• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

רכבת אווירית בדרך לניו יורק

אלפים ורבבות כבר אורזים את מיטלטליהם לקראת הנסיעה למרכז חייו של כל חסיד - בית רבינו שבבבל - 770 בית משיח, למשך חודש החגים
רכבת אווירית בדרך לניו יורק
אלפי האורחים בשנה שעברה ב770 בית משיח (צילום: נהוראי אדרי, אתר הגאולה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אם בכל שנה בהגיע חודש אלול אלפים עושים את דרכם אל עבר 770 המפורסם שבברוקלין, הרי שהשנה זה פי כמה וכמה.

שנת הקהל כבר עומדת להסתיים ואלפים ורבבות של חסידים - אנשים נשים וטף - גומרים את הסידורים הטכניים האחרונים כדי להספיק ולזכות להגיע אל מלך המשיח בשנת הקהל - הידועה בסגולותיה הרבות במיוחד בקשר לנסיעה לרבי שליט"א מלך המשיח.

הנסיעה אל הרבי שליט"א מלך המשיח היא אבן יסוד בהתקשרות של כל חסיד, בה יכול כל אחד להתפלל עם הרבי שליט"א מלך המשיח, לקבל את ברכותיו הקדושות בחלוקת הדולרים, ה'לעקאח' ועוד ובהתוועדויות המתקיימות מידי שבת בשבתו, ובשנה זו כאשר שנת הקהל עומדת להסתיים, הדברים מקבלים משנה תוקף מיוחד.

בשכונת קראון הייטס כבר נערכים לקליטת ההמונים בארגון מקומות לינה, חדרי אוכל ועוד.

לתלמידי הישיבות הנקראים "תמימים", כמו גם לנערות הלומדות במוסדות החינוך של חב"ד, מתוכננת תוכנית לימודים מסודרת למשך החודש כולו, במערך אדיר של קבצי לימוד מסודרים ומיוחדים, שיעורים, הרצאות ותכניות רבות, על ידי ארגון "אש"ל הכנסת אורחים" ו"אחות התמימים".

מטה הקהל באגודה למען הגאולה האמיתית והשלימה יצא בקריאה לכל המתעתדים לטוס, לבדוק כבר כעת את התוקף של הדרכון והויזה, כדי שיוכלו להיערך לטיסה בהקדם.

צפו: כשהשגריר ארדן סיפר על ההקפות ב-770

770: מאות חסידים במעמד "יחידות כללית"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...