• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניה: אלפים חגגו והצדיעו לתקנת לימוד הרמב"ם

היה זה ערב של קידוש שם ליובאוויטש וחיזוק לתקנת לימוד הרמב"ם • הרב קלמן בר והרב יוסף יצחק טאוב עוררו בלימוד התקנה, וסרטון מיוחד שסיפר על חיי הרמב"ם ופסיקותיו בנושא המשיח הלהיב את האלפים
נתניה: אלפים חגגו והצדיעו לתקנת לימוד הרמב"ם
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אירוע הקיץ הגדול בנתניה המתקיים כמידי שנה על ידי 'מטה משיח – נתניה' ו'עיריית נתניה' עמד השנה בסימן הצדעה לתקנת הקודש של הרבי מלך המשיח שליט״א, ללימוד הרמב"ם היומי.

כבר בבוקרו של יום הורגשה התכונה במתחם ה'אמפי' על חוף ימה של נתניה. אנשי העירייה תולים דגלי עיריית נתניה ודגלי 'משיח' זה לצד זה. מסכים מוצבים מחוץ למתחם לטובת האלפים שייאלצו לצפות מחוץ למתחם. 

בשטח נראה ר' אלעזר פרץ מנהל 'מטה משיח' בעיר, יחד עם צוות מתלמידי התמימים. שבועות ספורים לפני המעמד ניגש פרץ לראש העירייה מרים פיירברג איכר, ובפיו בקשה: לקיים אירוע קיץ גדול יחד עם שילוב של סיום הרמב"ם היומי. ראש העירייה נענתה בחפץ לב. אל האירוע מצטרפת בסיועה המועצה הדתית בנתניה, בראשותה של הגב' תרצה גרינפלד ידידה וותיקה לפעילות 'מטה משיח' בעיר. 

בשעת היעודה: 20:00 המקום מלא מפה אל פה. דמותו של רב העיר – הרב קלמן בר – ניבטת ממסכי הענק: "אשריכם לומדי הרמב"ם היומי, המקיף את לימוד התורה כולה. תקנה שכל אחד ראוי שיצטרף אליה. הרבי מלך המשיח שליט״א ביקש את לימוד הרמב"ם כי זה יוצר אחדות בעם ישראל. כולם לומדים. ישר כח ל'מטה משיח' על העשיה הברוכה בכל העיר כולה"

המנחה ר' אלעזר פרץ פותח את הערב בברכת "ברוכים הבאים". "ערב של חוויה מוסיקלית, רגש ושמחה יהודית, המשלב בתוכו הצדעה ללימוד הרמב"ם היומי כפי שתיקן הרבי מליובאוויטש מלך המשיח שליט״א, להנחיל לכל עם ישראל, על מנת לאחד את כל עם ישראל". 

אל הבמה מוזמן כוכב הזמר החסידי מארה"ב מרדכי שפירא שסוחף את הקהל, שמצידו מגיב בתשואות. על הרקע במסכים, פרקי עידוד מהרבי מלך המשיח שליט״א. הקהל כולו בעוצמות של שמחה יחד עם דגלי ה'משיח' המונפים אל-על. המנחה מספר לקהל על תשובה מהרבי מלך המשיח שליט״א ב'אגרות קודש' "ע"ד ההשתדלות... עם מר שפירא שי' אשר ישנו המשך לדבר", שנתקבלה בעת ההכנות, ולא הותירה צל של ספק לגבי הזמנתו של הזמר המדובר למעמד. 

ראש העירייה מרים פיירברג-איכר שהגיעה אף היא ליטול חלק במעמד נפעמת מהקהל הרב: "איזה קהל מדהים. העיר נתניה שמחה, עד בוא המשיח. אני רוצה לברך אתכם ולומר תודה לראש המועצה הדתית תרצה גרינפלד, לרב יוסף יצחק טאוב – רב 'מטה משיח', למנחה ולרוח החיה, שכל מה שהוא רוצה הוא צריך לקבל, אלעזר פרץ. אין על נתניה שלנו".

אל הבמה מוזמן הרב יוסף יצחק טאוב – מרבני 'מטה משיח' בעיר ורב קהילת 'מרכז ממ"ש' שמעורר את הקהל בחיזוק התקנה של לימוד הרמב"ם היומי, לגברים, נשים וילדים. הוא עורך את סיום הרמב"ם ופותח את המחזור החדש. 

על המרקעים ניבטת דמותו של הרמב"ם וסרטון מרהיב שהופק ע"י חברת 'אורן מדיה' לערב יחודי זה, מספר על תולדות חייו של הרמב"ם, ועל העובדה שהרמב"ם הינו הפוסק היחידי בנושא המשיח, על פיו חתמו מאות רבנים מכל החוגים את פסק הדין 'בחזקת שהוא משיח. דמותו הקדושה של הרבי מלך המשיח שליט״א מעודד את שירת 'יחי אדוננו' נראית על המסך והקהל כולו מגיב במחיאות כפיים. 

צילום: יניב יצחק. הפקה: מעוז עבדי הפקות.

שחיטה מהודרת לקהילה היהודית בקובה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...