• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

החיסון היהודי של מר”צ

הצעת חוק עתיקה של מר"צ שמוגשת אוטומטית בכל כנסת, קיבלה כותרות סנסציוניות והפכה למוקד התרחשות בוער • כך או כך, גל אדיר של התעוררות שטף את ארץ הקודש ועשרות אלפים הניחו תפילין מתוך רגש יהודי שהתעורר
החיסון היהודי של מר”צ
מניחים ומפרסמים לכולם
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הכל התחיל, או המשיך, בציוץ של ח"כ איתמר בן גביר ברשת החברתית טוויטר בשלהי חודש סיון בו מחה נמרצות נגד נפתלי בנט שהתכונן באותם ימים לכונן ממשלה עם השמאל והערבים.

'תסתכל מי תשב לשמאלך בממשלה' כתב בן גביר באותה הודעה וצירף תמונה ידיעה בה כתוב לאמר: "זנדברג: ששה חודשי מאסר לאנשי חב"ד שמציעים לילדים להניח תפילין".

הדברים עוררו סערה אדירה ברשת החברתית. אנשים מחו, פוליטיקאים גינו ואף קוימו הפגנות מול ביתה של חברת הכנסת בה הוקם גם דוכן תפילין כתשובת משקל. הצעת חוק נגדית של ח"כ ישראל אייכלר הניחה על שולחן הכנסת חוק שיאסור שידול של קטין ליציאה לתרבות רעה ויגרור עונש חמור.

בד בבד נרשמה התעוררות אדירה בכל חלקי העם. אלפי בני נוער ניגשו אל דוכני התפילין של חסידי חב"ד וביקשו להניח, דוכנים חדשים הוקמו, עיתונאים ואנשי תקשורת תמכו בתשובת משקל יהודית ואף תכנית הבוקר בערוץ 20 נפתחה בהנחת תפילין.

עליה גדולה נרשמה במספר מניחי התפילין במוקדי חב"ד ואצל תלמידי התמימים והפעילים הפועלים במבצע תפילין בימי שישי ובשאר השבוע, אך לפתע הסתננה השמועה: מדובר בפייק ניוז.

אורי זכי, בעלה של תמר, התראיין בכלי תקשורת והסביר כי מדובר בחדשות כזב שכן באותה הצעת חוק אומללה לא מוזכרת כלל המילה 'תפילין', אלא היא מדברת על שידול לחזרה בתשובה של קטין. אותה הצעת חוק הינה במקור משנת 2005 ואותה הגיש חיים רון שהיה אז ח"כ. רון הוריש את ההצעה לזנדברג כדי שתהיה רציפות וההצעה תעלה אוטומטית יחד עם עוד מאות הצעות נוספות בכל כנסת.

עוד הוסיף ואמר אורי זכי, כי "אני אדם מאוד מסורתי ותמר מאוד מכבדת את זה, בבית שלנו לדוגמה היא מדליקה נרות עבורי בשבת, עושים קידוש, והבית שלנו כשר לפסח". ניתן לראות את הניצוץ היהודי הבוער בליבו של כל אחד.

תמונה של אורי כשהוא מניח תפילין ומתפלל הופצה ברשת החברתית ורשתות תקשורת חקרו לעומק את הסיפור וגילוי כי מאחורי הידיעה הסנסציונית של 'ששה חודשי מאסר לאנשי חב"ד' לא חתום אף גוף תקשורת או אי מי.

כך או כך, הצעת החוק הזו, שנשלפה מאי שם כדי לנסות ולהשפיע על המערכת הפוליטית הרעועה בישראל, תפקדה כחיסון רב עוצמה. כאותו נגיף מומת או מוחלש שמקפיץ את המערכת החיסונית עבדה הידיעה הלא מדויקת הזו והעירה את עצם הנשמה היהודי.

עוד מקרה שמוכיח עד כמה אנו קרובים לגאולה האמיתית והשלימה. גם אנשי השמאל קרובים ליהדות יותר מאי פעם וגם ליבם של ישראל ער ומחובר לבורא העולם.

 

עיני כל העולם נשואות לעבר ישראל: 0 נפטרים בארץ הקודש!

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...