תמונת היום: פרסום משיח בקראון הייטס

תמונת היום: אמש נערך בקראון הייטס ובשדרת 'איסטרן פארקוואי' אירוע לגויים הנמצאים באיזור. התמימים מ770 בית משיח פרסו שלט חוצות המבשר על שבע מצוות בני נח ויש להוסיף במצוות ומעשים טובים • צפו בתמונה.

בפעם העשירית: ננעל בהצלחה יום העיון בגאולה ומשיח

מידי שנה בזמן הקיץ מתכנסים רבים מאנ"ש והתמימים, 'חיילי בית דוד' אשר עוזבים את הנחות העולם ויוצאים לצעוד בדרך הישרה להבאת הגאולה כלשונו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א על-ידי לימוד ענייני גאולה ומשיח. כמאתיים איש התאספו ביום האחרון של 'בין הזמנים', למרות העיסוקים המשפחתיים החשובים, פינו יום שלם לקיים את הוראת הנשיא והגו ולמדו יחדיו בסוגיות גאולה מרתקות ומחכימות.

תמונת היום: פרסום משיח בחדרה

תמונת היום: יהודי בחדרה, בשם אריחי שאולוב, פתח חנות של 'שייקים' חדשה בעיר חדרה כשהוא לא מוותר על עמדת התפילין בכניסה לחנות ומעטר אותה מבחוץ עם דגלי משיח ובכך מבשר לעוברים ושבים על בשורת הגאולה של הרבי שליט"א מלך המשיח. צפו בתמונה.

תמונת היום: דגל משיח מיוחד בחתונה בכפר חב"ד

היום נערכה בכפר חב"ד חתונה למשפחת בריל. חברי וידידי החתן הפיקו עבורו דגל משיח מעניין עם האיחול המיוחד שהם מאחלים לו. מזל טוב! צפו בתמונה.

בעוד יומיים: הרב אסף פרומר בשיעור מרתק ב'ישיבה ליום אחד'

במהלך יום העיון ישא דברים המשפיע והמרצה הנודע הרב אסף פרומר בהרצאת עומק תחת הכותרת "מלחמת בית דוד - הסוגיא והנבואה". יום העיון 'ישיבה ליום אחד' המתקיים השנה בפעם העשירית יפתח החל מהשעה 4 אחה"צ במושב 'תורת הגאולה במשנת החסידות'.

החוויות בדיי קמפ נווה עופר ת"א

ילדי הקייטנה נוה עופר ת"א השתתפו ביום הכיף של צבאות השם בפארק המים נחשונית ואף נסעו לטיסה מיוחדת בכדור פורח בשמי תל-אביב שם הניפו את דגלי המשיח, וטיהרו את האוויר באמירת פסוקים והכרזת הקודש. גלריה ודיווח בכתבה המלאה

תכניה מרתקת במיזם 'ישיבה ליום אחד'

ביום חמישי הקרוב יתקיים אי"ה יום לימודים מיוחד בענייני גאולה ומשיח בארגון 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ-הקודש. המיזם החשוב מתקיים זו השנה העשירית ברציפות שהפעם נוסף לו מימד חדש, בשיתוף פעולה מבורך עם מוסדות ישיבת חב"ד ברמת אביב בראשות הרב יוסף חיים גינזבורג, ייערך יום העיון בהיכל הישיבה המפואר שברמת אביב השוכנת ליד עורקי תחבורה מרכזיים המקלים בתחבורה על המגיעים מהצפון ומהדרום.

ישיבת המלך המשיח בסכנת סגירה

סכנת פינוי וסגירה ח"ו מרחפת על ישיבת המלך המשיח שע"י מרכז משיח וגאולה ירושלים. בישיבה לומדים כיום עשרות בחורים שמשתתפים בהפצת משיח וגאולה במדרחוב בן יהודה. חייבים לעזור לישיבה הקדושה לעבור את המשבר

אלפים בחגיגת סיום הרמב"ם הארצי

אתמול (שלישי, אור ל-כ' מנחם אב) נחתמה בהצלחה רבה חגיגת סיום הרמב"ם ה34 במחזור ג' פרקים ליום, יחד עם ציון 75 שנה להסתלקות הרה"ח המקובל ר' לוי'ק, אביו של הרבי שליט"א מלך המשיח. דיווח מלא וגלריה ראשונה מהארוע ממצלמתו של ר' לוי ישראלי

בפעם העשירית: יום עיון בגאולה ומשיח

ביום חמישי הבא יתקיים אי"ה יום לימודים מיוחד בענייני גאולה ומשיח בארגון 'ממש' - מרכז ההפצה בארץ-הקודש. המיזם החשוב מתקיים זו השנה העשירית ברציפות שהפעם נוסף לו מימד חדש, בשיתוף פעולה מבורך עם מוסדות ישיבת חב"ד ברמת אביב בראשות הרב יוסף חיים גינזבורג, ייערך יום העיון בהיכל הישיבה המפואר שברמת אביב השוכנת ליד עורקי תחבורה מרכזיים המקלים בתחבורה על המגיעים מהצפון ומהדרום.

