• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

משיח בכיכר • שיחת הגאולה: מאחורי הקלעים של עצרת הענק

לאחר שנפלה ההחלטה, נוצר הקשר מול עיריית ת"א, על מנת לשריין את תאריך האירוע, שתחילה תוכנן להתקיים בסמיכות לג' תמוז, אלא שאז התבררה ראייתו למרחוק של הרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר התאריך הראשון בו ניתן לקיים את האירוע זה רק ב... י"ב תמוז • "שיחת הגאולה" בחשיפה מיוחדת • הכתבה המלאה
משיח בכיכר • שיחת הגאולה: מאחורי הקלעים של עצרת הענק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לאחר שנפלה ההחלטה, נוצר הקשר מול עיריית תל אביב, על מנת לשריין את תאריך האירוע, שתחילה תוכנן להתקיים בסמיכות לג' תמוז, אלא שאז התבררה ראייתו למרחוק של הרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר התאריך הראשון בו ניתן לקיים את האירוע זה רק ב... י"ב תמוז • "שיחת הגאולה" בחשיפה מיוחדת • הכתבה המלאה

התשובות מהרבי שליט"א מלך המשיח, שהתקבלו באמצעות האגרות קודש, לא הותירו ספק אצל הרב זמרוני ציק, יו"ר האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה. למרות שהיה זה בחודש שבט (השנה) הרי שפעם אחרי פעם, קיבל תשובות באמצעות האגרות קודש, להתכונן לקראת התוועדות י"ב תמוז. במכתבים נוספים קיבל את ההוראה לעשות זאת בפרסום גדול.

באסיפה שהתקיימה לפני חודשים במשרדי האגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, חשף בפני צוות המשרד, את המענות, והעלה את הרעיון לקיים את הכינוס הקבוע, המתקיים ע"י האגודה, מידי שנה, בחודש תמוז, בכיכר מלכי ישראל בתל אביב. ההחלטה שנפלה לערוך את האירוע הענק, זכתה לברכה והסכמה מהרבי שליט"א מלך המשיח, ואף לשלל הוראות בנוגע לאופן קיום העצרת.

חג הגאולה

לאחר שנפלה ההחלטה, נוצר הקשר מול עיריית תל אביב, על מנת לשריין את תאריך האירוע, שתחילה תוכנן להתקיים בסמיכות לג' תמוז, אלא שאז התבררה ראייתו למרחוק של הרבי שליט"א מלך המשיח, כאשר התאריך הראשון בו ניתן לקיים את האירוע בתקופה זו, זה רק... י"ב תמוז.

י"ב תמוז, מצויין מזה למעלה מתשעים שנה כ"חג הגאולה" היום בו יצא אדמו"ר הריי"ץ לחופשי, לאחר שנאסר בגין הפצת היהדות ברוסיה הסובייטית, ולאחר שהתבטל גזר הדין הקשה אותו רצו חוקריו להטיל עליו. נצחון זה, לא היה ניצחון פרטי, אלא ניצחון היהדות כולה, שבאה לידי ביטוי מלא, עם נפילת מסך הברזל ומתן האפשרות למליוני היהודים לשוב לחיי תורה ומצוות באופן גלוי, ואף בסיוע של השלטון.

מערך הסעות

מתכונת האירוע, נקבעה אף היא מראש, לפי מענות הרבי שליט"א מלך המשיח, שהתקבלו לאורך הזמן וציינו את הצורך הברור להדגיש את ההפרדה בין הגברים לנשים, כראוי לאירוע קדוש שכזה, שבמרכזו יתקיים מעמד "קידוש לבנה" המוני כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.

בארגון התוכנית, הושם דגש לאחד קהל רחב ביותר, כאשר בחלק האומנותי יופיעו זמרים ממגוון הקשת: אריאל זילבר, מענדי ג'רופי, מיילך קאהן ואבי בן ישראל. לצידם תופיע מקהלת צבאות ה' כשהכל בניהולו המוזיקלי של בני לאופר שיופיע יחד עם תזמורתו.

במהלך הערב צפויים לשאת דברים, רבנים ומשפיעים מכל העולם, שיעלו על נס, את האמונה הטהורה בדבריו הנצחיים של הרבי שליט"א מלך המשיח, פרסום הניסים וההודיה להשי"ת, לצד קטעי וידאו מיוחדים.

דגש מיוחד, מושם השנה, על מערך הסעות מסובסד שישנע את ההמונים לאירוע. די אם נציין כי באירוע הקודם שנערך בכיכר, לפני כשנתיים, בשנת ה'הקהל' הגיעו למעלה ממאה ועשרים אוטובוסים. כאשר הפעם מתכננים להעלות מעל מספר זה.

פונים לציבור

כעת יוצאים באגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה, בקריאה לציבור הרחב ליטול חלק בכיסוי הוצאות האירוע המגיעים ללמעלה מחצי מליון ש"ח.
ב"ה חלק מהסכום, כבר הובטח ע"י קבוצה מידידי האגודה, אך חלקו של הסכום, יגוייס ע"י הציבור הרחב, שיתנו איש כפי יכולתו למען קיום רצונו של הרבי שליט"א מלך המשיח, ולמען השלמת הפרוייקט של הרב זמרוני ציק.

בהשגחה פרטית, הגיעה לידי המארגנים, מענה הרבי שליט"א מלך המשיח, בו הוא מציין כי באם ההתוועדות של י"ב תמוז תהיה באופן נרחב, הרי שיעורר את אנ"ש להשתתף בשליש מההוצאות, היעד אליו שואפים להגיע בימי ההתרמה שיתקיימו השבוע.

לתרומות, טלפון: 052-758-7698 או באתר www.shekel.click/moshiachba, ובוודאי יזכו התורמים לכל הברכות עדי הגאולה האמיתית והשלימה.

הקאסט של ימות המשיח • ראיון בלעדי עם השליח שמאחורי המהפך

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...