• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כיכר רבין לראשונה בלי עצרת לזכרו

השנה לא תתקיים בכיכר רבין עצרת לזכרו של ראש הממשלה לשעבר, הפעם הראשונה מאז שנרצח לפני 21 שנה. יש שרואים באי קיום העצרת השגחה פרטית מופלאה וקשר ישיר לשני הכנסים הגד'ולים של האגודה למען הגאולה בכיכר מלכי ישראל לפני 21 שנה, והכנס האחרון לפני מספר חודשים. פרטים בכתבה.
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

השנה לא תתקיים בכיכר רבין עצרת לזכרו של ראש הממשלה לשעבר, הפעם הראשונה מאז שנרצח לפני 21 שנה. יש שרואים באי קיום העצרת השגחה פרטית מופלאה וקשר ישיר לשני כנסי הקהל הגדולים של האגודה למען הגאולה בכיכר מלכי ישראל לפני 21 שנה, והאחרון לפני מספר חודשים.

הכנס בככר מלכי ישראל באלול תשנ"ה (1995), היה הכנס האחרון במקום לפני (להבדיל בין כנס לכנס) העצרת למען הסכם השלום בה נרצח רבין. 

הרב וולפא שדיבר בכינוס כיכר מלכי ישראל בנושא שלימות הארץ, מחה על המצב הנורא מאז הסכם אוסלו, ואמר ש"ראש הממשלה יפול בביזיון מהכיסא שלו".

בכנס הבא שהיה באותו מקום, העצרת למען הסכם השלום, זה קרה. רבין נרצח, באותו מקום באותה שעה, כחודשיים אחרי. ואז גם הוחלפה שמה של כיכר מלכי ישראל לכיכר רבין. מאז, כל שנה, היה בכיכר רבין כנס לזכרו סמוך לתאריך מותו. כינוס שמנוצל, כרגיל, בידי אנשי השמאל לפירסום כביכול "מורשת רבין" לנגח את כל הימין והדתיים, ובעד החזרת שטחים רח"ל.

מאז עברו 21 שנה, והשנה (תשע"ו) ב-ג' תמוז, היה שוב כנס הקהל אדיר של האגודה למען הגאולה בהשתתפות עשרות אלפים שנתבעו ונתנו מליון ש"ח להרמת הארוע בכיכר.

והנה, כחודשיים אחרי, מודיעים המארגנים של (להבדיל) חגיגיות רבין, שהשנה אין להם כסף להרים את הארוע בכיכר רבין....

אז אחרי שני כנסי משיח בכיכר, וביטול עצרת רבין, צריך להתקדם ולשנות את שם המקום, לכיכר מלך המשיח...

 

 

פותחים נושא עם מוטי עדן וחסידים

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...