• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ט אדר ב' התשפ"ד (29.03.2024) פרשת צו

מיוחד / שזירה קוונטית

העולם צועד בקצב מוגבר לעידן החדש של ה"מחשבים הקוונטים", מה סוד הפעלת הטכנולוגיה החדשה, ומה ניתן ללמוד ממה כבר כעת. חיבור בלתי נתפס
שזירה קוונטית
קדריט: National Institute of Standards and Technology
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אפשר לדמות זאת לשני רקדנים המבצעים בדיוק את אותן תנועות ריקוד. כך שגם אם נשלח אחד מהם לקצה היוניברס, ולא יהיה כל תווך רציף ביניהם שדרכו תוכל האינפורמציה מה האחד עושה, לעבור אל השני, עדיין ימשיכו שניהם לרקוד את אותו ריקוד בדיוק. כך שאם נתבונן ברקדן שנותר על כדור הארץ, נדע בדיוק מה עושה חברו בסוף הקוסמוס – ברגע זה ממש.

על התגלית הזו מבוסס בעצם כל עניין המיחשוב הקוואנטי ותקשורת המחשבים העתידית שלא תהיה מוגבלת בזמן, נפח מידע מאגרי-דאטה או כבלים. מערכות שלידן יראו מחשבי-העל של היום כחשבוניות חרוזים. על הצפנה בלתי ניתנת לפריצה כבר דיברנו? כבר עובדים על זה (פיתרון לסכנת ההאקרים). 

והדימיוני שבדימיונות (בינתיים) - טלפורטציה קוואנטית, שהיא האפשרות להעתיק את כל "האינפורמציה" ממקום אחד, לקצה העולם האחר. וזה אומר העתקה/שיכפול-מדוייק של עצמים שזורים, ישירות מכאן - אל סוף העולם. פעולה שדי מקבילה בעצם לשיגור של.. של כל דבר! לקצוווי תבל באפס זמן. וואו.

עד כה הצליחו מדענים לשזור קוונטית רק עצמים קטנים מאוד, ולפרקי זמן קצרצרים. נכון לעכשיו קורסת השזירה בתוך חלקיקי שניה. אך בהתחשב בקצב המטאורי של התפתחות טכנולוגיות יישומיות בשנים האחרונות, מותר כבר להתחיל לחלום על מה שיקרה כאשר ניתן יהיה לשזור מערכות גדולות כ – בני אדם למשל!

ועכשיו לעיקר: מה לכל זה ולגאולה? ובכן, אנחנו דווקא מכירים אדם אחד שמסונכרן עם כל נשמה ונשמה של כל יהודי בכל מקום בעת ובעונה אחת. אין לנו מושג כיצד האינפורמציה על כל מה שקורה לכל אחד עוברת אליו מיידית, אך רבים מאיתנו חוו את החוויה הזו על בשרם. ועוד איך..

ויותר מזה. משיח בעצם שזור עם אלוקיו. וממילא זוכה לנבואה, שהיא העברת אינפורמציה בלתי נתפסת בין הבורא, היישר אל מימדי הנבראים. מהרבי יכולה האינפורמציה האלוקית להמשיך לזרום אל התודעה שלך, בכל מקום ובכל מצב, צריך רק להיות שזור.. או מה שנקרא בעגה החסידית – מקושר לרבי.

וזה דווקא פשוט. צריך רק לברר מה הוא מבקש ממך, ולעשות זאת. ומה הוא כבר יכול לבקש? עוד מצווה. 

והרי לנו סוד השזירה. כי "מצווה" מייצרת "צוותא", להיות ביחד לגמרי, עם השם ועם משיחו.

רחפני משלוחים: תובלת העתיד כבר כאן

באר שבע: כנס מדע וגאולה

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...