• ב"ה ימות המשיח!
  • י"א ניסן התשפ"ד (19.04.2024) פרשת מצורע

1000 מילדי נתניה בכינוס 'מטה משיח נתניה'

קידוש שם ליובאוויטש. כ-1000 ילדים והורים הגיעו ל"היכל התרבות" בנתניה, לכינוס פתיחת השנה החינוכית של 'מטה משיח' בעיר • ר' אלעזר פרץ הלהיב את הילדים. במרכז האירוע: הצגת ענק של עופר הלוי • סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל הביא את ברכת העירייה
1000 מילדי נתניה בכינוס 'מטה משיח נתניה'
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

זה כבר הפך למסורת. כ-1000 ילדים והורים התאספו לכינוס "קיץ של גאולה" המאורגן על-ידי 'מטה משיח' בעיר נתניה, לרגל פתיחת שנת הלימודים ה'תשפ"ג.

הכינוס נפתח בברכת "ברוכים הבאים" לבבית ממנחה ומארגן המעמד אלעזר פרץ מנהל 'מטה משיח', שהזמין את נציגי מוסדות החינוך להכרזת י"ב הפסוקים, שהסתיימה בזעקה משותפת לגאולה האמיתית והשלימה. 

סגן ומ"מ ראש העיר אלי דלל, מביא את ברכתו לילדי תשב"ר ומשבח את פעילות 'מטה משיח' בעיר על היוזמה הברוכה. דלל הבטיח לקהל כי ימשיך לפעול למען עם ישראל, תורת ישראל וארץ ישראל, בכל תפקיד אליו יבחר. 

המנחה מודה למסייעים למעמד החשוב: ראש העירייה הגב' מרים פיירברג איכר "שדואגת תמיד שנהנה מתרבות יהודית ואכותית", וכן לסגן ראש העירייה חגי חדד

במרכזו של המעמד נערכה ההצגה "מעשה מהינדיק" בהשתתפות כוכב הילדים הנודע עופר הלוי וחברים שריתקו את הקהל במשך שעה ארוכה. את המעמד הנעים הקלידן מענדל'ה מאזוז.

בהמשך אף נערכה הצגת פרסים בהם הוגרלו זוגות אופניים. בסיום הודו הורים ואישי חינוך רבים ל'מטה משיח' על היוזמה הברוכה כחלק מהפעילות העניפה המתקיימת בכל השנה ברחבי העיר. סייעו בהכנת המעמד: המפיק ישי כהן וצוות תלמידי התמימים. 

צילום: רזיאל רובין.

נתניה: אלפים חגגו והצדיעו לתקנת לימוד הרמב"ם

כעת בשידור חוזר: סיום הרמב"ם המרכזי בבת ים

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...