• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

אפילו ציפורן של יהודי זה "אסטרטגי"

חשש מפיקוח נפש אפילו על ציפורן של יהודי, מבחינת התורה זה איום אסטרטגי שנוגע לכל עם ישראל בכל מקום שהוא. כעת ראו במוחש, שהעלמת עין של כל הממשלות ממעשי טרור פשוטים, היא זו שעצמה את העיניים של המערכת
אפילו ציפורן של יהודי זה "אסטרטגי"
מחבלים זורקים אבנים (צילום: Kaliveer, ויקיפדיה)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

הרבי שליט"א מלך המשיח אמר ש"ישראל זה המקום הבטוח ביותר בעולם" הוא התכוון לזה, וראינו את זה כל הזמן עד עכשיו. ומה קרה פתאום?

מפורים תשל"ב שהחל מאבקו העיקש של הרבי שליט"א מלך המשיח בבעיית "מיהו יהודי", ואומר כמה פעמים, שמדינת ישראל הורידה את המחיצה בין ישראל לעמים ברוחניות, והקב"ה שמידתו מידה כנגד מידה יוריד ח"ו את המחיצה בין ישראל לעמים בגשמיות, וזו סכנה ממשית לשלושה וחצי מיליון איש.

אחרי ביקור נשיא מצרים סאדאת ימ"ש בירושלים לקראת הסכם קעמפ דייוד, הרבי שליט"א מלך המשיח מתמקד לבאר את נושא פיקוח נפש, שדוחה את כל התורה, ומתמקד בסעיף האוטונומיה לפלבטינים, שכאן רואה הרבי את הבעיה העיקרית של פיקוח נפש, הרבה יותר מאשר בהחזרת סיני. סכנת נפשות לשלושה וחצי מיליון אנשים. כך אומר הרבי שליט"א מלך המשיח כמה וכמה פעמים.

נבואה לטובה חייבת להתקיים. נבואה לרעה – היא בגדר אזהרה, ולא חייבת להתקיים אם חוזרים בתשובה.

הדיבורים בענין שלימות הארץ כללו מספר נושאים שהרבי שליט"א מלך המשיח חוזר עליהם שוב ושוב בשיחות, ומהם:

א פיקוח נפש זה ענין "אסטרטגי – (קיומי)" גם אם האיום הוא על יהודי אחד ויחיד, כל הצבא צריך לצאת מיד למלחמה כוללת.

ב. מי מחליט מה זה פיקוח נפש? ועל מה צריך להילחם? רק מפקדי הצבא שבשטח, בתנאי שאינם פוליטיקאים.

ג. אסור להתחשב בשיקול פוליטי להימנע מפעולה צבאית כאשר יש סכנה מיידית של פיקוח נפש, אפילו ליהודי אחד.

ד. ה"אוטונומיה לפלסטינים" (כחלק מהסכם קעמפ דייויד) הוא סכנת נפשות לשלושה וחצי מיליון יהודים, כל מומחי הצבא בישראל ובארה"ב אומרים שזה פיקוח נפש, לכן חייבים לבטל את הסכם האוטונומיה.

ה.מצרים הפרה את כל ההסכמים עמה מיד עם חתימתם, לכן כל ההסכמים בטלים והם "מיקח טעות", וממשלת ישראל חייבת לבטל אותם.

חבורת השלטון בירושלים נמצאת בקונפליקט תמידי בין ביטחון מלא ליהודים לבין "הכלה" פוליטית של מצב הביטחון. האם לוותר בנושא פיקוח נפש או שטחים וכיו"ב כדי להמשיך לשרוד מול ארה"ב ואירופה, או לעצור כל ילד פלסטיני שהשליך אבן במעצר מינהלי (כפי שהיה ב1990 בזמן ממשלת שמיר).

בפועל, הממשלה מעדיפה לוותר על הביטחון השוטף לטובת "עסקים כרגיל", משק, כלכלה ולחצים בינלאומיים, כאשר כל ויתור ללחץ גורר לחץ נוסף יותר איום ונורא וכו' כפי שאמר הרבי שליט"א מלך המשיח, ואז חייבים ולהמשיך לוותר תוך דירדור נוסף של מצב הביטחון האישי ליהודים וכו'.

ביחד עם זה רואים כעת בשעת מלחמה, שעיריית תל אביב "הפרוגרסיבית" , היתה הראשונה להורות על ביטול עבודה ערבית בכל העיר, כולל ערבים מיפו, רמלה, ואום אל פחם.

