• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

נתניה: אלפים זעקו משיח בל"ג בעומר

הצלחת ענק בנתניה. אלפי משתתפים נטלו חלק במפגן "ילדי הגאולה" שנערך על-ידי 'מטה משיח' בנתניה, לילדי התתי"ם • הרב קלמן בר – רב העיר: "הפעילות הנפלאה שלכם מקיפה את כולם באחדות" • סגן ראש העיר אלי דלל בירך את האלפים וקיבל את האלבום 'לחיות עם הרבי' • כוכבי הילדים מיכאל וייגל ואביתר לזר הלהיבו את הילדים • לכתבה המלאה וגלריית תמונות מהצלם יניב יצחק
נתניה: אלפים זעקו משיח בל"ג בעומר
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

כמידי שנה, בשיתוף כל תלמודי התורה בעיר, הגיעו ובאו אלפי ילדים והורים לתהלוכת "ילדי הגאולה" של ל"ג בעומר הנערכת על-ידי 'מטה משיח' נתניה. התהלוכה החלה ברחוב פתח תקווה במרכז נתניה – שם צעדו הילדים כשבידיהם שלטי ודגלי משיח, בתהלוכה מרשימה, לרח' אברהם שפירא בשכונה החרדית ויז'ניץ שנחסם כולו לתנועה ע"י משטרת נתניה.

ר' אלעזר פרץ מנהל "מטה משיח" בעיר פתח בברכת "ברוכים הבאים" להמוני המשתתפים. את המעמד פתחה מקהלת הילדים של ת"ת "עוז והדר" בניצוחו של יעקב אזולאי.  בהמשך נערכה אמירת י"ב הפסוקים מפי נציגי התתי"ם.

הרב קלמן בר – רב העיר בירך את המוני המשתתפים ואמר כי פעילות 'מטה משיח' הינה פעילות המקיפה את כלל חלקי האוכלוסיה, כהוראתו של הרבי שליט״א מלך המשיח. בסיום דבריו הזמין המנחה את סגן ראש העיר אלי דלל לקבל יחד עם הרב-המרא-דאתרא את האלבום החדש "לחיות עם הרבי".

הרב יוסף יצחק טאוב – רב קהילת 'ממש', הלהיב את הקהל במהותו של היום וההקשר לגאולה.

במרכזו של האירוע התקיימה זעקה משותפת של הקהל לזירוז הגאולה בהכרזת הקודש "יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד", תוך שהקהל צופה בכניסת הרבי שליט"א מלך המשיח לתהלוכת ל"ג בעומר ב-770, "רבי שמעון בר יוחאי של דורנו", יחד עם קטעי נגינה מאמן הקלידים שמעון פייזקוב.

במהלך האירוע התקיים מופע קומי ענק בכיכובם של כוכבי הילדים מיכאל וייגל ואביתר לזר שריתקו את המשתתפים, וכן מופע להטוטים מרהיב של הקרקס האמריקאי, זאת בנוסף לאטרקציות כמו: טיסה בשמי הארץ לילדים המשתתפים, הגרלות קורקינט חשמלי ואופני הרים -  והפנינג לכל המשפחה.

על הכינוס עמלו צוות פעילי מטה משיח נתניה אנ"ש והתמימים שאף תרמו מהונם להצלחת התהלוכה.

תודה: לעיריית נתניה והעומדת בראשה הגב' מרים פיירברג איכר, לסגן ראש העירייה חגי חדד, למנהל העמותה לחב"פ משה קייזלר, למועצה הדתית בראשות תרצה גרינפלד ומזכיר הלשכה ר' ישראל שוורץ, ליו"ר מינהל אכיפה ופיקוח מר אלון אהרן, למפיק האירוע מנחם מענדל (מנדי) רחמים וחברת 'קונספט אירועים' על הפקת האירוע הנפלא בפועל, לר' אברהם שיש על הכנת המוצגים, לתלמידי התמימים מישיבת תות"ל ראשל"צ, ולכל המסייעים, תהא משכורתם שלימה מאת ה'.

צילום: יניב יצחק.

כאלף ילדים בתהלוכה המרכזית בבת ים עיר הגאולה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...