לרגל ה'שלושים'': ועד להפצת ספרי הרב גינזבורג

לרגל יום ה'שלושים' לפטירתו של המשפיע הנערץ הגה''ח הרב חיים לוי יצחק גינזבורג ע''ה, נערכה אסיפה מיוחדת של שלוחים, עסקנים ובני המשפחה שיחיו. במהלך האסיפה הוחלט אי''ה על הקמת וועד פעיל ומעשי שיקח על עצמו את הדפסת והפצת ספריו החשובים והנצרכים של הרב ע''ה.

באר שבע: דיי קעמפ 'לגיון של מלך'

ביום שלישי י"ב מנחם אב, נפתח בבאר שבע דיי קעמפ 'לגיון של מלך' בפעם השלישית, לרווחת בניהם של קהילת אנ"ש חסידי חב"ד ליובאוויטש, לחיזוק חום ההתקשרות אצל חיילי צ"ה ושיפעלו את התגלותו המיידית והמושלמת של הרבי שליט"א מלך המשיח. דיווח וגלריה בכתבה המלאה

אירוע משיח בנתניה

אמש התקיים בנתניה אירוע סיום הרמב"ם מרכזי שיועד לכלל עם ישראל. האירוע אורגן ע"י הרב אלעזר פרץ מנהל מטה משיח בעיר נתניה. צפו בקטע שירה וזמרה מיוחד מהערב המיוחד.

תמונת היום: משיח בכיכר בסערה בעפולה

כפי שפורסם בימים אלו התחוללה סערה בקשר עם הפרדה בין נשים לגברים ע"פ ההלכה באירוע בעיר עפולה. ב"ה לאחר דין ודברים האירוע התקיים במועדו. כלי התקשרות סיקרו את האירוע ובתצלומים הביאו גם קטע מאירוע משיח בכיכר שהתקיים בקיץ שעבר בעיר תל אביב. צפו.

באר שבע: המפקדים התכנסו לקראת הדיי קעמפ

לקראת דיי קעמפ "לגיון של מלך" באר שבע שיחל מחר, התכנסו מפקדי הדיי קעמפ ליום העירכות והכנה לחינוך חיילי צבאות ה' על הצד הטוב ביותר. המפקדים קיבלו כלים חינוכיים לחנך את חיילי צבאות ה' לקראת התגלותו המלאה של הרבי שליט"א מלך המשיח.

דגל משיח חדש בפוקנוס

התמימים מישיבת תות"ל בשכונת פוקנוס שבארצות הברית ממשיכים בהפצת בשורת הגאולה. השבוע החליפו התמימים דגל משיח שתלו זה מכבר בדגל חדש ומפואר. הדגל מונף על גבי תורן גבוה • צפו בתמונות והחלפת הדגל.

ממש: התערוכה לחינוך על טהרת הקודש בעיצומה

השבוע נפתחה התערוכה השנתית, למחנכים, גננות והורים לענייני חינוך על טהרת הקודש. התערוכה נפתחה בבוקרו של יום באולם 'ממש' רחוב מתתיהו 16 בבני-ברק, ואוצרת בתוכה מוצרי תוכן, קישוט ויצירה לילדי ישראל החדורים בבשורת הגאולה האמיתית והשלמה. בתערוכה מוצגים עשרות רבות של פלקטים, מדבקות, דפים ויצירות על טהרת הקודש, יחד עם חומרי יצירה

התמימים בפעילות אצל 'צדיק המזוזות'

תלמידי התמימים משיבת תות"ל ראשון לציון הגיעו אמש להילולת 'צדיק המזוזות' הרב משה בן טוב, ופחו שם דוכן התקשרות לרבי שליט"א מלך המשיח באמצעות האגרות קודש. אחד התמימים מוסר כי הפעילות התקיימה בהצלחה אך כמובן שלא נחים עד ההתגלות המושלמת • לתמונות.

פעילות בית חב"ד הילולות בהילולת האריז"ל החי

כמידי שנה הגיעו התמימים מישיבת חח"ל צפת להילולת האריז"ל החי על מנת לקשר יהודים לרבי שליט"א מלך המשיח. התמימים מבית חב"ד בהילולות הצדיקים פתחו דוכן בו ניתן לכתוב לרבי שליט"א. כמו כן חילקו במקום עלון מיוחד שהופק לרגל האירוע • צפו בגלריית התמונות ובקטע הוידיאו מהפעילות.

יפוצו: פעילות שטח בבני ברק

ארגון יפוצו מעינותיך ממשיך בפעילות גם בארץ הקודש. השבוע הגיעו פעלי הארגון לעיר בני ברק ופתחו שם דוכן כתבו המונים לרבי שליט"א מלך המשיח ברובה של עיר. כמו כן הציבו הפעילים מסך בו היה ניתן לראות מראות קודש מהרבי שליט"א מלך המשיח • צפו בתמונות.

דף 37 מתוך 81