• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

הבחירות בארה"ב • דונלד טראמפ ניצח את השמאל!

ניצח את השמאל: המועמד הרפובליקני "דונלד טראמפ" הדהים את כל העולם כאשר ביום הבחירות השיג למעלה מ-270 אלקטורים שהכתירו אותו לנשיא ה-45 של ארצות הברית • ניצחונו של האיש שהצהיר בצורה הכי ישירה ובולטת כי הוא "עומד לצדה של ישראל" • כמובן שהמפסידים הגדולים בבחירות הם אנשי השמאל • הסיפור המלא.
הבחירות בארה"ב • דונלד טראמפ ניצח את השמאל!
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

ניצח את השמאל: המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ הדהים את כל העולם כאשר ביום הבחירות השיג למעלה מ-270 אלקטורים שהכתירו אותו לנשיא ה-45 של ארצות הברית למשך השנים הקרובות.

ניצחונו של דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, האיש שהצהיר בצורה הכי ישירה ובולטת כי הוא עומד לצדה של ישראל ויאפשר לה להתנהל מבלי להפעיל עליה לחצים בנושא הפלסטינים, משמח במיוחד העם היהודי כולו וכמובן שהמפסידים הגדולים בבחירות הם אנשי השמאל בכל העולם כולו שתמכו ב"הילרי קלינטון" שמוקפת ב"שונאי ישראל" ויודעה כחותרת למען "השלום" (במרכאות) ...

 

יחסו לישראל

יש לציין שטראמפ במשך שנים נחשב כ"אוהד ישראל" וכן הצהיר זאת לא פעם. כמו"כ נמנה במשך השנים על התורמים של קרן קיימת לישראל, וכן נמנה על התורמים הכבדים של הישיבה הגדולה של חסידות בויאן בירושלים עיה"ק.

ב-2015 הוענק לטראמפ "פרס החירות" בטקס הגאלה של העיתון היהודי אמריקאי "אלגמיינר ג'ורנל", לאות הוקרה על תרומתו של טראמפ ליחסי ארצות הברית-ישראל, שם נאם "יש לי חברים רבים בישראל".[33]באותו טקס נשאל טראמפ גם על נכדיו היהודים, וענה "לא רק שיש לי נכדים יהודים, גם יש לי בת יהודייה (איוונקה) ולכבוד גדול הוא לי [...] זה לא היה מתוכנן מראש, אך אני מאוד שמח שזה קרה".

במרץ 2016 נאם טראמפ בוועידת איפא"ק והכריז על כך שבכל הסכם בנוגע לישראל יש להכיר בה כמדינת העם היהודי. לאחר מכן התחייב שיעביר את שגרירות ארצות הברית מתל אביב לירושלים, שאותה הגדיר "בירת הנצח של העם היהודי". באותו יום אמר גם כי ידרוש מישראל לשלם עבור הסיוע הביטחוני. ביולי באותה שנה הכריז טראמפ כי המצע של מפלגתו הוא "הכי פרו-ישראלי אי פעם".

טראמפ לא לבד - גם אנשיו אוהדי ישראל

ביממה הקרובה מסתבר שטראמפ לא לבד והצוות סביבו אף הוא אוהד ישראל מובהק. חלק מאנשיו מעזים לומר גם את מה שח"כ מהימין חוששים לומר בצורה חד משמעית.

אחד התומכים הבולטים של ישראל הוא הסגן החדש של טראמפ, מייק פנס, מושל מדינת אינדיאנה. פנס הוא אחד מהפוליטיקאים הכי פרו-ישראלים שניתן למצוא בארה"ב דבר שאותו הוא מביע במילים בצורה מפורשת שאינה משתמעת לשני פנים. כך לדוגמא בעת ביקורו בישראל לפני כשנתיים הוא נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ודחה הזמנה להיפגש עם נשיא הרשות הפלסטינית, אבו מאזן.

