• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

מופע "הקהל" – בהיכל התרבות סחף את ההמונים

על-פי הוראתו של הרבי שליט"א מלך המשיח לערוך כינוסי "הַקְהֵל", נערך בנתניה כינוס שכזה ע"י מטה משיח בעיר ועיריית נתניה. הקהל נהנה מהופעה של הזמרים איציק דדיה ואיציק אורלב ומדברים מעוררים אודות שנה זו שנת הקהל
מופע "הקהל" – בהיכל התרבות סחף את ההמונים
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

שמחה של מצווה, במופע ה"הקהל" הגדול שאורגן לאחרונה בהיכל התרבות בעיר נתניה. במופע שהתקיים במיוחד לבני הנוער, נטלו חלק המוני אנשים, נשים וטף, באירוע שמחה חגיגי.

היוזמה שייכת לחבר מועצת העיר – ים מאיר קרן, הממונה על הנוער בסיכון בעיריית נתניה, שאירגן את האירוע כחלק מפועלו ועשייתו הרבה למען בני הנוער בעיר – וכל זאת בסימן השנה הזו שנת "הקהל" – "הקהל את העם, האנשים, הנשים והטף", יחד עם כוכבי הזמר הנודעים איציק אורלב ואיציק דדיה

האירוע אורגן ע"י עיריית נתניה, בשיתוף המועצה הדתית ו'מטה משיח' בעיר. פתח את המעמד, המנחה אלעזר פרץ – מנהל 'מטה משיח' בעיר שהיה ממארגני המעמד. בדבריו הוא בירך בברכה רבה את קהל המשתתפים לרגל שנת ה"הקהל". חבר המועצה ים מאיר קרן, פתח בדבר תורה וכמובן בהכרזת "תודה" לקדוש-ברוך-הוא יחד עם כלל המשתתפים, ואמר כי ערב זה הוא רק תחילתה של פעילות גדולה למען בני הנוער. 

סגנית ראש העיר ליאורה לוי, אמרה כי היא שמחה להיות שותפה בפעילות עניפה, ובירכה את כלל המשתתפים והמשתתפות. הרב יוסף יצחק טאוב מרבני 'מטה משיח' בעיר נשא דברי תורה אודות מהות שנת ה"הקהל" והזכות להיות שותפים בהתכנסות שכזו, להאיר ולהעיר את עוצמתם של בני הנוער בעיר והכל מתוך מטרה: לזרז את הגאולה השלמה והתגלות משיח צדקנו. 

לאחר מכן אמרו כל הקהל בניצוחם של הילדים את '12 הפסוקים' והכריזו בכל רם "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד" לקבל את מלכותו של הרבי שליט"א מלך המשיח.

כוכבי הזמר היהודי איציק אורלב ואיציק דדיה מקיימים הופעה מלאה מלאת שמחה, כשבני הנוער הנתנייתים בולטים בהשתתפותם המיוחדת. 

לסיום מודה מנחה הערב לראש העירייה מרים פיירברג-איכר, לראש המועצה הדתית תרצה גרינפלד, לסגן ראש העיר חגי חדד, לסגנית ראש העיר ליאורה לוי, וכמובן לחבר המועצה ים מאיר קרן, על פעילותם המשותפת למען בני הנוער בעיר. 

צילום: רועי חדד. 

ההכנות בעיצומן לקראת כנס ההקהל הארצי - י' שבט

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...