• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

כינוס י' שבט הארצי: גלרייה שניה

ההתוועדות המרכזית בארץ הקודש לרגל י' שבט, נערכה השבוע מתוך שירה וזמרה, ושמחה בטהרתה לקבלת פני משיח צדקנו, יחד עם הזמר ישראליק בש והקלידן יוסף חיים • צפו בגלריית תמונות מהשמחה והריקודים
כינוס י' שבט הארצי: גלרייה שניה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

אלפים חגגו את יום קבלת נשיאותו של הרבי מלך המשיח שליט"א, ביום ראשון השבוע באולמי בלוודר. לצד שלל הנאומים והסרטונים שהוקרנו במהלך האירוע, בלטה בהתוועדות השמחה הרבה, באופן של שירה וזמרה, וריקודים סוערים. בפרט בימים אלה בהם לא חסר לאף אחד סיבות להיות בדכדוך, התכנס הקהל למעגל ריקודים שמח במיוחד, שכן אחת הדרכים לפעול את ביאת משיח צדקנו היא שמחה בטהרתה.

לצד האירוע הוקמו דוכנים לממכר מוצרי משיח והפצת בשורת הגאולה, לצד ספרי קודש. בלטו על הדוכנים הפאצ'ים עם הלוגו "משיח" שנכנסו לחיינו מאז המלחמה, הספר החדש "תפילין של ימות המשיח", ומוצרים נוספים. על השולחנות פוזרו חוברות שהודפסו ברוח התקופה המבארות את קונטרס בית רבינו שבבבל בשפה בהירה, לצד חוברות "הדור השביעי" העוסקות ביום קבלת הנשיאות.

הזמר ישראלי'ק בש והקלידן יוסף חיים הקפיצו את הקהל, שהשתלב במעגלי הריקודים. אך ללא ספק הריקודים הסוערים ביותר היו כאשר בשעה 22:10 הוקרן על המסכים שידור חי מכניסת הרבי מלך המשיח שליט"א לתפילת מנחה במרכז חב"ד העולמי 770 בית משיח, והקהל בכינוס הצטרף לקהל ב770 בשירת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד".

צפו בגלריית תמונות מהריקודים מאת הצלם לוי ישראלי:

כינוס י' שבט הארצי: גלרייה ראשונה

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...