• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כינוס י' שבט הארצי: גלרייה ראשונה

קהל רב גדש ביום ראשון השבוע את אולמי בלוודר בראשון לציון, להשתתף בכינוס והתוועדות י' שבט הארצית. במהלך הכינוס נשאו דברים שלוחים, משפיעים ואנשי ביטחון. לצד הנאומים התקיימו ריקודי שמחה כשגולת האירוע הייתה השתתפות הקהל במניין כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א בשידור חי באולם
כינוס י' שבט הארצי: גלרייה ראשונה
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כינוס י' שבט הארצי לקבלת פני משיח צדקנו נערך ביום ראשון השבוע באולמי בלוודר בראשון לציון. אלפי חסידים ועמך בית ישראל הגיעו להתחזק ולהתאחד במוצאי יום קבלת מלכותו של המשיח. ההתוועדות נפתחה בתפילת ערבית ולאחריה ריקודי שמחה לקבלת פני משיח צדקנו. לאחר מכן פתח המנחה הרב בנצי פרישמן במחאה על צעדי הממשלה בחודשים האחרונים הכוללים כניעה ללחץ אמריקני, ובהמשך לדבריו עלה מר אמיר אביבי, יו"ר תנועת הביטחוניסטים, שנשא דברים בדבר שלימות הארץ ובטחון עם ישראל.

הקהל נעמד על רגליו, והרב אהרון בוטבול קרא על הפודיום את פרקו של הרבי מלך המשיח שליט"א. אחריו עלה הרב יוסי קליימן שהקריא את נוסח ההזמנה של הרבי מלך המשיח שליט"א לכינוס. לאחר מכן הקהל פצח בריקודים מתוך שירה וזמרה, כשבסופם נעמדו חיילי וחיילות צבאות השם להכריז את שנים עשר הפסוקים.

הרב אליהו חביב נשא דברים על הניסים שחווה בשליחותו במדינת אתיופיה, בקבלת מבנה לבית חב"ד. בסיום דבריו הוקרן וידאו מהרבי מלך המשיח שליט"א, ולאחר מכן הוזמן הרב מנחם מענדל ליפש לדבר ב"דבר מלכות".

הרב שלמה זלמן לנדא התוועד על מעלת השעה - יום הסתלקות אדמו"ר הריי"צ וקבלת הנשיאות של הרבי מלך המשיח שליט"א. שוב הוקרנו קטעים מהרבי מלך המשיח שליט"א, הפעם תיעוד של עידוד שירת "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" בשנת תשנ"ג. הרב שי גנני הוזמן לספר על פעילותו מאז פרוץ המלחמה בקרב חיילי צה"ל בדרום, ובנושא שבע מצוות בני נח. הרב שמואל נוטיק דיבר על שיחת הדבר מלכות השבועי - חיים נצחיים, והוסיף דוגמא לביטוי חייו הנצחיים של הרבי מלך המשיח שליט"א בגוף גשמי, על ידי התמימים.

הרב מענדל שפינדלר סיפר על הבית חב"ד שפתח בפיליפינים, והניסים שלוו בכך. לאחר מכן שוב החלו ריקודים. בשעה 22:10 נפתח על המסך שידור חי מבית משיח 770, מפתיחת ה"שביל" לכניסת הרבי מלך המשיח שליט"א לתפילת מנחה. הקהל הצטרף לתמימים ב770 בשירת "יחי אדוננו", ובהמשך השידור לתפילת מנחה.

הרב חיים טל הוזמן לדבר על הפצת המעיינות בקרב הציבור החרדי. לאחר מכן נערכה הגרלה בין המשתתפים בין המשתתפים בהוצאות הכינוס על מטבע מהרבי מלך המשיח שליט" ובד מהרבנית. את ההתוועדות חתם הרב חיים ציק בדברי סיכום. 

לעדי 'עד' ימלוך: תנופת חיות מחודשת בהתוועדות הארצית לרגל י' שבט | הסיקור המלא

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...