• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

שלושים שנה אחרי: מתכנסים ומגבירים הילוך

לפני 30 שנה הודיע הרבי שליט"א מלך המשיח כי התפקיד להבאת הגאולה נמסר לכל אחד ואחת • אותה שיחה, יצרה גל של פעולות ומעשים לזירוז הגאולה, הנמשכים עד עצם היום הזה • בחודש שעבר התכנסו אלפים באופן וירטואלי לרגל היום
שלושים שנה אחרי: מתכנסים ומגבירים הילוך
כנס כ”ח ניסן בשנים עברו (צילום: חיים טויטו)
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

אלפי חסידי חב"ד התכנסו בחודש האחרון למושב ווירטואלי מיוחד בנושא הגאולה והפעולות להבאתה. היה זה בתאריך כ"ח בניסן, בו לפני שלושים שנה, באביב 1991 - הטיל הרבי מליובאוויטש שליט"א מלך המשיח את אחת ה'פצצות' על חסידי חב"ד.

באותה שיחה לא צפויה אותה נשא בבית המדרש בנוכחות מאות חסידים, אמר בין היתר: "מה עוד יכולני לעשות כדי שכל בני ישראל ירעישו ויצעקו באמת ויפעלו להביא את המשיח בפועל, לאחרי שכל מה שנעשה עד עתה לא הועיל...

"הדבר היחידי שיכולני לעשות - למסור העניין אליכם: עשו כל אשר ביכולתכם - עניינים שהם באופן דאורות דתוהו, אבל, בכלים דתיקון - להביא את משיח צדקנו תיכף ומיד ממש!".

הדברים עוררו סערה רבתית, הנוכחים החלו לזעוק 'עד מתי?!' בקול רעש גדול, ובימים שאחרי עלו עשרות הצעות לפעולות להבאת הגאולה. מאז ועד היום נמשכות אותן פעולות.

השנה התקיים הכינוס במתכונת ווירטואלית ודיברו בו רבנים, משפיעים ואנשי מפתח, שחזרו וחידדו את הוראותיו של הרבי שליט"א מלך המשיח להבאת הגאולה שעוררו את הקהל בדברים נרגשים. בין הנואמים נמנו הרב דודו לידר, מבית חב"ד מלבורן, אוסטרליה; הרב ראובן וולף, לוס אנג'לס; הרב סנדי וילישאנסקי, מילאנו, איטליה; הרב בערל פאשטר, פריז, צרפת; הרב חיים ציק מנהל בית חב"ד בת-ים, ועוד.

זווית מיוחדת ניסית וגאולתית העניקו פרופ' אליהו סורקין מבית הרפואה מעייני הישועה וד"ר טל ניר שסחפו את הקהל בסיפורי ניסים והסבירו עד כמה רואים כי 'עיני ה' אלוקיך' נתונות כל העת בארץ ישראל בהשגחה מתמדת.

קידוש לבנה חודש סיון

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...