• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

לעצרת הגאולה מגיעים עם כל המשפחה / לוי שפירא

היום תתקיים בבת ים עצרת גאולה ומשיח בארגונה של 'האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה', עצרת בה משקעים מאות אלפי שקלים והכל למען מטרה אחת ויחידה - הבאת ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח • בהקהל לא מגיעים לבד, מביאים את המשפחה, מביאים את השכנים בקהילה קוראים לחברים ומביאים את ההתגלות
לעצרת הגאולה מגיעים עם כל המשפחה / לוי שפירא
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בשנת הקהל ישנה התעוררות מיוחדת, בשנת הקהל נראה שהכל עוצר מלכת, הרבי שליט"א מלך המשיח מלמד אותנו כי שנת הקהל זוהי לא סתם שנה רגילה, אלא שנה שבכל דבר צריך לקשר להקהל, לארגן כנסי הקהל, להשתתף בכנסי הקהל וכל אירוע שנמצאים בו גם באקראי לקשר לשנת הקהל.

אך ישנו דבר בהקהל שאינו מובן, דווקא כאשר נפגשים כמה וכמה עשיריות מישראל הייחודית של כל אחד ואחד נעלמת, החוכמה של כל אחד, הרצונות, הכל נעלם, מה שחשוב זה הכלל. 

לכאורה דווקא בשנה כה מיוחדת אור הזרקורים היה אמור להיות על כל אחד ואחד ולא על הכלל.

אלא מסביר לנו הרבי שליט"א מלך המשיח בשנת הקהל מתגלה עצם הנפש, מתגלת הנקודה הפנימית של כל אחד ואחד ולכן רואים את כל עם ישראל בהשוואה. ללא שום התחלקות, ובפרט שאנו נמצאים לקראת סיום שנת הקהל זהו עת רצון להבאת הגאולה האמיתית והשלמה

היום תתקיים בבת ים עצרת גאולה ומשיח בארגונה של 'האגודה למען הגאולה האמיתית והשלמה', עצרת בה משקעים מאות אלפי שקלים והכל למען מטרה אחת ויחידה - הבאת ההתגלות של הרבי שליט"א מלך המשיח. זהו, רק את זה אנו מבקשים.

לפעמים אנו חיים באיזשהו עיוורון תמידי, חיים מדומים כאלה שמנסים לטשטש לנו את הנקודה האמיתית.

הרבי שליט"א מלך המשיח יצא לעיני כל העולם כולו ועודד את שירת יחי אדוננו, הרבי שליט"א מלך המשיח הורה ומורה להמשיך לפרסם את בשורת הגאולה, אנחנו לא יכולים לוותר לעצמנו ולכל העולם על פרסום האמת האבסוליות הזאת. דבר אחד מדבריו אחור לא ישוב ריקם.

היום כולנו נגיע ונביא את כל משפחתנו אל ה'אמפי' בבת ים, שם נבקש, נזעק ונשמח כדי לקבל את הגאולה האמיתית והשלמה.

שימו לב, בהקהל לא מגיעים לבד, מביאים את המשפחה, מביאים את השכנים בקהילה קוראים לחברים ומביאים את ההתגלות. ניפגש בעצרת, ניפגש בהתגלות.

להיות או לא להיות | מסר דחוף

כמה מעלות טובות לעצרת עלינו / י. בן אהרון

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...