• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

קוצרים פירות בהתועדות י"ט כסלו בתות"ל ראשון לציון

עשרות מקורבים(!) מילאו את היכל הישיבה בערב מושקע במיוחד בשיתוף עם השלוחים, את"ה, תלמידי התמימים והנהלת הישיבה. דיווח וגלריה בכתבה המלאה
קוצרים פירות בהתועדות י"ט כסלו בתות"ל ראשון לציון
הישארו מעודכנים בסטטוסים של אתר הגאולה

קוצרים פירות' בהתועדות י"ט כסלו בתות"ל ראשון לציון

תלמידי ישיבת 'תומכי תמימים' ראשון לציון מוכרים בקרב כלל תושבי העיר, כאשר בימי שישי הם מתפרסים בכל פינה ומפיצים יהדות, בשורת הגאולה ובמיוחד יוצרים קשר אישי לקביעת חברותות עם תושבי העיר. את פירות הפעילות העניפה ניתן היה לראות בליל חג החגים י"ט כסלו – כאשר עשרות מקורבים (!) מילאו את היכל הישיבה לערב מושקע במיוחד בשיתוף עם השלוחים, את"ה, תלמידי התמימים והנהלת הישיבה.
זאל הישיבה לבש חג וכבר בשעה היעודה ההפתעה הגיעה כאשר עשרות מתושבי העיר וסביבותיה הגיעו בבת אחת והפתיעו את החברותות שלהם בישיבה ואת מכריהם מה'מבצעים'.
את שרביט ההנחיה נוטל הרב יוסף יצחק ויצהנדלר ר"מ בישיבה קטנה ומעורר על ענינו של יום. הוא מזמין את אורח הערב, הגאון הרב שלמה ביטון רב ביה"כ משכנות יעקב הידוע במתק פיו ובהיכרותו עם רבים מתושבי העיר.
הרב ביטון חיזק את הציבור בדבר מהותו של יום וחובת ההשתתפות בפעילות הישיבה, תוך כדי ששוזר רעיונות נפלאים מענינו של יום י"ט כסלו ומאמרי חז"ל. בדבריו קרא הרב ביטון לתושבים לעמוד בקשר קבוע ומעמיק עם התמימים בכל הקשור ללימוד התורה ולאמונה בבשורת הגאולה.
קטעי הוידיאו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח שליט"א שהוקרנו היו כמעיין מים חיים על המשתתפים שחלקם לראשונה נחשפו ל'התוועדות עם הרבי שליט"א' והניגונים של י"ט כסלו.
הגאון הצדיק ר' משה נחשוני מידידי הישיבה, עלה לבימה ודבריו נשמעו בקשב רב, רבים מהמשתתפים הם ממכיריו בהיותו אחראי על כל מערכת הכשרות של רבנות ראשון לציון. הוא פונה בדברים היוצאים מן הלב על מעלת היום ואף הוא מדבר על שיתוף הפעולה עם תלמידי הישיבה. "התלמידים הם 'נרות להאיר'. עירנו ראשון לציון זכתה למנורה הטהורה המאירה את העיר באור התורה. עזרו להם ותראו ברכה בכל מעשה ידיכם".
הפסקת ריקודים עוצמתית וסוחפת בשילוב ארוחה מכובדת ממטבח הישיבה ולאחריה עלה השליח הרב יוני יצחק מ'בית משיח' בקרית מלאכי שחיזק וריגש את הציבור הרחב בחובת ההתקשרות לרבי מלך המשיח שליט"א, תוך כדי שהוא שוזר סיפורי 'אגרות קודש' מופלאים. עוד הפסקת ריקודים והקראת ההחלטות הטובות על ידי התמימים כאשר במרכזם הוא קביעת חברותות קבועות. הציבור היה המום לשמוע כי התמימים מקיימים למעלה ממאתיים חברותות שבועיות עם כלל תושבי העיר וקיבלו על עצמם להיות 'טופח על מנת להטפיח' ובעיקר בכתיבה לרבי מלך המשיח שליט"א.
החלק הרישמי הסתיים, השולחנות התחברו מחדש והחלה ההתוועדות הפנימית לתוך הלילה עם ראש הישיבה הרב שמעון ויצהנדלר, אליה הצטרפו בחורי ישיבות מהסביבה שאף הם זוכים מידי שבוע לשיעורי חסידות וגאולה עם התמימים. שש שעות של התוועדות על מהות חג הגאולה שענינו לחבר הפכים ולבטל את כל מציאותינו ממש להיות חלק מהראש בני ישראל – הרבי מלך המשיח שליט"א. לחלק מהמשתתפים היתה זו פעם ראשונה להיות שותפים פעילים בהתוועדות של 'תמימים' בתוך היכל 'תומכי תמימים'. וההחלטות המשיכו לזרום ביתר שאת מתוך דגש מיוחד על הבאת ההתגלות המיידית.
יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד !

חב"ד פסטיבלים במידברן

רבנים שלוחים ומשפיעים קוראים להשתתף בעצרת

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...