• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הקאסט של ימות המשיח • ראיון בלעדי עם השליח שמאחורי המהפך

ההתחלה היתה צנועה, ההקלטה בסגנון חי ותוסס, הנערכת במקצועיות ע"י צוות מצומצם, העורך ומפיק בשילוב מעברים ופינות. שבעה תוכניות שכאלו הופקו עד עתה, והן מופצות מידי שבוע בתפוצה נרחבת • הרב מענדי איבערט שעומד מאחרי התוכנית הפופולרית "משיחקאסט" בראיון בלעדי ל"שיחת הגאולה" • הכתבה המלאה
הקאסט של ימות המשיח • ראיון בלעדי עם השליח שמאחורי המהפך
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ההתחלה היתה צנועה, ההקלטה בסגנון חי ותוסס, הנערכת במקצועיות ע"י צוות מצומצם, העורך ומפיק בשילוב מעברים ופינות. שבעה תוכניות שכאלו הופקו עד עתה, והן מופצות מידי שבוע בתפוצה נרחבת • הרב מענדי איבערט השליח שעומד מאחרי התוכנית הפופולרית "משיחקאסט" בראיון בלעדי ל"שיחת הגאולה" • הכתבה המלאה

אפיקים טכנולוגים חדשים מתפתחים כל העת ומייצרים אפשרויות נוספות להפצת בשורת הגאולה. אם בעבר היה זה הרדיו, עליו דיבר הרבי שליט"א מלך המשיח, ככלי להפצת היהדות למקומות רבים, אך עדיין היה זה בגדר נחלתם של מעטים שהצליחו לפעול בתחום זה, הרי שהיום עם ההתפתחויות החדשות, כמעט כל אדם הופך בהחלטה של רגע, למי שמפעיל מערך הפצה היכולה להגיע לאלפים בלחיצת כפתור.

כזהו רעיון הפודקאסט (Podcast, הֶסְכֵּת) מעין תוכנית רדיו, המופצים באינטרנט, וניתן להאזין להם בכל זמן ובכל מקום. בשבועות האחרונים, מופצת תוכנית העובדת על פלטפורמה זו, בשם "משיחקאסט" העוסקת בצורה חיה סביב לימוד שיחות ה"דבר מלכות".

שלב חדש בהפצה
"דבר מלכות", שיחותיו הקדושות של הרבי שליט"א מלך המשיח, שנאמרו לאחר השיחה הידועה של כ"ח ניסן תנש"א - "עשו כל אשר ביכולתכם" לאורך הקיץ של אותה שנה ובחורף שלאחריו. שיחות העוסקות בעיקר סביב הנושא הבוער של משיח וגאולה.

שיחות אלו מופצות מידי שבוע, בחוברות מיוחדות המגיעות לכל מוקדי חב"ד, מתקיימים בהם שיעורים, הודפסו בספרים בסגנונות שונים, מעובדות, עם פיענוח אלפי מראי המקומות, מנוקדות, ואפילו לנשים וילדים בגירסאות מיוחדות, וכן בתרגומים שונים לשפות רבות.

כעת מגיע שלב חדש - פודקאסט שעולה מידי שבוע. תשדיר כבן שעה בסגנון התוועדות חסידית חיה ומרתקת, בהגשת ר' מענדי איבערט ור' איצ'ה קראוס.

חיות מחודשת
על הרעיון מספר הרב איבערט: "לקראת כ"ח ניסן השנה, בו התחילו במחזור לימוד הדבר מלכות, עלה לנו הרעיון לנצל את האפשרות החדשה, ההולכת וכובשת מליונים בעולם כולו, סביב משיח וגאולה. במיוחד שהקביעות בשנה זו, היא כמו בשנת אמירת השיחות.

ההתחלה צנועה, הקלטה בסגנון חי ותוסס, הנערכת במקצועיות ע"י צוות מצומצם, העורך ומפיק בשילוב מעברים ופינות. שבעה תוכניות שכאלו הופקו עד עתה, והן מופצות מידי שבוע בתפוצה נרחבת.

התפוצה הראשונית מגיעה למאות מאזינים, המעבירים זאת הלאה, מעלים באתרים שונים להאזנה, כך שבתוך שעות, ישנן אלפי האזנות לא מעט בזכות תוכנות הממסרים המיידים.

התגובות הרחבות המגיעות מכל חלקי הארץ והעולם, מפתיעות גם אותנו, רבנים ושלוחים המציינים את השידור שמסייע להם בהכנת שיעורים, אברכים חסידיים שמספרים על חויית לימוד מחודשת, תלמידי ישיבות ובנות תיכונים הנחשפים לשיחות אלו באופן אליו הם מתחברים בקלות ועוד.
לא מעט מאזינים שיגרו תגובות בהם הם מספרים, על שעת נסיעה או שעת נקיון ובישול בבית, שנוצלה באופן מתאים, כשבמקום להאזין לתוכניות אחרות, הגיעו לקראת השבת, לאחר שעה מרוממת ומועילה.

עידודים וברכות
מיד לאחר שהוקלטה התוכנית הראשונה על שיחת כ"ח ניסן, כתבנו לרבי שליט"א מלך המשיח, באמצעות האגרות קודש וקיבלנו תשובה מדהימה, מהתאריך כ"ח ניסן, המתייחסת לתאריך ההקלטה שלשה ימים קודם לכן. שם נאמר ש"הדברים נופלים על אוזנים קשובות" וכן "להפיץ ולהגיד חסידות באופן של שיחה".

התוכניות לעתיד, כוללות כמובן הפצה נרחבת ככל האפשר של ההקלטות, שידרוגן לרמת הפקה מקסימלית, והרחבה של הרעיון הלאה".
את התוכנית ניתן למצוא בחיפוש פשוט של המילה "משיחקאסט", בתוצאות, או למצוא מידי שבוע, כאן באתר הגאולה במדור המיוחד לחצו כאן.

מבצע תפילין הפוך על הפוך

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...