• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

שבת מיוחדת למרגלות ציון הרשב"י במירון

בשבת פרשת יתרו תשע"ח נערכה בהצלחה רבה "שבת אחדות" לאבות לילדים מיוחדים למרגלות ציון הרשב"י במירון, באירגונו הנמרץ של הרב יוסף חיים בולטון • לאחר "קריאת עשרת הדברות" נערך "מי שברך" מיוחד לילדים המיוחדים, שיזכו לנס הבריאותי שלהם • כתבה מיוחדת ב"שיחת הגאולה" גליון מס' 1182 • הכתבה המלאה
שבת מיוחדת למרגלות ציון הרשב"י במירון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשבת פרשת יתרו תשע"ח נערכה בהצלחה רבה "שבת אחדות" לאבות לילדים מיוחדים למרגלות ציון הרשב"י במירון, באירגונו הנמרץ של הרב יוסף חיים בולטון • לאחר "קריאת עשרת הדברות" נערך "מי שברך" מיוחד לילדים המיוחדים, שיזכו לנס הבריאותי שלהם • כתבה מיוחדת ב"שיחת הגאולה" גליון מס' 1182 • הכתבה המלאה

באה מן השטח. הרעיון נזרק להורה או שנים והחל מתגלגל - לקיים "שבת אחדות" לאבות לילדים מיוחדים. בקיץ שחלף הייתה זו השבת הראשונה, שנערכה בהצלחה באכסנית בולטון הכנסת אורחים בישוב מירון, ליד ציון הרשב"י.

בשבת שחלפה, שבת יתרו, היה זה המפגש השני שנערך אף הוא בהצלחה, באירגונו הנמרץ של הרב יוסף חיים בולטון. לקראת כניסת השבת, עלו באי השבת לציון הרשב"י, לטבילה ותפילת מנחה. משם ירדו חזרה לאכסניה לקבלת שבת. השקיעה המדהימה מעבר להרי מירון, המחישה את דברי האריז"ל לתלמידיו "בואו ונצא לקראת שבת המלכה".

באולם התפילה התארגנו כעת המשתתפים לשיעור ב"דבר מלכות" השבועי, אותו מסר אורח השבת, המשפיע הגה"ח הרב זמרוני ציק, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א לעיר בת ים.

שבת אחים יחד
"קבלת שבת" נערכה ברוממות מיוחדת באוירה חסידית חמה, כמובן עם ריקודי "יחי אדוננו" בסיום ה"לכה דודי". סעודת שבת המפוארת התנהלה כ"התוועדות חסידית", עם דברי תורה מפי המסובים וסיפורי מופת מהרבי שליט"א מלך המשיח, שהתגלגלו על השולחן הטהור, באווירה של "הנה מה טוב ומה נעים שבת אחים גם יחד" לתוך הלילה.

למחרת לאחר התארגנות זכו המשתתפים להמשך לימוד הדבר מלכות, כאשר לחלקם הייתה זו ההזדמנות הראשונה ללמוד את תורתו של נשיא הדור. שוב עלו המשתתפים לציון רשב"י לטבילה, ריקוד יחי, וחזרה לתפילה באכסניה. לאחר "קריאת עשרת הדברות" נערך "מי שברך" מיוחד לילדים המיוחדים, שיזכו לנס הבריאותי שלהם. לאחר קריאת התורה נערך מעמד "ויקהל משה" - המשך הדבר מלכות, בביאור גילוי בחינת ה"אחד עשר" בתורה, בישראל ובאלוקות.


איש את רעהו יעזורו
לאחר תפילת שחרית ומנחה, התיישבו באי השבת, שהגיעו מכל גוני הקשת, ל"התוועדות המרכזית", במהלכה סיפרו כמה מהקבוצה אודות ההתמודדות שלהם עם הנושא החינוכי של הילדים המיוחדים. כמו כן דובר על מעלת האחדות כאשר "איש את רעהו יעזורו" בנסיון, ובמתן עצה זה לזה.

אורח חשוב שהגיע להתוועדות היה הרב אברהם אנגל, מי שעמד הרבה שנים בראשות ישיבת "בני עקיבא" מירון, וכיום משגיח בישיבה בעיר הקודש צפת. הרב אנגל סיפר את סיפור ההתמודדות שלו ושל משפחתו עם בנם המיוחד. על הניסים והנפלאות שליוו אותם מרגע לידתו, דרכי ההשגחה וההתמודדות עם כל הכרוך במצבו הרפואי, והדרך הארוכה עד להישגים להם זכה בנם.

כשסיים, נשאל הרב אנגל האם כתב באיזה שלב לרבי שליט"א מלך המשיח לבקש את ברכתו. כאן החל הרב אנגל לספר על הקשר שלו לחב"ד, על ילדיו שלמדו במוסדות חב"ד בצפת וכל זה החל עוד בישיבת בני עקיבא בנחלים, שם היה לו מדריך שהכניס בהם רוח חב"דית. שם המדריך היה הרב זמרוני ציק... הפתעתו הייתה שלימה כאשר המתוועדים הצביעו לעבר הרב זמרוני, מדריכו לשעבר שישב מולו..

ההתוועדויות בצריף בנחלים
כעת לאחר המפגש המשמח בין השניים החלו לזרום הסיפורים על ההתוועדויות החב"דיות בהם השתתף בצריף בנחלים, על מבצעי התפילין בבתי הרפואה ועוד.

ההתוועדות נמשכה עד קרוב לשקיעה אז ברעווא דכל רעווין אז החלו ב"סדר נגונים" וחזרת מאמר חסידות ע"י אחד האבות. לאחר תפילת מעריב והבדלה, נערכה התמונה קבוצתית, וסעודת מלווה מלכה לאחריה יצאו באי השבת, כל אחד חזרה למקום שליחותו לפעול את הגאולה האמיתית והשלימה תיכף ומיד ממש.

סיפורו המרתק של "מבצע צדקה"

חיים גאולה בבית המרקחת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...