• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ח אדר ב' התשפ"ד (28.03.2024) פרשת צו

מוצאי תשעה באב ב-770: מעמד קידוש לבנה עם משיח צדקנו

בסיום התענית נערך מעמד קידוש לבנה בחזית בית משיח - 770, בהשתתפות הרבי שליט"א מלך המשיח, שנחתם בהכרזת 'יחי אדוננו' עזה מתוך ביטחון איתן שבמהרה יגלה ויגאל את ישראל
מוצאי תשעה באב ב-770: מעמד קידוש לבנה עם משיח צדקנו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בסיומו של יום ראשון, לאחר תפילת ערבית והבדלה, נערך בחזית בית משיח - 770 מעמד קידוש לבנה עם הרבי שליט"א מלך המשיח. המעמד נערך מתוך שמחה עצומה על התגלותו של משיח - ברגע הקרוב ממש.

משמעות מיוחדת יש למעמד זה במוצאי התענית; הרבי שליט"א מלך המשיח אומר שהסיבה להקפדה לערוך את קידוש הלבנה דוקא במוצאי תשעה באב, נעוצה בכך שביום זה ישנו גילוי ועת רצון לביאת המשיח, וזה לשונו הקדושה [דבר מלכות ש"פ דברים, סעיף ב]: "אומרים תפלת נחם ("פסוקי נחמה") ביום תשעה באב במנחה – "כי אז במנחת ט"ב נולד המשיח הנקרא מנחם". . וזהו גם הטעם שאומרים ברכת הלבנה במוצאי ת"ב "כי בט' באב נולד משיח"".

עת רצון זו באה לידי ביטוי בבקשת הגאולה, אותה אנו מבקשים בסיום קידוש הלבנה, בפסוק "וּבִקְשׁוּ אֶת ה' אֱלֹקיהֶם וְאֵת דָּוִד מַלְכָּם - אמן" - המשמעות היא כמובן היא על "דוד מלכא משיחא" - המלך המשיח.

לאחר קידוש הלבנה פרצו ריקודי שמחה עזים, בליווי הקלידן החסידי מנחם מענדל קעניג, שהקפיץ את הקהל. דגלי המשיח התנופפו בעוז והמשחה הלכה וגברה במשך שעה ארוכה, כשהביטחון מציף את לבבות כולם - שהנה ברגע הקרוב זוכים אנו לראות את הרבי שליט"א - משיח צדקנו, יוצא מבעד לדלת הכניסה ל 770 וגואלנו בגאולת עולם!

אף מקומם של הילדים - חיילי צ"ה - לא נפקד מהאירוע, ולאחר הריקודים אמרו הם בקול רם את שנים עשר הפסוקים ומאמרי חז"ל, וסיימו בהכרזת הקודש המקבלת את מלכותו של משיח ומזרזת התגלותו - יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד!

הגאולה החמישית - מה הכוונה? | השיעור השבועי בעניני גאולה ומשיח בבית משיח - 770

גלריית ענק: חג פורים בביתו של מרדכי היהודי של דורנו

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...