• ב"ה ימות המשיח!
  • ט"ז תמוז התשפ"ד (22.07.2024) פרשת בלק

מרתק: איך חוגגים בר מצווה יהודית בלב הודו?

איך חוגגים בר מצווה לנער שמטייל עם משפחתו בהודו הרחוקה? הולכים לבית חב"ד • נער הבר מצווה שהתעקש לחגוג את יום היכנסו למצוות באמצע הטיול
מרתק: איך חוגגים בר מצווה יהודית בלב הודו?
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

משפחה ישראלית המטיילת כבר כמעט שנה ברחבי העולם, הגיעה לטייל גם בהודו. בנם, היה אמור לחגוג את יום הולדתו השלוש עשרה תוך כדי הטיול. אלא מה? שלוש עשרה זה גם בר מצווה, והילד התעקש שהוא רוצה לחגוג בר מצווה יהודית בלב הודו.

מה עושים? מתקשרים לבית חב"ד!

הורי הנער יצרו קשר עם הרב חגי מגן, שליח הרבי מלך המשיח שליט"א בעיר מנאלי. הם ביקשו לבוא לבית חב"ד כדי לאפשר לבנם לחגוג את בר המצווה כרצונו.

הרב חגי לא היסס, וענה להם בחיוב: "בטח, תבואו". הרבנית גאולה, רעייתו של הרב חגי, מיהרה להכין עוגה חגיגית לכבוד הנער שיבוא למחרת.

"חברים, מחר יש פה בר מצווה לילד ישראלי. תישארו איתנו מחר?" שאל הרב חגי את המטיילים שישבו באותה עת בבית חב"ד. המטיילים התלהבו על העניין, והסכימו להישאר.

וכעת מה נשאר? סוכריות כדי לזרוק על הנער בסיום העליה לתורה. אך סוכריות כשרות במנאלי מאין? בין ברירה הכינו פופקורן כתחליף לסוכריות. אולם גם כאן הייתה השגחה פרטית: אחת מהמטיילות נזכרה שבדיוק אתמול היא קיבלה משלוח ממשפחה בארץ ובו גם כן חבילת סוכריות כשרות..

למחרת, יום חמישי, הגיע הנער עם משפחתו, הניח תפילין ועלה לתורה. סוכריות היו, גם עוגה ופופקורן. כעת הגיע הרב חגי לתקוע בשופר כמנהג חב"ד בחודש אלול.

כן, גם בהודו הרחוקה דואג הרבי מלך המשיח שליט"א לפרטים הכי קטנים, כדי שילד יהודי יוכל לחגוג את בר המצווה שלו כדת משה וישראל.

1000 מילדי נתניה בכינוס 'מטה משיח נתניה'

העם צמא להנהגה אמיתית: הרב קובי בן ארי על סערת ה"פאצ' משיח"

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...