• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ברק גרוסברג ואריאל זילבר בדואט מקפיץ: היי צמאה

הזמר, היוצר והגיטריסט החב"די ברק גרוסברג בשיתוף פעולה מרענן עם אחד מהקולות הידועים בישראל, זוכה פרס אקו"ם, הזמר והיוצר החב"די אריאל זילבר בביצוע חדשני ומקפיץ לניגון חב"ד הנודע היי צמאה שלימד הרבי שליט"א מלך המשיח • צפו
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

הזמר, היוצר והגיטריסט החב"די המוערך ברק גרוסברג בשיתוף פעולה מרענן עם אחד מהקולות הידועים בישראל, זוכה פרס אקו"ם, הזמר והיוצר החב"די אריאל זילבר בביצוע חדשני ומקפיץ לניגון חב"ד הנודע היי צמאה.

ברק גדל בבית מוסיקלי במרכז ת"א, בו הסתובבו זמרים ואמנים מוכרים, הוא החל לנגן בגיל 12 ולהופיע על במות רבות בצעירותו. בגיל 21 החל תהליך של חזרה בתשובה דרך חב"ד בת"א, מאז הוא הוציא כ-10 סינגלים מקוריים שמשלבים בין העולמות בהצלחה רבה.

הסינגל האחרון "לא מאוחר" שיצא לפני כחודשיים, הצליח בצורה משמעותית מקודמיו, עם השמעות בתחנות רבות ובפלייליסטים מובילים עם מעל ל-300 אלף צפיות בערוץ היוטיוב.

אריאל זילבר הוא זמר ויוצר חב"די מהגדולים והמוערכים בארץ, הוא נבחר לזמר השנה בתשל"ו ומאז הוא ממשיך לכבוש את לב הקהל הישראלי עם פזמונים מוכרים. הוא החל לחזור בתשובה והתקרב לחסידות חב"ד בתשס"ה ומאז הוא בולט ומוכר גם בסצינת המוזיקה היהודית עם שיתופי פעולה רבים.

השניים כבר נפגשו על הבמות הגדולות, כגון באירוע ענק בבלומפילד ת"א ובבארבי ת"א שם אירח ברק את אריאל במופע השקה ענק, שירו "תן לי כוח" יצא בביצוע משותף בלייב.

הניגון "היי צמאה" אותו ידוע שלימד הרבי שליט"א מלך המשיח - מזמן יצא מגבולות הגזרה של חב"ד ומככב בכל במה ואירוע במגזר החסידי והדתי וגם מחוצה לו.

על העיבוד וההפקה המוזיקלית אחראי מפיק המוזיקה החב"די אפי שיינר.

הקליפ שצולם באולפנו של אריאל ביישוב גיתית ובהרי המדבר באיזור, הופק על ידי הבמאי והצלם אייל ציון.

הלהיט החב"די החדש: "ניגון ריקוד" יוסף יצחק פרקש ומקהלת ידידים

התמימים שרים את הניגון החדש קכ"ג

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...