• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מתחברים לדבר מלכות בלחיצת כפתור

בצילומי הוידיאו והקלטות האודיו של פרויקט 'דבר מלכות לשמיעה וצפיה', השקיע הרב אלעזר ע"ה ברוק ממיטת חוליו ממון רב, כשהוא רעייתו תחי' ובניו רותמים למשימה את הרב גינזבורג. כעת נפתחה קבוצת וואטסאפ שבה מעלים כל יום קטע. קרוב לאלף איש כבר התחברו ל"דבר מלכות יומי", מספר: 054-7369-179
מתחברים לדבר מלכות בלחיצת כפתור
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

מתחברים לדבר מלכות בלחיצת כפתור

"דבר מלכות", השיחות המיוחדות של הרבי שליט"א מלך המשיח מהשנים תנש"א-תשנ"ב, בהם הוא מבאר איך כל פרט קשור לגאולה. מאז צאת הקונטרסים לאור, משתדלים המוני חסידים ללמוד בהם מידי שבוע, כשבכל העת מתחדשים רעיונות ומיזמים בתחום הלימוד.
אחד הפעילים הבולטים בהפצת שיחות אלו בשנים האחרונות הוא הרב אלכסנדר זישה אלעזר ע"ה ברוק, שפעל במסירות עצומה ביותר להדפסת חוברות השיחות והפצתם מידי שבוע (פרוייקט שממשיך ב"ה עד היום).


בדרך המהירה
זמן קצר לפני פטירתו, יזם הרב ברוק את פרויקט 'דבר מלכות לשמיעה וצפיה', ממיטת חוליו הוא ביקש שהשיעורים יתחלקו לאותיות כל אות בקובץ ניפרד. הוא הבין את הצימאון האדיר של אנ"ש ללימוד דבר מלכות, ופעל להפוך אותו לנגיש וזמין לכל.

בצילומי הוידיאו והקלטות האודיו הללו, השקיע יחד עם רעייתו גב' רחל ברוק, ביתו ובניו שי' ממון רב, כשהם רותמים למשימה את הרב חיים לוי יצחק שיחי' גינזבורג, משפיע ישיבת תומכי תמימים בראשון לציון. נקודת הרעיון היתה, שיעור קל וקליט שישמש מגידי שיעורים שילמדו אף הם אחרים.
הרב גינזבורג התמסר לפרויקט כשהוא משקיע שעות ארוכות להקליט ולהסביר כל שיחה ושיחה מתחילתה ועד סופה, בטוב טעם ודעת ובצורה קליטה כשהכל מצולם ומוכן לפרסום בקרב הציבור.
על שלב ההפצה המקורי והחדשני בפרוייקט מספר בנו, ר' מאיר שיחי' ברוק: "בראשיתה, התוכנית של אבי ע"ה הייתה להפיץ את השיעורים באמצעים דיגטליים כבאתרי אינטרנט, כך שמידי שבוע יוכלו אלפים ללמוד את השיחה. התברר שרבים מבקשים לקבל את הסרטון באופן אישי ישירות למכשיר הנייד ב'וואטסאפ'. כאן נוצר מושג חדש, ״לימוד הדבר מלכות היומי״


באופן יום-יומי
יחד עם חבר החפץ בעילום שמו פתחנו בתקופה האחרונה קבוצת וואטסאפ שבה כל יום מעלים (המנהלים בלבד) קטע אחד מהשיחה עם לינק לצפיה וכן קבצים לשמיעה (ממוצע של 7 דק' ביום) בהם כל אחד יכול לשמוע את שיחת הדבר מלכות בצורה מובנת וקלילה וכך, בתוך שבוע כל אחד יכול לסיים את כל הדבר מלכות השבועי, מגיע מוכן לשבת עם כל השיחה, ומבין מה הרבי שליט"א מלך המשיח דורש מאיתנו בענייני גאולה ומשיח!
המטרה היא להגיע למצב שכולם יודעים ומבינים את ה'דבר מלכות', עד לרמה שיכולים ללמד אנשים אחרים, ואת זה אנו פועלים ב"ה דרך ה'וואטסאפ'.
לפני שנפתחה הקבוצה הראשונה, אמרו לי מביני עניין שהזמן שלוקח לקבוצת וואטסאפ להתמלא הוא לפחות חצי שנה שבשיאה יהיו בה 257 חברים (המספר המקסימלי האפשרי).
להפתעת כולם, הצימאון לשיחות הדבר מלכות שבר כל שיא, לא עברו 24 שעות מהפרסום בחב"ד אינפו ובקבוצות השונות וכבר התמלאה הקבוצה הראשונה ב-257 חברים, והקבוצה השניה גם היא התמלאה כמעט לגמרי ביממה שלאחר מכן.


הצלחה מסחררת
לאור ההצלחה, היעד הוא למלא ארבע קבוצות (כ-1,000 איש) בהם מקבלים בכל יום שיעור בדבר מלכות המקורי, כאשר השיעור מגיע בלינק לצפיה ובקובץ שמע כאמור.
בקבוצות ניתן למצוא מנויים מארגנטינה, מארצות הברית, מרוסיה, מהודו, וכמובן מארץ הקודש עם תגובות נלהבות. אין צורך לציין כי השירות חינם"!
אין ספק שמדובר בשלב נוסף להפצת המעיינות ברשתות החדישות ביותר ומזרזת את הגאולה האמיתית והשלימה - עכשיו ממש.
להצטרפות שלחו את המילים "דבר מלכות יומי" למספר: 054-7369-179 (הודעות 'וואטסאפ' בלבד).

מתוך שיחת הגאולה 1223

משיח בכיכר • שיחת הגאולה: מאחורי הקלעים של עצרת הענק

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...