גודש בהמוניו את האוהל שהוקם, ממלא את הכיסאות והשולחנות שהוצבו שם ומעסיק ללא הרף את צוות הפעילים.


השניה בגודלה
לפי אומדנים רשמיים, הילולתו של 'סידנא באבא סאלי' בנתיבות היא ההילולא השניה בארץ מבחינת מספר המבקרים, כרבע מליון יהודים פוקדים את המקום בתוך היום - ד' בשבט ומתפללים על קברו של הצדיק.
גם 'בית חב"ד הילולות', המפעיל את דוכן חב"ד במתחמי ההתכנסויות ההמוניות בהילולות הצדיקים, נמצא שם, בהרכב מתוגבר ובתכונה צפופה. במבצע שתוכנן שבועות קודם בהיקף של כ-13,000 ש"ח, בהכוונתו ובסיועו של הרב חיים שארף ובהפקתם של התמימים מענדי איתן ואברהם חזן מישיבת חח"ל צפת.


ניסים לאורך הדרך
הניסים מתחילים עוד לפני הגעתם לשטח. ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח מלווה את המבצע מתחילתו ועד סופו, בשלבי השגת האישורים לדוכן ובמגעים עם עירית נתיבות שהגיעו עד לראש העיר עצמו מר יחיאל זוהר, שאישר בסופו של ענין את הכניסה. וגם בפועל ממש, כשהגיעו ראשוני הפעילים למקום בלווית נגרר הציוד ונתקלו בקשיים ביוקרטיים שהערימו עליהם פקידים בשטח, בדרך נס עמד לימינם אחד הקצינים שלא נח ולא שקט עד שהדוכן עמד על תילו.
לכבוד ההילולא הופק עלון מיוחד הנושא את השם, "הבבא סאלי ומלך המשיח" ומספר על הקשר המיוחד בין הבבא סאלי לרבי שליט"א מלך המשיח ולחסידות בכלל. הבבא סאלי התייעץ והעריץ את הרבי שליט"א מלך המשיח, התבטא כי "נאה לו הכל" כשדיברו באזניו על הרבי שליט"א כמלך המשיח, ותמך בהתלהבות במבצעים הק'. עלון זה חולק באלפי עותקים לצד גליונות 'שיחת הגאולה'.
עשרות הפעילים, שהגיעו מישיבת חח"ל צפת, מישיבת תות"ל ראשל"צ, מישיבת תות"ל באר שבע ומישיבת 'דעת' ברחובות, הנחו את הנכנסים למאהל - המחולק לגברים ונשים - כיצד לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח, ליטול את ידיהם, לקבל עליהם החלטה טובה ולהכריז 'יחי אדוננו' לזירוז התגלותו, וידיהם מלאו עבודה ללא רגע של מנוחה.


יממה של עבודה
סיפורי מופתים ותשובות מדהימות התגלגלו שם לאין ספור ואנשים רבים יצאו נפעמים ומחוזקים עם מענות והוראות שקיבלו בזה הרגע מהרבי שליט"א מלך המשיח ועם החלטות טובות שקיבלו על עצמם.
עם אור ראשון של בוקר, בסיומו של לילה ארוך ופורה, נשלפו עשרות זוגות תפילין והדוכן החל לרחוש גם במבצע תפילין למאות ולאלפים.
הפעילים מציינים בסיפוק את פעילות הדוכן, ומדגישים כי מדובר בשלב נוסף מבחינתם, בדרך להשגת המטרה - התגלותו של הרבי שליט"א מלך המשיח, בגאולה האמיתית והשלימה, תיכף ומיד ממש.

מתחברים לדבר מלכות בלחיצת כפתור

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...