• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

סברה ושתילה של אובמה בפאלוג'ה

זוכרים את ההמשפט הבינלאומי שאומות העולם רצו לעשות לאריק שרון במלחמת לבנון בגלל שהוא לא העמיד את חיילי צה"ל כחיץ בין הנוצרים למוסלמים בבירות? אז אובמה עשה את זה בפאלוג'ה בעיראק, פי כמה וכמה. לא שאנחנו מצטערים על זה, אדרבה, אבל הגוים - הם אלה שצריכים לתבוע את אובמה למשפט על פשעים נגד האנושות. מן הסתם בארה"ב סוף סוף מישהו יבין את זה. אבל לגבינו, כל זה שייך לנפלאות הגאולה, "אשד הנחלים ארנון"
סברה ושתילה של אובמה בפאלוג'ה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

זוכרים את ההמשפט הבינלאומי שאומות העולם רצו לעשות לאריק שרון במלחמת לבנון בגלל שהוא לא העמיד את חיילי צה"ל כחיץ בין הנוצרים למוסלמים בבירות? אז אובמה עשה את זה בפאלוג'ה בעיראק, פי כמה וכמה. לא שאנחנו מצטערים על זה, אדרבה, אבל הגוים - הם אלה שצריכים לתבוע את אובמה למשפט על פשעים נגד האנושות. מן הסתם בארה"ב סוף סוף מישהו יבין את זה. אבל לגבינו, כל זה שייך לנפלאות הגאולה. "אשד הנחלים ארנון".

 בתמונה: פליטים סוניים מפאלוג'ה. הדיווח של תיקדבקה:

כלי התקשרות המערביים מלאים בימים האחרונים בתיאורים על האסון האנושי הפוקד את פאלוג'ה במערב-עיראק, ומתארים בפירוט רב את ההרס שהשאירו מאחוריהם הלוחמים הנסוגים של ISIS. אולם אין אף גורם המדווח מדוע ואיך נוצר האסון האנושי כאשר עשרות אלפים תושביה הסונים של העיר נסים על נפשם, ביניהם זקנים, ילדים, ונשים רבים. חלק נסים בגלל עוצמת הקרבות, או בגלל שבתיהם נהרסו. אבל חלק גדול מהבורחים הסוניים נמלטים לא מאיימת ISIS, אלא מאימת המליציות השיעיות העיראקיות הפרו איראניות שכבשו את החלקים המזרחיים ואת מרכז העיר.

המדובר בעיקר, צבא הגיוס העממי' Popular Mobilization Forces, וכוח באדר Badar Forces, שמפקדים עליהם הגנרל קסאם סולימייני מפקד גדודי אל קודס האיראניים, ומפקד כוחות הקרקע של משמרות המהפכה הגנרל מוחמד פאקפור Revolution Guards Corps Ground Force Brigadier General Mohammad Pakpour. מעשי הנקמה של לוחמי המליציות השיעיות בתושבים הסונים של פאלוג'ה, אינם שונים בהרבה מההוצאות להורג של התושבים הסונים על ידי ISIS, ובמקרים רבים אף גרועים מהם. הלוחמים הפרו איראניים, מעלים באש ומפוצצים בתים של הסונים. רוצחים וכו' נשים סוניות. מוציאים להורג באמצעות כידונים או ירי ילדים וזקנים סוניים.

'דוויזיית הזהב' העיראקית, שהיא יחידת הכוחות המיוחדים העיראקים, The Iraqi Special Republican Guard-SRG-or the Golden Division, שהשתתפה בכיבוש מרכז העיר, ואשר ראש ממשלת עיראק חיידר אל עבדאי Haider Al-Abadi, הבטיח חגיגית לבית הלבן בוושינגטון, באמצעות דוגלאס אוליוונאט, עוזרו של הנשיא אובמה לנושאי עיראק, Douglas Ollivant, White House aide in charge of Iraq, כי היא שתגן על האוכלוסייה הסונית של פאלוג'ה מפני המליציות השיעיות, נסוגה מהחלקים של העיר אליהם נכנסו הלוחמים הפרו-איראניים. בכך פינו החיילים העיראקים את הדרך לביצוע מעשי הזוועה. מקורות אמריקנים בוושינגטון ובבגדאד מדווחים ביום ב' 20.6, כי הנשיא אובמה ועוזריו 'רותחים' על ראש ממשל עיראק אל-עבדאי שלא עמד בהבטחותיו להגן על התושבים הסונים של פאלוג'ה. אולם המקורות הצבאיים והמודיעיניים של תיקדבקה מציינים, כי התרחשויות אלה היו תוצאה ישירה של המעורבות הצבאית האמריקנית במלחמה לצד האיראנים. מטוסי קרב הפצצה מדגם 'הארייאר' של המרינס האמריקני AV-8B Harrier II, שבאו מבסיסים במפרץ, ומטוסי 'הורנט' F/A-18 Hornet, שבאו ממערב מנושאת המטוסים 'טרומן' הנמצאת במזרח הים התיכון USS Harry S. Truman, הם שפתחו בהפצצות הריכוך המסיביות שלהם את הדרך של המיליציות השיעיות הפרו-איראניות לתוך מרכז פאלוג'ה. ללא ההפצצות האמריקניות המליציות לא היו מסוגלות להכריע את ISIS.

גם הפנייה האמריקנית הבהולה בימים האחרונים אל ראש ממשלת עיראק אל-עבדאי להפסיק את מעשי הרצח והתקיפה של סונים בפאלוג'ה היא ללא תועלת. וושינגטון יודעת היטב, כי אין ביכולתו של ראש הממשלה אל-עבדאי לתת הוראות לגנרלים האיראניים, או למפקדי המליציות השיעיות, להפסיק את הטבח.

המקורות הצבאיים וללוחמת טרור של תיקדבקה מציינים, כי מלבד האסון ההומניטארי המתחולל בפאלוג'ה, ישנה עוד התפתחות חמורה הנוגעת להמשך המלחמה ב-ISIS. לאחר מה שמתרחש בפאלוג'ה תתקשה ארצות הברית למצוא בעתיד בעלי ברית סוניים בעיראק וסוריה שימהרו להלחם לצידה, כאשר עדיין הקרבות על מוסול, בירת ISIS בעיראק, ועל ראקא Raqqa, בירת ארגון הטרור עדיין לפניה. ייתכן כי המפקדים האמריקנים בשטח מעריכים, כי הם אינם זקוקים לתמיכה הסונית, וכי לרשות עומדים צבאות מקומיים אחרים, כמו הכורדים. אולם אם זה המצב, התוצאה הברורה היחידה שלו תהייה נהירתם חזרה של הסונים, ובייחוד הצעירים שבהם, לתמוך ב-ISIS.

כדי שהפרסום יצליח חייבים משיח

כשהרב מרדכי אליהו התראיין לעיתון הגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...