• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

פעילי 'יהדודס' כבשו את הנוער בישראל

ימים ספורים לפני תום חופשת הלימודים, והמדריכים שפעלו במהלך השבועות האחרונים עם הילדים בישראל מתפנים לסכם. מועדוניות 'יהדודס' כבשו בסערה כל פינה ברחבי הארץ
פעילי 'יהדודס' כבשו את הנוער בישראל
כיף וערכים לילדים. ילדים מכל רחבי הארץ נוטלים חלק בפעילות ‘יהדודס’. גם בחדרה יצרו את סמל צבאות ה’
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

ימי החופש הגדול מוצאים את בני הנוער בישראל ללא תעסוקה משמעותית, וכך ניתן לראות ילדים רבים המסתובבים ברחובות בחוסר מעש. במשך שנים רבות מתריע הרבי שליט"א מלך המשיח מההשלכות שנגרמות מכך, ועל חוסר ההגיון שבסגירת בתי הספר ותלמודי התורה, כיוון שהלימוד הוא מה שנותן חיים לתלמיד, ולכן אי אפשר לנוח מהלימוד בבתי הספר ותלמודי התורה.

על מנת לתת מענה לצורך שנוצר עם סגירת בתי הספר בימי חופשת הקיץ, הורה הרבי שליט"א מלך המשיח להקים 'מחנות קיץ', בהם ישהו התלמידים וימשיכו את לימודיהם בצורה חוויתית, המנגישה את ערכי היהדות ומושגים בסיסיים.

רשת מועדוניות הקיץ 'יהדודס - חוגי כיף וערכים' הקימה מערך של מועדוניות וחוגים בכל רחבי הארץ, המופעלת על ידי תלמידי ישיבות חב"ד מרחבי הארץ. במסגרת הרשת, שמתפרסת ממטולה ועד אילת, אלפי ילדי ישראל מתחברים למורשת ישראל ולתורה ומצוות, בתכנית מיוחדת שהופקה והותאמה במיוחד בשבילם.

סדר היום בסניפים נפתח באמירת שנים-עשר הפסוקים והכרזת "יחי אדוננו", כשלאחר מכן מתיישבים הילדים להאזין לחומר הלימודי עליו יסוב תוכן כל היום כולו - השעשועון, ההנאה והיצירה, כשבין הנושאים משולבים עשרת המבצעים וענייני הגאולה והמשיח, בעיבוד מתאים ומותאם לילדים, שרובם לומדים לראשונה בחייהם "אל"ף-בי"ת של משיח".

לאחר עבודה מאומצת במשך החודשים האחרונים בהם עמלו התמימים - תלמידי ישיבות "תומכי-תמימים" - הופקה תוכנית מולטימדיה מושקעת בשם "המועדונית של אודי", שתוקרן בסניפי המועדוניות מדי יום, ודרכה יועבר החומר הלימודי המקנה ידע בסיסי וחיוני ביהדות, על הרבי שליט"א מלך המשיח ובכלל בנושא הבוער ביותר על סדר היום היהודי - הגאולה והמשיח. תחת הנושא השנתי "כולנו חיילים בצבא השם", מוגשים לילדים המסרים החינוכיים והערכיים באופן מרתק ומושך, המנחיל לילדי החוגים את המסר הבסיסי של "צבאות השם", כבסיס וחלק ניכר בהכנת העולם לקבלת פני משיח.

לצד מועדוניות 'יהדודס', הפונות בעיקר לציבור הכללי, פועלים גם מחנות קיץ וקייטנות המותאמות לקהל החב"די. 'אורו של משיח' הוא מחנה הקיץ הותיק מביניהם, ובו מאות ילדים נמצאים במחנה במשך שבועיים תמימים, המשלבים טיולים ופעילויות מגוונות יחד עם לימוד בסגנון שונה מהרגיל בבתי הספר.

בנוסף, ישנה רשת של מחנות קיץ 'גן ישראל', המופעלת בכל ריכוזי חב"ד - החל מעיר האבות באר שבע, בה מחולל 'גן ישראל לגיונו של מלך' מהפכה בקרב ילדי העיר, ומחנות נוספים בביתר עילית, ירושלים, תל אביב, צפת ועוד.

שיאם של ימי מחנות הקיץ הוא ב'מלחמת ופרצת' - מלחמה בה נחלקים הילדים לשתי קבוצות, ומתחרים ביניהם במשך יומיים במגוון תחומים הנוגעים לזירוז הגאולה.

חוצה מגזרים: הרב בעדני קיבל את התניא למבקשי ה'

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...