• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"א תמוז התשפ"ד (27.07.2024) פרשת פנחס

דעה / למחוק את רצועת עזה מהמפה | אביעד ויסולי

רק פעולה תקיפה של הפיכת רצועת עזה לשדה חרוש, מגרש ריק מכל מבנה, תהיה התשובה ההולמת מול הפרעות האיומות שאירעו כאן. יש למוטט את הכל. אביעד ויסולי בטור דעה
למחוק את רצועת עזה מהמפה | אביעד ויסולי
תקיפות בעזה אתמול (שימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מי שחושב שמיטוט החמאס מהווה מענה לטבח שמחת תורה, לא תופס את האירוע. החמאס הוא בסך הכל הביטוי הצבאי לכל העזתים. אלפים מהם, שכלל אינם שייכים לח'מאס, רצחו, שרפו, ערפו, אנסו וכל זוועה אפשרית בישובי עוטף עזה ובמחנות צה"ל עליהם הם השתלטו. 

למוטט את הח'מאס לא יועיל בכלום. למחרת יקום ארגון דומה עם שם אחר והכל יחזור בחזרה, ועוד יותר גרוע. המחבלים מג'נין ולבנון יהיו אכזריים עוד יותר אם לא יינתן מענה מתאים לזוועה.

לאחר השואה נשבעו מנהיגי כל העולם כי הם לא יאפשרו עוד רצח עם מזוויע כזה. טבח שמחת תורה הפר את השבועה. חזרנו למראות מתקופת הנאצים.

צדק נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, כשאמר כי טבח שמחת התורה היה היום הקשה ביותר לעמם היהודי מאז השואה. ניקי היילי, המנהיגה הבולטת בארה"ב קראה לנו בפשטות: finish them.

התגובה של מדינת ישראל לטבח האיום שאין עליו כפרה חייבת להיות מדרגה אחרת לחלוטין. 

את רצועת עזה חייבים למחוק מהמפה.

גודלה של רצועת עזה הוא כ – 9 ק"מ בממוצע לאורך 40 ק"מ, סך הכל 365 קמ"ר.

יש להעמיד שורה של לפחות ארבעים די-9 בגבול הצפוני של הרצועה, ואיתם דחפורים ומחפרונים, ולנוע דרומה ולשטח כל מבנה בדרכם עד לרפיח וציר פילדלפי. כל מבנה מכל סוג, ובדרך גם את המנהרות ביחד איתם. את המגדלים בעזה יש להפיל בחומר נפץ פשוט. אין טעם אפילו לבזבז עליהם פצצות ממטוסים. 

עזה תהפוך למגרש המסדרים אחד ענק לזיכרון 1200 הקדושים (והלוואי שלא יותר) שנטבחו בשמחת תורה התשפ"ד. לעולם לא יצא עוד מחבל מעזה.

תושבי עזה יכולים לברוח לכל מדינה שתהיה מעוניינת בהם. בשטח הרצועה ישראל לא תרשה להם להקים אפילו אוהל. רצועת עזה תימחק מהמפות. 

רק ככה תושבי כל העולם, ובמיוחד בעולם הערבי, יבינו כי טבח ביהודים משמעו חורבן, הרס ובריחה לצמיתות.

כל גרם פחות מכך יחזיר אותנו למראות השואה. 80 שנה אחרי שנשבענו "לעולם לא עוד".

הנבואה על סופה הקרב של עזה! | הרב זמרוני ציק

נאום נתניהו: "אור וחושך משמשים בעירבוביא"!

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...