הדוגמה הכי בולטת בדברי הרבי שליט"א מלך המשיח כיצד לנהוג, היא הדוגמה של מחדל מלחמת יום הכיפורים. האם בגלל שיקולים פוליטיים ולחצים מארה"ב לא להתחיל במלחמת מנע ולא לגייס מילואים כפי דרישת ארה"ב, או למלא את דרישת אנשי הצבא להתחיל במלחמת מנע.

ואז, בגלל שלא גייסו מילואים ולא התחילו במלחמה, נהרגו כ2500 חיילים שאוליי לא לא היו נהרגים אם היה גיוס מילואים או "מלחמת מנע" כפי דרישת אנשי הצבא.

כעת מדברים כולם על המחדל הנורא, המחדל הנוכחי של מלחמת שמחת תורה, שהוא חמור יותר ומסוכן בהרבה מאשר מחדל מלחמת יום הכיפורים.

מאז הסכם אוסלו מצב הביטחון האישי בארץ הולך ומתדרדר, מדחי אל דחי, ועד שהגיע למצב הנורא הזה. 

והסיבה היא "ההכלה" של הטרור הפלסטיני היום יומי, על ידי כל הממשלות מימין ומשמאל מאז הסכם אוסלו, בטענה שזה לא מהווה איום אסטרטגי, כמו למשל, איראן. וזה כולל את "הכלת" החמאס בסבבי טילים כל כמה שנים, הכנסת צה"ל ללחימה, ושוב הפסקת אש וכו',  

אז מסתבר שזה איום אסטרטגי, ועוד איך. כולם היו בשינה עמוקה כאשר זה נפל עלינו כאיום אסטרטגי בשבת שמחת תורה תשפ"ד, עם רצח של יותר מ1300, ו150 חטופים בני ערובה, וביחד עם זה, ניסי הצלה גדולים שזה הכל, כי לפי תכנון המחבלים, היה עלול להיות הרבה הרבה יותר גרוע.

כל וויתור שהוא לערבים כמו העלמת עין מבניה בלתי חוקית, מ"פרוטקשן", מהברחות סמים, מגניבת כבלי חשמל וצינורות השקיה, התעלמות מגניבות חקלאיות, מגניבת נשקים מבסיסי צה"ל, וכו' שלא לדבר על העלמת עין מהשלכת אבנים, בקת'בים וצבע על מכוניות של יהודים, ונסיונות רצח בכבישים ע'י משאיות ערביות, וכיו"ב. על פי הגדרת התורה, והוראת התורה, תורת אמת ותורת חיים - הוראה בחיים, זה הכל בגדר פיקוח נפשות ממש שיש לטפל בו מיד באופן הכי חריף והכי החלטי.

אבל, ה"טיפול" של גורמי ה"ביטחון" בזורקי אבנים - שמתחילים בחקירה רק אם היה נפגע בדרגה בינוני ומעלה!! כלומר הערבים עושים טרור בכל מקום בארץ וממשלה מתעלמת בגלל שזה לא "איום אסטרטגי". אז כל גורמי הביטחון היו בטוחים שגם תרגילי חטיפת יהודים של החמאס מעבר לגדר זה לא רציני, משחקי ילדים, חשבו שהם "מורתעים", ולא יעיזו.

חשש מפיקוח נפש אפילו על ציפורן של יהודי, מבחינת התורה זה איום אסטרטגי שנוגע לכל עם ישראל בכל מקום שהוא. כעת ראו במוחש, שהעלמת עין של כל הממשלות ממעשי טרור פשוטים, היא זו שעצמה את העיניים של המערכת.

הרב ברוין, רבה של קראון שכונת חב"ד בברוקלין, אמר בנוגע להבטחת הרבי שליט"א מלך המשיח שישראל היא המקום הבטוח ביותר בעולם - ומה קרה עכשיו, והסביר, שאדם שיאמר שהוא קופץ עכשיו מהגג ולא יקרה לו כלום בגלל שארץ ישראל היא המקום הכי בטוח, זה בדיוק מה שקרה. הזחיחות והקלת הדעת מהטרור וההסתה משך שנים, הביאו את השינה העמוקה הזו, שב"ה התעוררנו ממנה. התעוררנו, אבל במחיר דמים נורא. 

עכשיו צריך לתקן. 

אֵרְדָה־נָּא וְאֶרְאֶה הַכְּצַעֲקָתָהּ הַבָּאָה אֵלַי עָשׂוּ  כָּלָה | אין בעזה חפים מפשע

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...