• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

חוצה מגזרים: הרב בעדני קיבל את התניא למבקשי ה'

משלחת מיוחדת בראשות הרב מנחם הכהן כהן יחד עם ראשי ארגון יפוצו התקבלו בביתו הפרטי של זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני • לדיווח המלא ותיעוד מהביקור
חוצה מגזרים: הרב בעדני קיבל את התניא למבקשי ה'
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

האהדה הרבה בה מתקבל התניא עם ביאור 'למבקשי השם' וההערכה העצומה חוצה מגזרים ועדות. העומק והבהירות בהם מוגש הביאור עושה רושם בל יתואר וכך נכנס סט ספרים המרים על נס את החיות בעניני גאולה ומשיח לקהלים נרחבים.

הרב מנחם הכהן כהן יחד עם ראשי ארגון ׳יפוצו מעיינותיך׳ התקבלו בביתו הפרטי של הגאון הגדול, זקן מועצת חכמי התורה הרב שמעון בעדני.

זכינו ונתקבלנו היום בביתו הפרטי של הגר"ש בעדני, הרב שזוכר אותנו מביקורנו הקודמים התרשם עמוקות והביע את רצונו לקבלנו בביתו הפרטי.

השיחה החלה קולחת בין הרב כהן לבין הגר"ש בעדני בעניין הכהנים הלווים שהלויים בימות המשיח יהיו לכהנים, תוך שבאוויר נזרקים מראי מקומות רבים מנגלה ומפנימיות התורה, השיחה התורנית והמרתקת התנהלה תוך שהרב כהן מזכיר את המקומות בתורתו של משיח בהם נידון הנושא.

שיא הביקור היה כשחברי הנהלת ארגון יפוצו הגישו לרב את סט הספרים המהודר 'תניא עם ביאור למבקשי ה", הרב שעיין בכרך הראשון וביקש להעמיד את הסט במקום מיוחד בין הספרים בהם הוא מעיין בימים אלו על שולחנו בחדר הלימוד.

הביקור הותיר רושם כה עמוק עד כדי כך שהגר"ש בעדני שינה ממנהגו וביקש ללוות את הרבנים בדרכם, הרב ליווה את הרבנים עד ליציאתם מהבניין אך לא נחה דעתו והוא יצא עמהם החוצה ואף ליווה אותם במבטו עד שעלו לרכב.

חדש ומהפכני: מעכשיו בשורת הגאולה גם בכתב ברייל

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...