• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח ניסן התשפ"ד (26.04.2024) פרשת מצורע

מיוחד • הגאולה של "בית"ר ירושלים"

הרב עמי פייקובסקי, מי שזכה כבר לתואר הרב של בית"ר ירושלים, עלה לפני כמה שנים לארץ הקודש וחידש את קשריו עם עולם הכדורגל, אלא שהפעם כדי לסייע לשחקנים ולאוהדים לגלות את נקודת היהדות גם בכדורגל • כתבה מיוחדת על קירוב לבבות והפצת בשורת הגאולה בכדורגל • "שיחת הגאולה" גליון מס' 1183 • הכתבה המלאה
מיוחד • הגאולה של "בית"ר ירושלים"
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הרב עמי פייקובסקי, מי שזכה כבר לתואר הרב של בית"ר ירושלים, עלה לפני כמה שנים לארץ הקודש וחידש את קשריו עם עולם הכדורגל, אלא שהפעם כדי לסייע לשחקנים ולאוהדים לגלות את נקודת היהדות גם בכדורגל • כתבה מיוחדת על קירוב לבבות והפצת בשורת הגאולה בכדורגל • "שיחת הגאולה" גליון מס' 1183 • הכתבה המלאה

הגאולה של בית"ר ירושלים
"לגלות את הנקודה היהודית בכל אחד, גם אם הוא שחקן כדורגל, זו שליחותי, אומר הרב עמי פייקובסקי, מי שזכה כבר לתואר הרב של בית"ר ירושלים. הרב עמי נולד בצפון ת"א למשפחה בית"רית, בצעירותו היה כדורגלן מצליח, והמשיך בזה גם כשטס ב-74' ללוס אנג'לס והקבוצה בה שיחק גם לקחה את גביע ארה"ב. שם גם פתח עסק לביגוד. בזכות כמה בחורים חב"דים שהיו מגיעים אליו ל"מבצע תפילין" התקרב לתורה ומצות, עד שנעשה לחסיד ולאחד משליחי הרבי שליט"א מלך המשיח.

לפני כמה שנים עלה לארץ הקודש כן חידש את קשריו עם עולם הכדורגל, אלא שהפעם כדי לסייע לשחקנים ולאוהדים לגלות את נקודת היהדות גם בכדורגל.

הניצוץ היהודי
כחלק מפעילותו הבלתי שיגרתית בתחום הספורט, זכה הרב עמי לפינה שבועית ברדיו "גלי ישראל", בשם "הניצוץ היהודי" בתכניתו של השדרן יוסי בן עטר, שם הוא מוסר דבר תורה קצר ומספר על פעילות האור שלו בבית"ר ירושלים. שלאחרונה קיבלה תאוצה דווקא בזכות להיטות הנוער לכדורגל.
"לפני זמן מה, פנה אלי מפיק התכנית וביקש שאענה לאחד המאזינים, שעלה לשידור ושאל שאלה רגישה. התברר שהשואל הוא אב לנער כבן 15 "אוהד שרוף" של בית"ר ירושלים, אשר רוצה להיות במשחק הקרוב דווקא ביציע המזרחי, הידוע כיציע "מחוספס" בתגובותיו והאבא מאוד לא רצה שבנו ימצא באווירה כזו. כשסיים האב את שאלתו עניתי לו, שגם אני כאבא לא הייתי רוצה שבני ימצא במקום בו נשמעים דברים לא קלים וכו', אבל יחד עם זה היות והרבי שליט"א מלך המשיח מחנך אותנו שחושך לא מגרשים במקלות ואבנים אלא בתוספת אור, ברצוני לספר לך ולמאזינים את הצד היפה של היציע המזרחי ומשפחת אוהדי בית"ר לה פמיליאה הידועה, ועל הצד הזה אני בונה.

מעריב באצטדיון
לפני זמן מה הגעתי להסכם עם הקבוצה, שב"מחצית", נקיים תפילת ערבית במגרש ובאצטדיון עם קהל האוהדים כולו. אתה מתאר לעצמך, מה זה אלפי איש מתפללים ערבית באצטדיון כדוררגל?! אתה יודע איך זה נשמע כשהם עונים אמן ויהא שמיה רבא? קירות האצטדיון רועדים!.

אחת לחודש אני מקיים שיעור תורה לאוהדים. התחלנו בבית כנסת, אבל המקום לא הכיל את המאות שהגיעו, לקחנו אולם בבאר יעקב. לאחר כל שיעור כזה קורים דברים חיוביים. מגיעים חבר'ה שמחליטים שרוצים להתחתן בחופה וקידושין. בדיקת מזוזות, הדרכה לבר מצוה או חנוכת הבית, מבקשים תפילין ואני מסייע. כותבים לרבי שליט"א מלך המשיח, רואים שמתעוררת הנקודה היהודית. תדע, בגלל שהם "משוגעים" על כדורגל, כשהם מתעוררים ליהדות, הם עושים את זה עם כל המרץ והחיות.

הכדור שהביא לפרקי תניא
יום אחד מתקשרת אמא ומבקשת שבנה העומד לפני בר מצוה יצטלם עם שחקני קבוצת בית"ר ירושלים. אמרתי לה שיש לי משהו יותר טוב, אתן לו כדור רגל עם חתימות כל שחקני הקבוצה, בתנאי שהוא ילמד בעל פה פרק בתניא... חלפו כחודשים והמשפחה הגיעה למגרש עם צוות צילום. הילד הביא עימו תדפיס של הפרק שאבחן אותו. להפתעתי היה זה פרק ל"ב העוסק באהבת ישראל. היה מדהים לשמוע אותו אומר בע"פ את הפרק. בעקבותיו כבר הגיעו נערים נוספים שנבחנו וקיבלו כדור בחתימת השחקנים שנעשו בעצם שותפים ללמוד התניא.

לפני שנים שאלתי את הרבי שליט"א מלך המשיח, מהי שליחותי ונעניתי "שיפיץ את התורה מתוך שמחה". חלפו שנים ושאלתי שוב ושוב אותה תשובה!! "שיפיץ את התורה מתוך שמחה", שמחת הגאולה עכשיו ממש.

******************

שבת מיוחדת למרגלות ציון הרשב"י במירון

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...