• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

החנוכיה הגדולה בצפון הודלקה בעפולה בירת העמק

מרכז חב"ד אתחלתא בשיתוף עיריית עפולה ואגף תרבות יהודית דאגו שאת חג החנוכה הזה תושבי עפולה לא ישכחו זמן רב
החנוכיה הגדולה בצפון הודלקה בעפולה בירת העמק
הרב אמיר הלוי (צילום: עמוס חכמון)
כל הידיעות מאתר הגאולה אצלכם בואצאפ

לראשונה בעפולה בדוגמת החנוכיה הגדולה בצפון שהפכה לשיחת העיר, את החנוכיה עיצב שליח חב"ד בעפולה, הרב אמיר הלוי יחד עם מסגרית 'האחים בצלאל' מתענך עם קנים ישרים עפ"י תרשים הרמב"ם, כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.
חנוכיית הענק הוצבה בחזית עיריית עפולה ליד האנדרטה לחללי מערכות ישראל, ההדלקה המרכזית התבצעה על ידי מנוף בכל ערב עם מאות מתושבי העיר התייצבו להדלקה המרגשת נפעמים מחנוכיית הענק המאירה למרחקים.
גם בעיתונות הארצית והמקומית נרשמה התפעלות מן המיזם, כך מדי ערב אתר YNET יהדות דאג לסקר בהרחבה את ההדלקה בנוסף לסיקור בעיתונות המקומית.

בהדלקה בכל ערב כובדו מגוון נציגי קהילות ואישי ציבור כך למשל:
בנר ראשון כובד בהדלקה ראש העיר מר אבי אלקבץ, את הנר שני הדליק מ"מ ראש העיר מר חביב פרץ יחד עם קהילת 'מעגלי אור' ובני עקיבא, נר שלישי הודלק עם נציגי כוחות הביטחון וההצלה, נר רביעי הודלק עם חיילי סיירת חרוב מחטיבת כפיר, נר חמישי עם שליח חב"ד הותיק בעפולה, הרב שמעון רוזנברג כנציג קהילת חב"ד, נר שביעי הודלק עם ארגון 'אמיצים' התומך באלמנים, אלמנות ויתומים צעירים ובנר שמיני כובד בהדלקה יו"ר ארגון 'יד לבנים' מר אלי ימין יחד עם נציגי משפחות שכולות.

"אין מילים בפי כדי להודות לכל מי שסייע והשתתף בהדלקה המרכזית בכל ערב התרגשנו מחדש עם מאות ילדי עפולה והתושבים שהשתתפו, לא בכדי הוצבה החנוכיה בגן הלב ליד אנדרטה לחללי צה"ל, היא מסמלת גבורה יהודית ואת ניצחון הרוח על החומר. אין ראוי מכך שתאיר חנוכיית הענק במלוא תפארתה והדרה במקום המנציח את טובי בנינו שמסרו נפשם על קידוש ה' במלחמות ישראל ומי יתן ואור הנרות יאיר את חיינו במשך השנה כולה" סיכם הרב הלוי, מנהל מרכז חב"ד אתחלתא.

בכוונת עיריית עפולה להשאיר את החנוכיה המפוארת בדרך קבע במקום ולהאירה במועדי השנה ובימים מיוחדים.

(צילום: עמוס חכמון)

ראש העיר עפולה מר אבי אלקבץ
ראש העיר עפולה מר אבי אלקבץ

קוצרים פירות בהתועדות י"ט כסלו בתות"ל ראשון לציון

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...