• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מוטי עדן חשף: כך נבחרתי לר(א)שות השידור

מוטי עדן, שנפטר בשבוע שעבר, שימש כמנהל רשות השידור בשנים 2003-2006. לא רבים יודעים, אך את הצלחתו בבחירתו מתוך שנים עשר מועמדים, הוא זוקף להשגחה פרטית שהתגלגלה בזכות גליון 'שיחת הגאולה' וברכת הרבי שליט"א מלך המשיח
מוטי עדן חשף: כך נבחרתי לר(א)שות השידור
מוטי עדן בכנס הארצי יו"ד שבט תשע"א, בארגון 'האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה'
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשנת תשס"ג, כשהתנהל המכרז להנהלת הטלוויזיה הישראלית - תפקיד בכיר ומשפיע ביותר - חש מר עדן היטב איך הרבי מלך המשיח שליט"א מלווה אותו.

באופן פלאי, הוא זכה במכרז מתוך שנים-עשר מועמדים, כולם היו בעלי סיכויים גבוהים יותר ממנו. בחירתו זו הדהימה את אנשי התקשורת.

וכך הוא סיפר: "בערב שבת שלפני יום ראשון בו התקיים המכרז, הגיע לביתנו עותק של 'שיחת הגאולה' שמוציא הרב זמרוני ציק, בו נכתב בין היתר שהרבה ראשי ערים בארץ ישראל נבחרו בזכות ברכה שקיבלו מהרבי מלך המשיח שליט"א באמצעות ה'אגרות קודש'. כשקראתי את זה, אמרתי לעצמי למה שאני לא אכתוב גם?" סיפר מוטי עדן.

"מיהרתי להתקשר אל הרב ציק ולבקשו שיכתוב עבורי. במכתב התשובה נכתב מגלגלין זכות ליום זכאי', כשהתאריך הוא אור לט"ו, התאריך של אותו היום. כשלקחתי לידיי שוב את שיחת הגאולה' בבוקרו של יום ראשון והסתכלתי בו, ראיתי לתדהמתי מכתב שיועד לאשת רשות השידור, לאה פורת, כאשר הכותרת מעל המכתב הייתה 'ראשות השידור' ולא 'רשות השידור'.

"התקשרתי אל הרב זימרוני ושאלתי אותו אם הטעות הייתה בכוונה, והוא אמר לי שמדובר בטעות הקלדה... אולם אני הוצפתי בהתרגשות. חשתי שהרבי מלווה אותי, מה פתאום מכתב ללאה פורת מרשות השידור באותו שבוע?! ומה הטעות הזאת של ראשות?

הרבי לימדנו שאין מקרה בעולם. ואכן, כנגד כל הציפיות, מול כרישי תקשורת משופשפים ממני. זכיתי בתפקיד הנחשק...".

(מתוך גליון בית משיח 1368, מאת שניאור זלמן לוין)

eden_1eden_2גליון 470 של שיחת הגאולה. המאמר מערכת מדבר על ראשי הערים שנבחרו בזכות ברכתו של הרבי שליט״א מלך המשיח. בעמוד 4 של הגליון במדור עצה והדרכה ניתן לראות את מכתבו של הרבי שליט״א מלך המשיח למרת לאה פורת, והכותרת ראשות השידור.

eden_3גליון 471 של שיחת הגאולה מדווח על זכייתו של מוטי עדן למנהל הטלוויזיה הישראלית.

סימני משיח בעולם בתקופה האחרונה

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...