מי שאמור להחליף את מזכיר המדינה אחד הפחות מוצלחים של ארה"ב, ג'ון קרי הוא ניוט גינגריץ' גם הוא חבר אישי של נתניהו, שדעותיו נטועות עמוק בימין. גינגריץ' אף אמר פעם כי הפלסטינים הם "עם מומצא. צריך לזכור שלא הייתה מדינה פלסטינית, אלא רק חלק מהאימפריה העותמנית. באופן היסטורי, הפלסטינים חלק מהקהילה הערבית". על פי הדיווחים ייתכן וגינגריץ' יעדיף לוותר בשל גילו המתקדם על התפקיד שדורש נסיעות רבות ואינו פשוט לאדם מבוגר ויעדיף להיות בתפקיד היועץ לביטחון לאומי של טראמפ.


 מועמד אחר לתפקיד מזכיר המדינה הוא, שגריר ארה"ב באו"ם לשעבר, ג'ון בולטון, שהתנגד להסכם עם איראן ותמך בתקיפה צבאית נגדה כמו גם התנגדותו למדינה פלסטינית. בכל מקרה הוא צפוי לקבל תפקיד בכיר בממשל.


ידיד נוסף של ישראל שהולך להיות אחד מהבכירים בממשל החדש הוא ראש עיריית ניו יורק לשעבר, רודי ג'וליאני, ידיד אמת של ישראל וחבר אישי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו. כזכור, בעת ששימש כראש עיריית ניו יורק הוא אסר על יאסר עראפת להשתתף בקונצרט שיזם. לפני מספר שבועות אמר ג'וליאני כי הוא מתנגד למדינה פלסטינית: "ישראל צריכה לדחות את פתרון שתי המדינות", אמר ג'וליאני בוועידת האמריקנים הישראלים (IAC) בוושינגטון.

"זה נשמע טוב כאשר אומרים 'פתרון שתי המדינות', אבל זה לא המצב האמיתי. כי יש מדינה אחת שבה יש דמוקרטיה, ערכים, שלטון חוק ואכיפת חוק בעוד השנייה עשויה משותפות של שתי קבוצות. קבוצה אחת, חמאס, שהיא ממש ברברית וקבוצה שנייה אש"ף, שהיא מושחתת. משהו התפספס ביחס שלנו לישראל בתמיכה בשתי מדינות ואיני יודע מתי זה קרה. לישראל אין אינטרס שתהיה לידה מדינת טרור ואם לא הייתה ישראל".

לשאלה האם טראמפ באמת יעביר את השגרירות לירושלים או שמדובר בהבטחת סרק כמו של כל הנשיאים בעבר השיב: "טראמפ שונה מהם, הוא באמת חושב שירושלים היא בירתה של ישראל בניגוד להחלטת אונסקו".

 

מברך את קלינטון...

בנאום הניצחון שנשא במטה הבחירות בניו יורק סיפר טראמפ: "הרגע קיבלתי טלפון ממזכירת המדינה לשעבר קלינטון, היא בירכה אותנו על הניצחון שלנו, ואני בירכתי אותה ואת משפחתה על הקמפיין הקשה. היא נלחמה קשה מאוד. הילארי עבדה הרבה זמן, ואנחנו חייבים לה תודה על השירות שלה למדינתה שלנו".

הוא הוסיף:  "כעת אמריקה צריכה לאחות את פצעי הפילוג. לכל הדמוקרטים, הרפובליקנים ברחבי המדינה – הגיע הזמן להתאחד כעם אחד. אני מתחייב בפני כל אזרחינו, שאהיה הנשיא של כולם. זה חשוב לי. אמריקנים מכל הגזעים, הדתות, הרקע, שרוצים שהממשלה תשרת את האזרחים – וכך היא תעשה".

 

סגן הנשיא הנבחר מייק פנס נשא דברים בפני קהל תומכיו לאחר הדיווחים על ניצחונו של המועמד הרפובליקני דונלד טראמפ בבחירות לנשיאות ארה"ב, וטרם בואו של הנשיא החדש. "העם האמריקני אמר את דברו", אמר פנס.

 

בסופו של דבר כולנו יודעים ש"לב מלכים ושרים ביד ה'" ומתפללים שנזכה להתגלותו של "הנשיא האמיתי" של כל העולם כולו - הרבי מלך המשיח שליט"א תכף ומיד ממש.

(צילום תמונה ראשית: מתוך טוויטר)

(בהכנת הכתבה נעזרנו ב"חרדים 10" וב"כיכר השבת")

 

האדמו"ר לראש ישיבה: צריך להתכונן לביאת המשיח! • הסיפור המלא

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...