• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

עיני כל העולם נשואות לעבר ישראל: 0 נפטרים בארץ הקודש!

אפשר להניח בטעות, שבסך הכל מדובר בצירופי מקרים • אבל פקיחת עיניים מוכיחה שמדובר כאן בנס אדיר מלובש בטבע: יציאה מהירה וחלקה של מליוני אזרחים מהקורונה וחזרה לחיים ללא תופעות לוואי וללא נזקים
עיני כל העולם נשואות לעבר ישראל: 0 נפטרים בארץ הקודש!
המקום הבטוח ביותר בעולם. הנתונים מעודכנים לתאריך 24/05/2021
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בשבועות האחרונים אנו עדים לאחת מפלאות הגאולה, כאשר עברו ימים שלמים בהם לא נפטר אף אדם בארץ ישראל בעקבות מגיפת הקורונה ומדד התחלואה צלל לתחתית הטבלה.

המגמה הלכה והתייצבה במשך מספר שבועות, כאשר בעוד במדינות אחרות מדווחים על מתים באופן דרסטי, הרי שכאן, בארץ ישראל נושקת הטבלה בימים ובשבועות האחרונים לתחתית - 0 בלבד!

בזמן שמדינות אחרות כמו הודו, ברזיל ומספר מדינות אירופאיות עדיין מדווחות על תחלואה ותמותה גבוהה, ומנסות למצוא פתרון למשבר הרפואי, כשהדבר משפיע באופן ישיר על המשבר הכלכלי העולמי, כמותו לא ראה העולם במהלך ההיסטוריה.

למרות שבמקרה זה, לא ניתן לראות באופן מיידי את הנס, כפי שבעבר ניתן היה להצביע על ניסים גלויים (כמו יציאת מצרים וקריעת ים סוף), הרי זהו ללא ספק נס המלובש בטבע. בתורת החסידות מוסבר שנס שכזה הרי הוא גבוה יותר מנס ש'דורס' את הטבע וגבולותיו.

לאורך כל השנים, מכריז ומודיע הרבי שליט"א מלך המשיח כי "ארץ ישראל הינו המקום הבטוח ביותר בעולם". 

כך היה לפני 30 שנה, בשנת ה'תנש"א (1990), בעת שסאדם חוסיין הצהיר ואיים כי יזרוק לעבר ישראל טילים בעלי טווח פגיעה הרסני, הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח מפורשות לכל השואלים אותו כי יש לנסוע ולהגיע לארץ ישראל, ואף הורה לפרסם זאת.

הדברים נאמרו אז באופן מפורש: "בניי, אל תתייראו! כל מה שעשיתי, לא עשיתי אלא בשבילכם. הגיע זמן גאולתכם!" שנאמרו בשיחותיו הקדושות, לצד הוראותיו לפונים אליו: "ארץ ישראל היא המקום הבטוח ביותר"; "עליכם לפרסם שאתם נוסעים לארץ ישראל, כי ישנם יהודים שמפחדים, ומפחידים אחרים, אודות הנסיעה לשם"; "יש לפרסם שנוסעים ואין מה לחשוש"; ועד לדברים מפורשים: "זהו המקום הבטוח ביותר כי זהו המקום של בית המקדש".

ואכן, לאורך השנים, למרות קשיים ואיומים כאלו ואחרים, נוכחו כולם לראות בנכונות כל מילה מדבריו הקדושים. לשיא הגיעו הדברים בשנה זו, כאשר המקום הראשון בעולם לצאת מאפקט הקורונה הוא ארץ ישראל, אודות לחסדו ושמירתו של הקב"ה על כל אחד ואחת מישראל.

באותה שנה בה התפרסמו הדברים, גילה הרבי שליט"א מלך המשיח בשיחה מיוחדת שהורה להוציא לאור, כי בהיסטוריה העולמית כפי שנתגלתה על ידי נביאי ישראל, נעשו על ידי הקב"ה מהלכים בין לאומיים עצומים כשכל מטרתם היא על מנת לפרסם את שמו של הנביא. כך גם הפעם, עם התממשות דבריו כנגד כל הציפיות והתחזיות, הרי שעם ישראל עומד איתן ובטוח שכל דברי נבואתו כי "הנה זה משיח בא, ותיכף ומיד כבר בא", לעיני כל העולם כולו מתגשמים תיכף ומיד, מתוך חיים נצחיים לכל אחד מישראל, בגאולה האמיתית והשלמה.

בקרוב: עליה המונית של מליוני יהודים לישראל

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...