• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

כאלף ילדים בתהלוכה המרכזית בבת ים עיר הגאולה

לאחר עבודת הכנה של שבועות ארוכים, הגיעו בל"ג בעומר כאלף ילדים וגדשו את היכל התרבות העירוני, לכינוס ענק שבסיומו יצאו לתהלוכה מרשימה ברחובות העיר, זו הפעם הארבעים ושלש ברציפות! לצד המופע המושקע, נהנו הילדים מתוכן של היום הגדול
כאלף ילדים בתהלוכה המרכזית בבת ים עיר הגאולה
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

מזה מספר שבועות שבבית חב"ד בת ים בראשות הרב חיים ציק שוקדים, על הפקת התהלוכה הגדולה של ל"ג בעומר במסגרת אירועי 120 שנה להולדת הרבי שליט"א מלך המשיח. בעוד שברחבי העיר נערכו מספר תהלוכות שכונתיות בליל ל"ג בעומר, הרי שלהצלחת התהלוכה המרכזית התגייסו רבים מאנ"ש המתגוררים בעיר, והביאו לקידוש ה' בקנה מידה רחב ביותר.

לכינוס קדם מסע פרסום, שהגיע לכל בית בעיר והביא את מסר התהלוכה, שכאמור מתקיימת בעיר ברציפות החל משנת תש"מ, אז הוחל בקיום הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח על ידי השליח הבלתי נשכח, הרב זמרוני ציק.

סמוך לשעה היעודה נפתחו שערי היכל התרבות, שתוך שעה קלה התמלא במהירות ורבים נאלצו לחכות מחוץ לאולם מפאת חוסר מקום ולהשתתף בתהלוכה עצמה ובכנס הסיום.

בשיתוף האגף התורני בעיריית בת-ים עמל צוות הבית חב"ד בראשות השליח הרב יצחק רחימי מפיק האירוע ור' שחר צוברי מנהל תנועת הנוער ה'תהלים בשדרה', על תכנית עשירה ומגוונת שתעניק לילדים תוכן חוויתי על גדולתו של היום כפי הוראות הרבי שליט"א מלך המשיח.

כל ילד וילדה שנכנסו לאולם נתנו מטבע לצדקה, קיבלו כובע ל"ג בעומר וכרטיס מיוחד עם מקום מסומן באולם. עשרות מדריכים ומדריכות קיבלו את הילדים וכיוונו אותם למקומם תוך היכרות קצרה שבאה לידי ביטוי בהמשך התהלוכה.

את שרביט ההנחיה נטל הרב אלעד קנטור מנהל בית חב"ד בשכונת רמת הנשיא, שסיפר על מהותו של היום הגדול, ועל הוראת הרבי שליט"א מלך המשיח לצעוד בתהלוכה ועל רבי שמעון בר יוחאי. לאחר מכן הזמין את חיילי צבאות ה', להכריז את 12 הפסוקים. חלק נכבד מאותם ילדים הינם תלמידי ובוגרי גני ומוסדות חינוך חב"ד בעיר מלווים במנהל מוסדות החינוך הרב בנצי פרישמן.

הרב חיים ציק, שליח הרבי שליט"א מלך המשיח לבת ים, עולה לשאת דברי ברכה ומשתף את הילדים בדמותו של רשב"י שבדורנו - הרבי שליט"א מלך המשיח. כאשר לאחר מכן מרותקים המשתתפים להופעת ענק מרשימה של אמן האשליות הבינלאומי שלומי בן דוד.

לאור הוראות אנשי הבטיחות, נסגר בשלב מסויים הכניסה להיכל התרבות שעלה על גדותיו מרוב משתתפים, כשהענות מפתיעה את כולם. גם אנשי האגף התורני שבעיריה בראשות הרב רפאל ברנז ציינו את הענות המפתיעה, ביניהם האנשים שעמלו רבות על הפקת האירוע: מנהל האגף הרב מוטי בוסקילה, סגנו ר' אברהם ישראל, והאיש שהתמסר בכל מאודו להצלחת האירוע ר' רועי וטורי מנהל המתנ"סים התורניים יחד עם כל הצוות הנרחב.

עם סיום נערכו הילדים לצעוד בתהלוכה המסורתית ברחבי העיר, כאשר שלטי המצוות בידיהם לצד דגלי משיח. בראש התהלוכה צעדו להקת מתופפים שהעירו את העיר בקדושה, ולאחריהם בסדר מופתי צעדו המאות הרבות כשאליהם מצטרפים כל העת עוד ועוד תושבים שנפעמו מהמראה.

עם סיום הגיעו הילדים לגן הנצחון, מקום ההתכנסות הותיק של התהלוכות, שם נערכה הגרלת פרסים ענקית, כאשר כל ילד וילדה מקבלים את ספרון הקודש עם מופת עכשווי מהרבי שליט"א מלך המשיח וארטיק מרענן.

בבית חב"ד מציינים כי פעילות זו הינה יריית הפתיחה לקראת שרשרת של אירועים במהלך הקיץ, בהם יקבלו תושבי העיר שלל חויות ופעולות במסגרת התרחבות הפעילות בעיר בעזרת ה', עדי הגאולה האמיתית והשלימה.

צילום: איציק מימון.

צפון דלהי: אחרי שנתיים, אירוע בחום הלוהט

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...