• ב"ה ימות המשיח!
  • כ"ז סיון התשפ"ד (03.07.2024) פרשת קורח

ההתוועדות שהבקיעה 4:0

שלש שעות לפני תחילת המשחק, מקבל השליח הרב גרשון פריד הוראה מפתיעה מהרבי שליט"א מלך המשיח: יש לערוך התוועדות • הפתרון: שימוש בכלי הטכנולוגיה להתוועדות מצולמת שגרמה להתעוררות רבתית
עדכונים שוטפים בערוץ הגאולה בטלגרם

ח"י אלול הוא יום מיוחד וחגיגי בעם ישראל. ביום זה נולדו שני מאורי החסידות הגדולים - רבי ישראל בעל שם טוב מייסד החסידות הכללית, ורבי שניאור זלמן מליאדי, מייסד חסידות חב"ד. ביום זה נהוג לערוך התוועדות ולהתחזק בתורה ובמצוות.

הרב גרשון פריד פועל בשליחותו של הרבי שליט"א מלך המשיח בענף הספורט. הוא בקשר הדוק עם קבוצות כדורסל וכדורגל ברחבי הארץ, מניח תפילין עם השחקנים והצוות, מלווה אותם לקראת חגי ישראל, ומבקש עבורם את ברכתו של הרבי שליט"א מלך המשיח להצלחה במשחקים.

לכן, כשמכבי חיפה ניגשה ביום חמישי ח"י אלול (26.08) למשחק מכריע מול נפטצ'י באקו במסגרת הקונפרנס ליג, הרב גרשון הזדרז לכתוב לרבי שליט"א מלך המשיח ולבקש את ברכתו הקדושה להצלחת המשחק.

זה היה בשעה 4 אחה"צ, בעוד המשחק עתיד להתחיל ב8 בערב. תשובת הרבי שליט"א מלך המשיח באגרות הקודש הכילה הוראה לערוך התוועדות.

"הייתי ממש נבוך, מספר הרב גרשון פריד, כי ידעתי שכשההוראה היא לעשות התוועדות - זה המפתח לניצחון, ואם לא עושים, התוצאות לא טובות… קבוצות שקיימו את ההוראה ניצחו, קבוצות שחיפשו תירוצים הפסידו ובענק. מלוא האחריות הייתה על הכתפיים שלי.

התחלתי לחשוב איך מוציאים את הענין לפועל, עם הקבוצה לא שייך לדבר על זה, כרגע, 3 שעות לפני משחק, הם בשיא ההתארגנות.

ואז נפל לי רעיון: אני משתדל מידי שבוע לצלם ולהפיץ סרטון קצר בקרב השחקנים ואנשי ענף הספורט בנושאי יהדות וגאולה שנקרא 'אימון לנשמה'. 'נעשה התועדות מצולמת' אמרתי. ישבתי וצילמתי סרטון בו אני מדבר על הבעל שם טוב ואדמו"ר הזקן מייסד חסידות חב"ד, ועל תפקידה של החסידות בעולם ואיך היא מובילה לגאולה האמיתית והשלימה.

בסופו של הסרטון שילשלתי מספר מטבעות לקופת צדקה שעמדה מולי על השולחן, וכך שלחתי את הסרטון למנהל הקבוצה, גיל, והסברתי לו שזו הוראה של הרבי שליט"א מלך המשיח לעשות התוועדות. "בוודאי זה יביא הצלחה במשחק", אמרתי לו.

'רבינו גרשון, אני שולח עכשיו את הסרטון לכל השחקנים!' קיבלתי ממנו הודעה בחזרה והוכתי בתדהמה. לא האמנתי שהוא יענה לי בשעות הלחוצות של טרום משחק גדול ועוד ישלח לאלתר את הסרטון לכל השחקנים".

המשחק הסתיים בניצחון מוחץ של מכבי חיפה - 4:0 - ניצחון שהחזיר אותה לשלב הבתים של הקונפרנס ליג האירופי אחרי שמונה שנים שהיא נעדרה ממנו.

מאוחר יותר שם לב הרב גרשון להשגחה פרטית מופלאה. הוא צפה בשנית בהתוועדות המצולמת ששלח לשחקנים וגילה כי אל הקופה הוא שלשל לא פחות ולא יותר מ4 מטבעות. 4 מטבעות, 4 שערים. השגחה פרטית של התוועדות ח"י אלול כהוראת הרבי שליט"א מלך המשיח.

"ההשגחה הפרטית הזו, אומר הרב גרשון, מחזקת אצלי את הענין הגדול והמשימה להציב קופת צדקה בכל מועדון קבוצת ספורט בכל רחבי הארץ".

הודפס ספר התניא במתחם האימונים של מכבי חיפה

'ממש': מבצע משיח ענק לג' תמוז

תגובות

הוספת תגובה חדשה

בתהליך...