• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

משלחת ארגון יפוצו אצל ראש ישיבת אורחות תורה

משלחת ארגון יפוצו מעיינותיך התקבלה בביתו של הרה"ג ר' שרגא שטיינמן, ראש ישיבת אורחות תורה ובנו של ראש הישיבה הרה"ג ר' אהרון לייב שטיינמן. בביקור הביע את התפעלותו מסט הספרים למבקשי ה' • לדיווח המלא ותמונות מהביקור
משלחת ארגון יפוצו אצל ראש ישיבת אורחות תורה
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

הביקורים אצל גדולי ישראל נמשכים כשבמרכזם ניתן הסט החדש על ספר התניא – ביאור למבקשי ה', הביאור היחודי והעיוני בעל עשרות אלפי מראי מקומות בתורת נגלה ובתורת החסידות והוא מתקבל ומרשים גם גאוני עולם.

היום זכינו לבקר במעונו ולהגיש את הסט המיוחד להרה"ג ר' שרגא שטיינמן מגדולי ראשי הישיבות בציבור החרדי-ליטאי וראש ישיבת 'אורחות תורה'.

הרב קיבל את רבני ארגון ׳יפוצו מעיינותיך׳ בכבוד גדול והורגשה אווירה התוועדותית באוויר, הרב סיפר ברגש על זכרונותיו מימי נערותו, כשאחיו למד בליובאוויטש ובביתם, בביתו של אביו הרה"ג ר' אהרון לייב שטיינמן בעל ה'איילת השחר' היו ספרי חסידות דרך קבע ואף למדו בהם.

הרב מנחם כהן הגיש לרב את הכרך הראשון והרב עיין בו ארוכות תוך שהוא שם את ליבו להסכמה מאת הרב נפתלי נוסבוים ואף עלעל בעמודים הראשונים מפרק א' בהם מבסס רבינו הזקן את יסודותיו על פי תורת הנגלה.

הביקור נמשך בידידות רבה והרב שטיינמן ביקש להמשיך עוד את הקשר ובעזרת השם עוד יצאו הרבה עניינים חשובים מהמפגש הזה, ועוד חזון למועד.

בחסות 'טסלה': ספר התניא שוגר לחלל

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...