• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

ראשי ארגון ׳יפוצו׳ בביקור חג אצל אדמו"רים ומו"צים

בבתי האדמו"רים הוקירו את פעילות ארגון 'יפוצו' והביעו התפעלות מהפעילות והיוזמות. באי ביתם הביעו התעניינות גדולה בקשר האישי עם הרבי שליט"א מלך המשיח הנשמר באמצעות כרכי האגרות קודש
ראשי ארגון ׳יפוצו׳ בביקור חג אצל אדמו"רים ומו"צים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

בעיצומו של חול המועד יצאו ראשי ארגון יפוצו הרבנים חיים טל ואהרון קעניג לביקור חג בבתי גדולי ישראל ונתקבלו בהערכה עצומה.

בבתי האדמו"רים הוקירו את פעילות ארגון 'יפוצו' והביעו התפעלות מהיקף הפעילות והיוזמות הגדולות לעתיד. קודם הכניסה לאדמו"רים נתאספו באי ביתם והביעו התעניינות גדולה בסוגיות שברומו של עולם החסידות והקשר האישי עם הרבי שליט"א מלך המשיח הנשמר באמצעות כרכי האגרות קודש.

האדמו"ר ממוזדיטש קיבל את הרבנים בשמחה והתרגשות. הוא הזכיר בהתרגשות את אביו בעל הנחלת דן זצ"ל שלמד אצל ר' חיים שאול ברוק בתל אביב.

האדמו"ר ממוזדיטש שיתף את הרבנים בביאור בתניא ששמע מאביו על ההפרש בין 'הארה' ל'הארה דהארה' ועל המשל מאור השמש המכוסה בנרתיק. ליווה את הרבנים כשיצאו.

ממנו המשיכו רבני מכון 'יפוצו' למעונו של האדמו"ר מווערצקי, האדמו"ר קיבל את הרבנים בשמחה והתרגשות. הוא הזכיר את היותו מהצאצאים ואמר שבגלל זה הוא צריך לתרום לענייני גאולה ומשיח. האדמו"ר מווערצקי הביע את שמחתו לתמוך בענייני גאולה ומשיח, ונתן 300 דולר תרומה לפעילות בלימוד גאומ"ש.

לארח מכן נכנסו להרה"ח ר' גמליאל רבינוביץ בעמח"ס "גם אני אודך" ושא"ס ששמח מאוד לראות את הסט החדש והתיישב עם המו"ל להתוועדות חסידית יחד עם בני ביתו בסיום נתן ארגזי ספרים שהוציא לאור מתורתם של האחרונים לשלח לספריית המלך המשיח שליט"א.

חודשים ארוכים של הכנות מגיעים לסיומם, בפסח כולם יהיו בסדר

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...