• ב"ה ימות המשיח!
  • י"ז ניסן התשפ"ד (25.04.2024) פרשת מצורע

ההכנות בעיצומן לקראת כנס ההקהל הארצי - י' שבט

בימים אלו יצא מסע הפרסום להזמנת הציבור הרחב, לכנס ההקהל הארצי וההתוועדות המרכזית, לרגל יום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח • למודעה המלאה
ההכנות בעיצומן לקראת כנס ההקהל הארצי - י' שבט
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

בקהילות אנ"ש מורגשת בימים אלו תכונה רבתית לקראת יום הבהיר י' - י"א שבט, יום ההילולא של הרבי הריי"צ ויום הנשיאות של הרבי שליט"א מלך המשיח. 

כידוע, יום זה מתאפיין סביב נושא 'קבלת הנשיאות' ו'קבלת המלכות' כאשר בשנה זו מציינים שבעים ושלש שנים לשנת ההסתלקות של הרבי הקודם בשנת תש"י ובמקביל שלושים שנה לאירוע ההיסטורי של עידוד שירת 'יחי' על ידי הרבי שליט"א מלך המשיח, לעיני העולם כולו בשידור חי.

לקראת יום מיוחד זה, ולאור העובדה כי אנו מצויים בשנת 'הקהל' בה מגבירים את ההתאחדויות של המוני בית ישראל בכנסים מיוחדים כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח, הוחלט ב'אגודה למען הגאולה' לערוך אירוע במתכונת מיוחדת - התוועדות ארצית סביב שולחנות ערוכים בשפע רב.

האירוע שיתקיים אי"ה ביום שלישי ט' שבט (31.1.23) באולמי בלוודר רח' ישראלי שמעון 4 ראשון לציון. צפוי להפתח בסמוך לשעה 7 בערב, כאשר ינאמו באירוע רבנים, משפיעים ואישי ציבור נכבדים.

בפן המוסיקלי, צפוי להוביל את השירה הזמר החסידי ר' אבי פיאמנטה בניגוני חבד ושירי גאולה ומשיח, בליווי נגינה של ישראליק בש.

בתוכנית צפויים להשתלב סיפורי מופת מהרבי שליט"א מלך המשיח בכלי ראשון, פעילות הפצת שבע מצוות בני נח, המאבק על שלמות הארץ ובטחון עם ישראל, החלטות טובות, כשהכל חדור בנקודה העיקרית קבלת פני הרבי שליט"א מלך המשיח.

בימים אלו יוצא מסע הפרסום בכל רחבי הארץ, המזמין את הציבור הרחב ליטול חלק במעמד לכבודו של מלך.

787987897

אילינוי: הבניין הגדול והמרכזי נרכש לטובת פעילות הבית חב"ד

הסדר הגדול בדרום

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...