• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שיירת האור שאירגנו ה'תמימים' האירה את ניו יורק

במשך שני לילות יצאו עשרות כלי רכב מוארים בחנוכיות ומציידים בחומר הסברה, לשכונות השונות של ניו יורק, כשמאות אלפים נחשפים למסר האור של החג. את השיירות אירגנו תלמידי הישיבה, שדאגו לכל הציוד. במספר מוקדים נעצרו הרכבים להדלקה שגרמה להתענינות רחבה
שיירת האור שאירגנו ה'תמימים' האירה את ניו יורק
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כמדי שנה ארגנו התמימים בקבוצה פ"ד שיירת אור עוצמתית אשר עברה באזורים המרכזיים והומי האדם של ניו יורק רבתי והדליקה אצל יהודים רבים את הניצוץ וגרמה להם להתגאות ביהדותם.

כבר שבועות מספר לפני חג החנוכה התגייסו מספר תמימים יקרים למשימה בכל הכח, לארגן את כל הנדרש. בחורים נוספים התנדבו ואט אט נראו עוד ועוד חנוכיות עץ ענקיות נבנות, בחורים רבים נוספים השקיעו את כל מרצם בהתרמות עבור החנוכיות והשכרות הטנדרים הגדולים עליהם יעמדו החנוכיות. בערב השיירה, הולבשו כל החנוכיות בשרשראות אור צבעוניות ונקשרו אל ארגז הטנדרים ודגלי משיח התנוססו בגאון. כל התמימים הנהגים וגם כאלו שאינם עלו בהתרגשות אל הרכבים- יוצאים לדרך! מאחורי שיירת הטנדרים הנכבדת השתרעה כמות כפולה אף יותר של רכבים פרטיים, נהוגים בידי תמימים ואברכים שגם עליהם ניצבו חנוכיות ורמקולים חזקים אשר הוסיפו נופח משנה לשיירת האור האדירה.

החידוש המרענן של השנה היה שהשיירה הסתובבה במשך 2 לילות ופעלה כפול ומכופל! בלילה הראשון הסתובבו הרכבים בשכונות הלא יהודיות של ברוקלין ועוררו יהודים רבים הנמצאים שם ליהדות ולמהות הגאולה והגואל. 

הלילה השני הוקדש כולו לרובע מנהטן, לעורר ולהפיץ... בשיירה מרשימה ביותר חצו הרכבים הגדולים את גשר מנהטן, ונסעו בכל הרחובות המרכזיים של הרובע היוקרתי. אנשים רבים עצרו, צילמו ושאלו שאלות, במספר מוקדים אף עצרו הבחורים להדליק חנוכיה ולרקוד וזכו להתעניינות רבה של העוברים והשבים אשר חלקם היו יהודים שמיד קיבלו חנוכיות מהודרת לביתם.

יישר כח גדול לכל התמימים היקרים שעסקו ימים ולילות בארגון והקמת כל השיירה, בין טכני ובין בהשגת הכספים.

כעת בשידור חי: אירוע חנוכה לייב תשפ"ד

אלפים ב'פאראד' ב-770 בית משיח

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...